مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش فونیکس اردیبهشت ۱۴۰۳

شرایط فروش فونیکس اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیران خودرو شرایط فروش فونیکس اردیبهشت ۱۴۰۳ را با تنوع مناسب محصولات اعلام کرد. بر این اساس، محصولات پرطرفدار فونیکس با شرایط متنوع نقدی و اقساطی از سوی آسیا خودرو به متقاضیان عرضه خواهد شد.

 

مدیران خودرو شرایط متنوع فروش نقدی و اقساطی فونیکس را در دومین ماه سال اعلام کرد. در شرایط فروش فونیکس اردیبهشت ۱۴۰۳، محصولات مختلف این برند شامل سدان و کراس‌اوور با شرایط متنوع نقدی و اقساطی از سوی آسیا خودرو به فروش می‌رسد. این شرایط فروش روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت آغاز می‌شود. با توجه به حجم بالای تقاضا می‌توان پیش‌بینی کرد این نوبت از فروش، به‌سرعت و با اتمام موجودی خودرو‌های عرضه شده به پایان برسد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد استفاده از شرایط فروش فونیکس را دارید، هر چه زودتر با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

چه محصولاتی در شرایط فروش فونیکس اردیبهشت ۱۴۰۳ عرضه خواهد شد؟

بر اساس اعلام مدیران خودرو، در شرایط فروش فونیکس اردیبهشت ۱۴۰۳، شرایط فروش برای چهار خودرو باز می‌شود. این خودرو‌ها شامل آریزو ۶ جی تی و پرو، تیگو ۸ پرو مکس وی تیگو ۸ هیبرید هستند. به این ترتیب خریداران می‌توانند از بین یک سدان اسپرت و دو کراس‌اوور بزرگ، خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

این دومین شرایط فروش آریزو ۶ جی تی از زمان رونمایی این خودرو است. این سدان اسپرت که هم اکنون عنوان سریعترین خودرو ایران را نیز دارد، در دور اول ثبت نام با استقبال بسیار زیاد متقاضیان مواجه شد و می‌توان پیش‌بینی کرد این استقبال در دور جدید فروش نیز ادامه پیدا کند.

 

از سوی دیگر در این مرحله شاهد شرایط فروش دو خودرو از خانواده تیگو ۸ نیز هستیم. خودروهای خانواده تیگو ۸ به دلیل فضای داخلی بزرگ، امکانت رفاهی و ایمنی بالا و همچنین قدرت موتور، مورد توجه بازار هستند. به این ترتیب می‌توان پیش‌بینی کرد همچون فروش‌های قبلی، شرایط فروش تیگو ۸ پرو مکس و همچنین شرایط فروش تیگو ۸ پرو e پلاس نیز با استقبال زیاد علاقه‌مندان روبرو شود.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

قیمت محصولات در شرایط فروش ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳

در نظر داشته باشید قیمت خودرو‌ها در شرایط فروش فونیکس اردیبهشت ۱۴۰۳، علی الحساب بوده و قیمت قطعی پیش از تحویل خودرو اعلام خواهد شد. به محض اعلام قیمت فونیکس از سوی سازمان حمایت، قیمت نهایی خودرو‌ها به متقاضیان اعلام خواهد شد. همچنین می‌توانید با دنبال کردن وبسایت آسیا خودرو، از جدیدترین شرایط فروش فونیکس نیز مطلع شوید. در کنار این‌ها، در تماس با ۷۵۱۵۱-۰۲۱ نیز می‌توانید اطلاعات بیشتر را کسب کنید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *