مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش ویژه آریزو ۵ اسپرت اولویت ۱۴۰۳ سامانه

فروش ویژه آریزو ۵ اسپرت اولویت ۱۴۰۳ سامانه (اقساطی و نقدی)

مدیران خودرو شرایط فروش ویژه آریزو ۵ اسپرت برای متقاضیان سامانه یکپارچه با اولویت ۱۴۰۳ را اعلام کرد. بر این اساس، این دسته از خریداران می‌توانند از شرایط متنوع فروش نقدی و اقساطی آریزو ۵ اسپرت بهره‌مند شوند. با توجه به محدودیت زمانی در نظر گرفته شده برای ثبت نام، این دسته از خریداران می‌توانند در تماس با آسیا خودرو، نسبت به ثبت نام و تکمیل وجه اقدام کنند.

 

در شرایط فروش ویژه آریزو ۵ اسپرت، امکان خرید نقدی و اقساطی این خودرو وجود دارد. در شرایط اقساطی فروش، خریداران می‌توانند با پرداخت ۵۰درصد پیش پرداخت، خودرو را با اقساط ۵ ساله خریداری کنند. به این ترتیب مدیران خودرو در حالیکه تعهد فروش این خودرو برای سال ۱۴۰۳ را داشته، در عمل خودرو را در سال جاری به خریداران عرضه خواهد کرد.

 

برای بهره‌مندی از این شرایط فروش ویژه فقط تا روز یکشنبه، ۱۲ آذر ماه فرصت دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما در آسیا خودرو، جزییات بیشتری از فروش ویژه آریزو ۵ اسپرت برای اولویت ۱۴۰۳ سامانه یکپارچه را در اختیارتان قرار می‌دهند. علاوه بر این، می‌توانید در تماس با آسیا خودرو، از سایر شرایط فروش مدیران خودرو نیز مطلع شوید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

درباره آریزو ۵ اسپرت بیشتر بدانید

همانطور که عنوان شد، آریزو ۵ اسپرت بر پایه آریزو ۵ توربو ساخته شده است و از نظر قوای محرکه و پلتفرم، تفاوتی با این خودرو ندارد. آریزو ۵ اسپرت را باید یک نسخه فیس لیفت شده در نسل فعلی آریزو ۵ دانست که شاهد تغییراتی در بدنه، داخل و امکان آن هستیم.

 

در نگاه اول، بیش از هر چیز، تغییر در جلوپنجره و سپر جلو جلب توجه می‌کند. در هر دو بخش می‌توان رد یک خودرو اسپرت‌تر را دید و این مسئله با نام خودرو نیز مطابقت دارد. در نمای عقب هم شاهد تغییر سپر و محل نصب چراغ‌های روی سپر هستیم. به‌علاوه کابین خودرو نیز تا حدی تغییر کرده است و بیشتر به کابین آریزو ۶ پرو شبیه است. در کنار این‌ها باید به تغییرات در آپشن‌ها از جمله نصب فرمان دی کات، تغییر در کنترل‌های سیستم تهویه و … اشاره کرد.

 

در نهایت آریزو ۵ FL، همچنان یک خودرو سدان خانوادگی است که توانایی مناسبی برای نیاز‌های روزمره دارد. فضای داخل آن برای یک خانواده حتی ۵ نفره مناسب است، امکانات قابل قبولی دارد و توانایی‌های حرکتی آن هم برای خودرویی در این کلاس کافی است. به همه این‌ها باید نمای اسپرت‌تر آن نسبت به قبل را هم اضافه کرد تا ارزش این خودرو بیش از قبل مشخص شود.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *