مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
صندلی های آریزو ۶ جی تی صندلی های آریزو 6 جی تی

صندلی های آریزو ۶ جی تی؛ بررسی صندلی های آریزو ۶ جی تی و ویژگی‌های مهم آن

سدان آریزو ۶ جی تی به‌عنوان عضو اسپرت سری ۶ پرو برند فونیکس در ایران، مدتی قبل توسط مدیران خودرو معرفی شد و به زودی شاهد حضور آن در خیابان خواهیم بود. علاوه بر توان حرکتی، بخش‌های فنی و طراحی ظاهری، تغییرات صورت گرفته در کابین این خودرو نیز به ایجاد حس اسپرت در آن کمک می‌کند. طی رانندگی و حرکت، بیشترین تماس راننده و سرنشینان در زمان حرکت با خودرو بدون شک صندلی‌های آن است، جایی که آریزو ۶ جی تی توانسته ترکیب مناسب از یک سدان خانوادگی و یک سدان اسپرت ایجاد کند. در این مطلب به بررسی صندلی های آریزو ۶ جی تی و ویژگی‌های مهم آن خواهیم پرداخت. صندلی های آریزو ۶ جی تی، باید بتوانند همزمان ویژگی‌های اسپرت و جذابیت بصری و البته راحتی و جاداری را ارائه کنند تا هم مناسب جوان‌ترها و هم ایده‌آل خانواده‌ها باشند.

 

طراحی صندلی های آریزو ۶ جی تی

با توجه به ویژگی‌های اسپرت و خانوادگی خودرو آریزو ۶ جی تی، این مسئله را در طراحی صندلی‌ها نیز می‌توان دید. در این بخش، اولین مسئله ترکیب رنگ صندلی‌ها است که جلب نظر می‌کند. در صندلی های آریزو ۶ GT از چرم قرمز (جگری) رنگ برای صندلی‌ها استفاده شده است. این رنگ در ترکیب با رنگ مشکی سایر بخش‌های کابین و البته بخش‌های مشکی رنگ صندلی، ترکیب جذاب و البته اسپرتی را فراهم می‌کند. این روکش چرمی در بعضی نقط سوراخ‌دار است تا گردش هوا را ممکن کند. به علاوه شرایط را برای عملکرد مطلوب سردکن صندلی فراهم آورد.

 

کناره‌های صندلی‌های جلو در این خودرو چه در بخش نشیمنگاه و چه در پشتی صندلی، برآمدگی مناسبی دارند. این برآمدگی در درجه اول باعث ظاهر اسپرت‌تر صندلی‌ها می‌شود اما فراتر از آن، در پیچ‌ها می‌تواند بدن راننده و سرنشین را از حرکات جانبی حفظ کند. به علاوه راننده و سرنشین جلو، حس مناسبی از نشست درون آن خواهند داشت.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در نهایت و در کنار جنبه‌های ظاهری و اسپرت، نباید فراموش کنیم که با یک سدان خانوادگی طرف هستیم که در آن راحتی راننده و سرنشینان یکی از جنبه‌های مهم است. به همین دلیل فوم صندلی‌ها نرم است تا در سفر‌های طولانی خسته کننده نباشد. همچنین کفی و پشتی صندلی‌ها بزرگ و با طول مناسب طراحی شده تا افرادی با ابعاد بدنی مختلف به خوبی بتوانند بر روی آن‌ها قرار گیرند.

 

امکانات رفاهی صندلی های ردیف جلو آریزو ۶ جی تی

در کنار جنبه‌های ظاهری و طراحی و راحتی صندلی‌های این خودرو، امکانات رفاهی نیز اهمیت بالایی دارد. نباید فراموش کنیم آریزو ۶ جی تی هرچند ویژگی‌های اسپرت پررنگی دارد اما در نهایت باید یک سدان پر امکانات باشد. این مسئله در صندلی‌ها نیز دیده می‌شود جایی که در کنار طراحی و نرمی صندلی‌ها، ویژگی‌های دیگری نیز برای آن‌ها تدارک دیده شده است.

 

صندلی های آریزو ۶ جی تی در جلو در هر دو طرف با تنظیمات برقی هستند. تنظیم صندلی راننده ۶ جهته و تنظیم صندلی سرنشین ۴ جهته برقی است. تنظیمات صندلی راننده شامل تنظیمات طولی (جلو و عقب بردن صندلی)، تنظیم زاویه پشتی صندلی و همچنین تنظیم ارتفاع است. صندلی سرنشین به جز تنظیم ارتفاع، سایر تنظیمات را دارد. تنظیمات صندلی راننده به همراه امکان تنظیم فرمان در ۴ جهت باعث می‌شود راننده همواره در بهترین شرایط از نظر تسلط بر محیط اطراف باشد.

 

همچنین صندلی های جلو در آریزو ۶ GT، به گرمکن و سردکن مجهز هستند. این دو ویژگی باعث می‌شود در همه شرایط آب و هوایی، راننده و سرنشینان در بهترین وضعیت آسایش در زمان نشستن بر روی صندلی باشند. با توجه به پوشش چرمی صندلی‌ها، وجود این دو ویژگی در شرایط آب و هوایی خیلی سرد و یا خیلی گرم (به ویژه در دقایق اولیه روشن کردن خودرو) کمک بزرگی خواهد بود.

 

صندلی ردیف عقب آریزو ۶ GT

همانطور که پیش از این نیز عنوان شد، آریزو ۶ GT باید بتواند نقشی دوگانه را بازی کند. این خودرو یک سدان خانوادگی اسپرت است. به این ترتیب باید بتواند در کنار ویژگی‌های اسپرت، نیاز‌های یک خانواده را نیز برآورده کند. در چنین خودرویی، فضای صندلی‌های عقب اهمیت زیادی دارد چرا که سرنشینان عقب نیز باید بتوانند از ویژگی‌های راحتی و البته جنبه‌های اسپرت این خودرو بهره‌مند شود.

 

صندلی های عقب آریزو ۶ جی تی، از نظر سبک طراحی و روکش صندلی‌ها، وضعیتی مشابه با صندلی‌های جلو دارند به این ترتیب در اینجا نیز رنگ قرمز، قالب است و می‌توان آن را در بخش‌های مختلف عقب از جمله صندلی‌ها دید. این موضوع در ترکیب با رنگ مشکی در سایر بخش‌ها، به خوبی می‌تواند حس یک خودرو اسپرت را حتی برای سرنشینان عقب تداعی کند.

 

بخش‌های جانبی صندلی‌های عقب، برای حفظ بدن سرنشینان کمی برآمده شده است. البته میزان برآمدگی گوشه‌های صندلی در بخش عقب کمتر از صندلی‌های جلو است تا رفت و آمد سرنشینان به عقب خودرو راحت‌تر باشد. با این وجود وقتی بر روی صندلی‌ها قرار می‌گیرید، کمی در عمق آن‌ها فرو می‌روید که باعث کاهش حرکات عرضی بدن در پیچ‌ها می‌شود.

 

فضای عقب در آریزو ۶ جی‌تی

با توجه به فاصله محوی ۲.۷ متری، فضای صندلی‌های عقب مناسب است و این مسئله در یک سفر بلند مدت بیشتر هم خود را نشان می‌دهد. با نشستن سه سرنشین در صندلی‌های عقب، همچنان فضای مناسبی در اختیار خواهید داشت هرچند طبیعتا با حضور دو سرنشین، فضا بازتر است. صندلی وسط از نظر امکانات و ایمنی مشابه صندلی های کناری است هرچند موقعیت نشستن بر روی آن کمتر حس یک صندلی اسپرت را تداعی می‌کند.

 

در صندلی های عقب آریزو ۶ جی تی، فضای پای سرنشینان مناسب است و مشکلی در این زمینه نخواهید داشت. حتی برای سرنشینان بلندقامت هم مشکلی در فضای پا وجود ندارد. فضای سر هم در صندلی‌های عقب مناسب است و مشلی دیده نمی‌شود. البته نباید انتظار فضایی مانند کراس‌اوور‌ها را داشته باشید اما مشکلی هم در زمینه نشستن بر روی صندلی‌های عقب وجود ندارد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در نهایت به خاطر داشته باشید صندلی های ردیف عقب آریزو ۶ جی تی را می‌توان تا کرد. با این کار فضای صندوق عقب خودرو به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند. این کار از طریق دو ضامن نصب شده در بخش‌های بالایی صندلی‌های عقب انجام می‌شود.

 

برای اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش آریزو ۶ جی تی می‌توانید با آسیا خودرو در تماس باشید. همکاران ما با شماره تلفن ۰۲۱-۷۵۱۵۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *