مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش فونیکس آبان ۱۴۰۲

شرایط فروش اقساطی فونیکس آبان ۱۴۰۲ (اقساط ۶۰ ماهه)

مدیران خودرو، پس از اعلام قیمت محصولات فونیکس، شرایط فروش اقساطی فونیکس آبان ۱۴۰۲ را نیز اعلام کرد تا خریداران در سامانه یکپارچه انتخاب مناسبی داشته باشند. این شرایط شامل فروش نقدی و اقساطی است و در شرایط اقساطی، امکان بهره‌مندی از اقساط تا ۶۰ ماه و پیش پرداخت منعطف وجود دارد که می‌تواند برای خریداران خودرو در سامانه یکپارچه گزینه مناسبی باشد. در این مطلب مروری بر شرایط فروش اقساطی و نقدی محصولات فونیکس در آبان ماه ۱۴۰۲ و مبلغ اقساط و پیش پرداخت آن‌ها خواهیم داشت.

 

همانطور که عنوان شد، مدیران خودرو مدتی قبل قیمت محصولات برند فونیکس را اعلام کرد. پس از آن و طی بخشنامه‌ای شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات فونیکس در آبان ماه ۱۴۰۲ نیز از سوی این شرکت اعلام شد. بر اساس شرایط فروش اعلام شده از سوی مدیران خودرو، امکان خرید محصولات فونیکس با اقساط تا ۶۰ ماه و پیش پرداخت مختلف برای خریداران وجود دارد. برای اطلاع از جزییات شرایط فروش مدیران خودرو، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی به شما در زمینه شرایط فروش فونیکس آبان ۱۴۰۲ هستند.

 

چه خودروهایی در بخشنامه فروش اقساطی فونیکس عرضه شده‌اند؟

در درجه اول و در بررسی شرایط فروش فونیکس آبان ۱۴۰۲ به سراغ خودرو‌های عرضه شده در این بخشنامه خواهیم رفت. نام چهار خودرو آریزو ۶ پرو، فونیکس FX، تیگو ۸ پرو مکس IE و تیگو ۸ پرو e پلاس در شرایط فروش ماه جاری مدیران خودرو دیده می‌شود. به این ترتیب مدیران خودرو یک سدان، یک کراس‌اوور اسپرت و دو کراس‌اوور بزرگ را در بخشنامه فروش خود آورده است. به این ترتیب خریداران خودرو در سامانه یکپارچه، امکان انتخاب متنوعی دارند که شرایط را برای خرید مناسب می‌کند.

 

در این بین، حضور تیگو ۸ هیبرید یکی از نکات مهم است، خودرویی که به عنوان نخستین نمونه هیبرید فونیکس، این روز‌ها توجه زیادی را در بازار جلب کرده. این خودرو با قدرت ۳۲۶ اسب بخار و گشتاور ۵۱۰ نیوتون متر، هم اکنون عنوان قویترین خودرو تولید شده در ایران را در اختیار دارد. در کنار این، احتمالا از ماه آینده نام آریزو ۶ جی تی نیز وارد این لیست خواهد شد، سدان اسپرت مدیران خودرو که به تازگی معرفی شده و یک رقیب قدرتمند در بازار سدان‌های ایران است. 

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

مبلغ اقساط در طرح فروش اقساطی محصولات فونیکس

در بخشنامه جدید، علاوه بر شرایط فروش نقدی به فروش اقساطی فونیکس، نیز اشاره شده است. شرایط فروش اقساطی فونیکس که در بالا به آن‌ها اشاره شد، شامل شرایط متنوع با بازپرداخت تا ۶۰ ماه (۵ سال) و همچنین پیش پرداخت مختلف و قابل انتخاب توسط خریدار بر حسب خودرو‌های مختلف است. با توجه به تنوع خودرو‌های عرضه شده و همچین تنوع شرایط اقساطی، مرور همه آن‌ها طولانی است اما در این بخش، شرایط اقساطی تا ۵ سال را مورد بررسی قرار خواهیم داد. برای اطلاع از سایر شرایط اقساطی می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

بررسی را با آریزو ۶ پرو شروع می‌کنیم، خودرویی که قیمت رسمی آن معادل ۱.۲۴۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان است. این خودرو را می‌توانید با شرایط متنوع اقساطی خریداری کنید که در شرایط ۶۰ ماهه، میزان هر قسط معادل ۱۷.۵۱۱.۰۰۰ تومان است. در ادامه به سراغ فونیکس FX می‌رویم، کراس‌اوور اسپرت مدیران خودرو که علاقه‌مندان زیادی در بازار خودرو ایران دارد. این خودرو بر اساس بخشنامه مدیران خودرو، با قیمت مصوب ۱.۷۳۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان به بازار عرضه می‌شود. در شرایط فروش اقساطی ۶۰ ماهه، مبلغ هر قسط معادل ۲۴.۳۸۴.۰۰۰ تومان خواهد بود. در کنار این‌ها، هنوز هم بازار منتظر اعلام شرایط فروش آریزو ۶ GT است چراکه این خودرو می‌تواند گل سرسبد سدان‌های فونیکس در سال آینده باشد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

شرایط فروش اقساطی خانواده تیگو ۸

پس از این دو خودرو، نوبت به بررسی دو خودرو خانواده تیگو ۸ در بخشنامه شرایط فروش فونیکس آبان ۱۴۰۲ می‌رسد. در این بخشنامه، نام دو خودرو تیگو ۸ پرو مکس IE و مدل هیبرید تیگو ۸ پرو e پلاس دیده می‌شود. این دو خودرو از نظر سطح امکانات رفاهی و ایمنی در یک سطح هستند و هر دو بالاترین سطح امکانات را عرضه می‌کنند. تفاوت اصلی آن‌ها در قوای محرکه و سیستم انتقال قدرت است، جایی که تیگو ۸ پرو مکس IE از موتور دو لیتری توربو شارژر و تیگو ۸ پرو e پلاس از قوای محرکه هیبرید بهره می‌برد.

 

بر اساس بخشنامه مدیران خودرو، اقساط تیگو ۸ پرو IE در شرایط اقساط ۶۰ ماهه معادل ۲۵.۵۰۰.۰۰۰ تومان است. مبلغ اقساط در مدل‌های تیگو ۸ پرو e پلاس به دلیل قیمت بالاتر این خودرو، اندکی بیشتر است و برای خرید اقساطی آن باید ماهیانه معادل ۲۷.۲۷۹.۰۰۰ تومان بپردازید. قیمت این دو خودرو نیز مطابق سایر محصولات مدیران خودرو، بر اساس اعلام شورای رقابت است و همه خودرو‌ها با قیمت مصوب عرضه می‌شوند.

 

میزان پیش پرداخت در شرایط فروش اقساطی فونیکس آبان ۱۴۰۲ چقدر است؟

مدیران خودرو در بخشنامه فروش خود، مطابق معمول امکان پرداخت مبالغ متفاوتی را برای پیش پرداخت در نظر گرفته است. به این ترتیب خریدار می‌تواند بر اساس بودجه در نظر گرفته شده برای خرید خودرو، نسبت به انتخاب میزان پیش پرداخت محصولات اقدام کند. در حال حاضر حداقل پیش پرداخت در نظر گرفته شده برای خودرو‌های آریزو ۶ پرو و فونیکس FX معادل ۵۰درصد قیمت خودرو است. به این ترتیب کمترین میزان پیش پرداخت برای این خودرو به ترتیب معادل ۶۲۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان و ۸۶۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان است.

 

در مورد دو خودرو دیگر این لیست که شامل خودرو‌های خانواده تیگو ۸ است، در حال حاضر حداقل میزان پیش پرداخت معادل ۶۵درصد است. به این ترتیب کمترین پیش پرداخت برای تیگو ۸ پرو مکس IE بر اساس این بخشنامه معادل ۱.۶۷۹.۸۶۰.۰۰۰ تومان و برای مدل هیبرید معادل ۱.۷۹۹.۰۵۵.۰۰۰ تومان است. البته مطابق سایر خودرو‌های این لیست و به‌طور کلی سایر شرایط فروش مدیران خودرو، خریدار می‌تواند با افزایش مبلغ پیش پرداخت، میزان اقساط پرداختی را کاهش دهد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش مدیران خودرو و همچنین جزییات فروش اقساطی فونیکس، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

۲ دیدگاه دربارهٔ «شرایط فروش اقساطی فونیکس آبان ۱۴۰۲ (اقساط ۶۰ ماهه)»

غلامرضا اکبری گفت:

سلام والله من همه چی متوجه شدم الا اینکه شنبه میرم فونیکس اقساطی بخرم نقد چقدر لازم هست و اقساط ۶۰ ماهه چقدر میشود(یعنی تیتر اصلی بازم کلک بازی) عیبی نداره بازم قول خوردم امان از دروغ که میگن دروغگو دشمن خداوند متعال است

جناب آقای اکبری

با سلام
جزییات شرایط اقساطی خودروها شامل چند نوع پیش پرداخت و حداقل ۵ طرح مختلف اقساطی برای تک تک خودروها است. طبیعتا نمی توان همه آن ها را در یک مطلب جای داد. در انتهای متن شماره تماس نمایندگی ذکر شده است. لطفا در ساعت اداری تماس بگیرید تا همکاران ما با افتخار، راهنمای شما در زمینه شرایط فروش اقساطی فونیکس باشند.

با سپاس از همراهی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *