مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش اقساطی فونیکس ویژه آذر ۱۴۰۲

فروش اقساطی فونیکس ویژه آذر ۱۴۰۲ (اقساط ۵ ساله)

از سوی مدیران خودرو، شرایط فروش اقساطی فونیکس ویژه آذر ۱۴۰۲ با اقساط ۵ ساله و پیش پرداخت متنوع اعلام شد. بر این اساس خریداران می‌توانند از بین محصولات متنوع فونیکس، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و با پیش پرداخت از ۴۰ درصد (بسته به مدل خودرو) و اقساط بلند مدت، خودرو را خریداری کنند. این طرح فروش به مدت محدود برقرار شده است و تا پایان ظرفیت ادامه خواهد داشت.

 

بر اساس اعلام مدیران خودرو، در طرح فروش اقساطی فونیکس ویژه آذر ۱۴۰۲، چهار محصول از برند فونیکس عرضه می‌شود. همه این محصولات با شرایط فروش اقساطی و نقدی عرضه شده‌اند و به این ترتیب دست خریداران برای انتخاب روش فروش و نوع خودرو باز خواهد بود. پیش پرداخت در فروش اقساطی فونیکس، بسته به نوع خودرو و میزان پیش پرداخت و طرح فروش، از ۴۰ درصد آغاز می‌شود. مدت بازپرداخت اقساط نیز در این طرح تا ۵ سال (۶۰ ماه) خواهد بود.

 

چه خودروهایی در فروش اقساطی فونیکس ویژه آذر ۱۴۰۲ عرضه شده‌اند؟

همانطور که در بالا عنوان شد، مدیران خودرو تنوع مناسبی از محصولات را در این طرح فروش عرضه کرده است. این محصولات شامل سه مدل کراس‌اوور و یک خودرو سدان است تا همه سلیقه‌ها پوشش داده شود.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در طرح فروش اقساطی فونیکس در آذرماه ۱۴۰۲، خودرو‌های فونیکس FX، تیگو ۸ پرو e پلاس، آریزو ۶ پرو و تیگو ۸ پرو مکس عرضه شده است. به این ترتیب خریداران می‌توانند از بین یک خودرو سدان، یک کراس‌اوور اسپرت، یک کراس‌اوور فول سایز هیبرید و یک کراس‌اوور فول سایز بنزینی پرقدرت، خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

جزییات فروش اقساطی فونیکس آذر ۱۴۰۲

بر اساس آنچه توسط مدیران خودرو اعلام شده است، در طرح فروش اقساطی فونیکس ویژه آذر ۱۴۰۲، میزان پیش پرداخت بسته به نوع خودرو و طرح فروش متفاوت است. در مقابل در همه طرح‌ها و برای همه خودرو‌ها، امکان بازپرداخت اقساط در بازه‌های یک تا پنج ساله از سوی مشتریان وجود دارد. بسته به شرایط خریداران، امکان استفاده از سه طرح فروش عادی، جایگزینی و گروهی وجود دارد. طرح‌های جایگزینی و گروهی، ویژگی‌هایی دارند که در زمان ثبت نام به اطلاع خریداران خواهد رسید. طرح فروش عادی نیز ویژه عموم خریداران است.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

میزان پیش پرداخت بسته به نوع خودرو و طرح فروش متفاوت است اما کمترین پیش پرداخت معادل ۴۰درصد قیمت خودرو است. در این زمینه نیز با توجه به تنوع خودرو‌ها و طرح‌های فروش، بهتر است در تماس با آسیا خودرو، از جزییات آگاه شوید. برای اطلاع از جزییات این طرح و همچنین سایر شرایط فروش مدیران خودرو، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما در آسیا خودرو پاسخگوی شما خواهند بود.

 

پیش از این قیمت محصولات فونیکس ویژه آذر ۱۴۰۲ از سوی مدیران خودرو اعلام شده است. قیمت خودرو‌ها در این طرح فروش نیز بر اساس قیمت مصوب سازمان حمایت خواهد بود. همچنین خریداران می‌توانند با تغییر در میزان پیش پرداخت، مبلغ اقساط خودرو‌ها را کاهش دهند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

۲ دیدگاه دربارهٔ «فروش اقساطی فونیکس ویژه آذر ۱۴۰۲ (اقساط ۵ ساله)»

بیژن عباس زاده گفت:

سلام لطفا خواستم قیمت فونیکس کراس نقد ‌اقساط آن را طبق جدولی که از اقساط یک ساله تا پنج ساله بدانم سپاسگزارم

سلام

جزییات جداول شرایط فروش و اقساط فونیکس و ام وی ام در بخش شرایط فروش وبسایت درج شده است. همچنین می توانید در تماس با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ از جزییات بیشتر مطلع شوید. همکاران ما با افتخار پاسخگوی شما خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *