مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش ویژه دو محصول اسپرت فونیکس

شرایط فروش ویژه دو محصول اسپرت فونیکس (نقدی و اقساطی + تعداد محدود)

از سوی آسیا خودرو و به شکل محدود، شرایط فروش ویژه دو محصول اسپرت فونیکس با تنوع پرداخت نقدی و اقساطی به‌زودی آغاز می‌شود. بر این اساس، علاقه‌مندان می‌توانند دو خودرو فونیکس FX و آریزو ۶ جی تی را به‌عنوان و خودرو اسپرت فونیکس خریداری کنند.

 

مدیران خودرو با آغاز مرداد ۱۴۰۳، قصد دارد به زودی شرایط فروش ویژه دو محصول اسپرت فونیکس را آغاز کند. بر اساس این طرح فروش، علاقه‌مندان به محصولات اسپرت در خانواده فونیکس، می‌توانند دو خودرو فونیکس FX و آریزو ۶ جی تی را با شرایط متنوع نقدی و اقساطی خریداری کنند. برای بهره‌مندی از شرایط فروش فونیکس و کسب اطلاعات بیشتر شرایط فروش ویژه دو محصول اسپرت فونیکس از این طرح، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

با توجه به آنکه مدتی از آخرین عرضه این دو خودرو از سوی فونیکس می‌گذرد، می‌توان پیش بینی کرد استقبال بالایی از این شرایط فروش به عمل بیاید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای ثبت نام، هرچه زودتر اقدام کنید. در نظر داشته باشید فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت و پس از آن متوقف می‌شود. همچنین بر این اساس، امکان بهره‌مندی از شرایط متنوع فروش اقساطی نیز برای خرید این خودرو وجود دارد. مطابق معمول در شرایط فروش اقساطی فونیکس، مدت بازپرداخت اقساط بر اساس انتخاب مشتری می‌تواند تا ۶۰ ماه (۵ سال) باشد. به این ترتیب می‌توانید با پیش پرداختی در حدود ۶۰ درصد قیمت خودرو، نسبت به ثبت نام این دو محصول اقدام کنید.

 

آشنایی با خودروهای شرایط فروش ویژه فونیکس در مرداد ماه

همانطور که عنوان شد، در این طرح قرار است شرایط فروش آریزو ۶ جی تی و همچنین شرایط فروش فونیکس FX برای علاقه‌مندان برقرار شود. به این ترتیب دو خودرو اسپرت در طیف محصولات مدیران خودرو، در دو کلاس مختلف برای خرید در این طرح عرضه شده است.

 

در این بین، هر دو خودرو از قوای محرکه یکسانی بهره می‌برند، هرچند در دو کلاس جداگانه جای گرفته‌اند. موتور هر دو خودرو می‌تواند ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. توان موتور در هر دو خودرو از طریق یک گیربکس دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. با این توان، هر دو خودرو هم اکنون سریعترین خودروها در کلاس خود هستند. به علاوه شتاب آریزو ۶ جی تی به گونه‌‎ای است که آن را به سریعترین خودرو ایران تبدیل کرده است.

 

در بحث امکانات رفاهی و ایمنی نیز هر دو خودرو وضعیت نسبتا مشابهی دارند و هر دو در بالاترین سطح امکانات عرضه می‌شوند. تفاوت اصلی در کلاس دو خودرو است، جایی که آریزو ۶ جی تی یک سدان اسپرت است و فونیکس FX در کلاس کراس‌اوورهای اسپرت جای می‌گیرد. به این ترتیب مدیران خودرو برای خریداران هر دو کلاس، گزینه مناسبی تدارک دیده است.

 

فروش در این مرحله همچون مراحل گذشته بر اساس قیمت‌های مصوب سازمان حمایت خواهد بود و قیمت جدید محصولات فونیکس ۱۴۰۳ نیز پیش از این در وبلاگ آسیا خودرو اعلام شده است. برای اطلاع از قیمت آریزو ۶ جی تی و همچنین قیمت فونیکس FX و شرایط فروش این دو خودرو، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همچین در این تماس می‌توانید از شرایط فروش اقساطی فونیکس نیز مطلع شوید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *