مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش ایکس ۵۵ پرو ویژه آذر ۱۴۰۲

شرایط فروش ایکس ۵۵ پرو ویژه آذر ۱۴۰۲ (اقساطی ۶۰ ماهه)

در بین محصولات مدیران خودرو، ایکس ۵۵ پرو یکی از محبوب‌ترین‌ها است. این خودرو توانسته ترکیبی از ظاهر اسپرت و جوان‌پسند را در کنار توانایی‌های فنی و امکانات رفاهی و ایمنی به خریداران عرضه کند و به همین دلیل آمار فروش بالایی دارد. اکنون مدیران خودرو به مدت محدود شرایط فروش ایکس ۵۵ پرو ویژه آذر ۱۴۰۲ را با شرایط اقساطی تا ۶۰ ماه اعلام کرده است. این شرایط فروش به صورت محدود و تا پایان ظرفیت برقرار شده است.

 

بر اساس اعلام مدیران خودرو و به عنوان بخشی از شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو آذر ۱۴۰۲ کراس‌اوور محبوب ایکس ۵۵ نیز با شرایط متنوع نقدی و اقساطی عرضه شده است. بر اساس این شرایط، خریداران می توانند با پیش پرداخت ۵۰ درصد (نیمی از قیمت خودرو) و اقساط تا ۶۰ ماه (۵ ساله) برای خرید این خودرو اقدام کنند. با توجه به تقاضای بالا برای ایکس ۵۵ پرو، این مرحله از فروش تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. علاوه بر شرایط فروش اقساطی، شرایط فروش نقدی X55 Pro نیز برقرار است.

 

میزان پیش پرداخت و اقساط شرایط فروش ایکس ۵۵ پرو ویژه آذر ماه ۱۴۰۲

همانطور که عنوان شد، به عنوان بخشی از شرایط فروش آذرماه مدیران خودرو، شرایط فروش اقساطی ایکس ۵۵ پرو یژه آذر ۱۴۰۲ نیز در نظر گرفته شده است. بر این اساس خریداران می توانند با پرداخت نیمی از بهای خودرو و با اقساط ۵ ساله، خودرو را خریداری کنند. در ادامه جزییات بیشتری از این شرایط فروش را بررسی خواهیم کرد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

قیمت محصولات مدیران خودرو از سازمان حمایت مصوب شده و از سوی شورای رقابت اعلام می شود. بر این اساس، قیمت ایکس ۵۵ پرو با در نظر گرفتن کلیه هزینه های قانونی شامل بیمه و مالیات بر ارزش افزوده و شماره‌گذاری و … معادل ۱.۲۵۳.۸۰۰.۰۰۰ تومان است.

 

در شرایط فروش اقساطی، حداقل پیش پرداخت معادل ۵۰درصد قیمت خودرو است. به این ترتیب در مورد شرایط فروش X55 Pro، پیش پرداخت خودرو معادل ۶۲۷.۹۵۰.۰۰۰ تومان خواهد بود که خریدار در زمان ثبت نام پرداخت می کند. البته خریدار می تواند با افزایش مبلغ پیش پرداخت، میزان اقساط را کاهش دهد.

 

مبلغ اقساط در شرایط فروش ایکس ۵۵ پرو ویژه آذرماه

در شرایط فروش اقساطی این خودرو، مدت بازپرداخت اقساط منعطف و از ۱ تا ۵ سال به انتخاب خریدار است. به این ترتیب بر حسب میزان اقساط قابل پرداخت توسط مشتری، امکان انتخاب طرح مناسب وجود دارد. تنوع شرایط بازپرداخت در این روش فروش بالا است و بررسی جزییات همه آن ها طولانی خواهد بود اما در اینجا به عنوان نمونه، شرایط اقساطی ۵ ساله را بررسی می کنیم.

 

در شرایط فروش اقساطی ۵ ساله ایکس ۵۵ پرو با پیش پرداخت ۵۰ درصدی، مبلغ اقساط ماهیانه معادل ۱۷.۷۰۰.۰۰۰ تومان خواهد بود. طبیعی است این مبلغ با افزایش میزان پیش پرداخت کاهش پیدا می کند و عدد عنوان شده بالاترین مبلغ اقساط ۶۰ ماهه است. برای اطلاعات بیشتر از جزییات این شرایط فروش و همچنین سایر شرایط فروش مدیران خودرو می توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۰۲۱-۷۵۱۵۱ پاسخگوی شما هستند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

۱۰ دیدگاه دربارهٔ «شرایط فروش ایکس ۵۵ پرو ویژه آذر ۱۴۰۲ (اقساطی ۶۰ ماهه)»

محمد زمانی گفت:

من x55 دارم
از نظر رضایت مندی شامل:
هندلینگ
نرمی و راحت در حرکت
شتاب و صفر تا صد
سیستم سرد و گرم
صندلی ها
فوق العاده هست.

ممنون از به اشراک گذاری نظرات

احمد لزگی گفت:

سلام تحویل چند روزه است
مدل چه سالی
وانتخاب رنگ

سلام

مدت تحویل ها در شرایط فروش مختلف متفاوت است اما به طور معمول از ۴۵ تا ۶۰ روز و در مورد بعضی موارد ۹۰ روزه است. مدل خودرو بر حسب زمان تحویل خواهد بود و از سوی پلیس راهور تعیین می شود. به طور معمول تحویلی های پایان سال، با مدل سال بعد شماره‌گذاری می شوند. انتخاب رنگ با خریدار است.

محمد زیدآبادی گفت:

سلام خسته نباشید من در سامانه یکپارچه ثبت نام کردم وبرای بهار ۴۰۳خودرو فونیکس اسمم در آمده شما همان وقت به من اعلام می‌شود که چکار کنم لطفاً مرا راهنمایی کنید ممنونم

سلام

بخشی از اولویت های سال ۴۰۳ هم اکنون تکمیل ظرفیت کرده اند. در زمام مقتضی از طرف مدیران خودرو پیامکی برای شما ارسال خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمای شما باشند.

عنایت جلالی گفت:

خیلی عالی هست درصورتی که باقیمت شرکت مدیران خودرو فروخته شود

با سلام

فروش تمامی خودروها در آسیا خودرو به عنوان نماینده رسمی مدیران خودرو و فونیکس، با قیمت مصوب شرکت انجام می شود.

میلاد رشنو گفت:

سلام میشه بگید x55 قیمتش چقدره؟

سلام

قیمت ایکس ۵۵ پرو مطابق اعلام شورای رقابت معادل ۱.۲۵۳.۸۰۰.۰۰۰ تومان است. فروش مدیران خودرو بر اساس قیمت مصوب شورای رقابت انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *