مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش ویژه محصولات فونیکس در مرحله سوم سامانه یکپارچه

فروش ویژه محصولات فونیکس در مرحله سوم سامانه یکپارچه

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس در مرحله سوم سامانه یکپارچه شامل شرایط فروش نقدی و اقساطی، در آسیا خودرو برقرار است. به این ترتیب ثبت نام کنندگان در مرحله سوم سامانه یکپارچه فرصت دارند دو محصول فونیکس را با شرایط متنوع نقدی و اقساطی خریداری کنند.

 

آسیا خودرو به‌عنوان نماینده مدیران خودرو، شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس برای مرحله سوم سامانه یکپارچه را فراهم کرده است. این شرایط شامل دو مدل از محصولات فونیکس است و عرضه خودرو ها با قیمت های مصوب شورای رقابت انجام خواهد شد. علاوه بر این خریداران امکان بهره‌مندی از شرایط متنوع فروش نقدی و اقساطی را خواهند داشت. به این ترتیب، با پرداخت ۵۰درصد از قیمت خودرو، می‌توانید خودرو را خریداری کنید. اقساط خودرو ها در این طرح نیز به انتخاب خریدار و تا پنج سال خواهد بود.

 

در نظر داشته باشید این مرحله، ویژه افرادی است که پیش از این در فروش نقدی و اقساطی فونیکس و ام وی ام ویژه سامانه یکپارچه شرکت کرده‌‎اند. این دسته از خریداران فرصت می‌توانند برای تکمیل ثبت نام، با آسیا خودرو تماس بگیرند. برای این منظور، همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند. همچنین در نظر داشته باشید شعب آسیا خودرو جمعه این هفته هم باز هستند. به این ترتیب می‌توانید حتی در روز تعطیل نیز با ما تماس بگیرید. با توجه به اینکه این طرح روز شنبه به پایان می‌رسد، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر برای تکمیل ثبت نام و بهره‌مندی از شرایط متنوع نقدی و اقساطی اقدام کنید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

کدام محصولات در فروش ویژه محصولات فونیکس در مرحله سوم سامانه یکپارچه عرضه شده است؟

مطابق اعلام مدیران خودرو، در این مرحله دو خودرو از محصولات فونیکس برای فروش عرضه شده‌اند. این دو محصول شامل فونیکس FX  و آریزو ۶ پرو است. مدیران خودرو برای پاسخ به تقاضای بازار، دو محصول پرطرفدار خود را در بین محصولات فونیکس، برای مرحله سوم در نظر گرفته است. با توجه به شرایط در نظر گرفته شده، برای شرایط فروش فونیکس FX و یا استفاده از شرایط فروش آریزو ۶ پرو، فرصت مناسبی ایجاد شده است.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

با توجه به اینکه مدت زمان این طرح محدود است، برای بهره‌مندی از شرایط ویژه آن بهتر است همین امروز با آسیا خودرو تماس بگیرید. در نظر داشته باشید در صورت عدم تکمیل ثبت نام، ثبت نام اولیه در سامانه نیز باطل خواهد شد. با توجه به اینکه مدیران خودر فعلا برنامه‌ای برای فروش خارج از سامانه ندارد، ممکن است در آینده نزدیک بار دیگر فرصت مناسب برای خرید این خودروها فراهم نشود. به همین دلیل بهتر است از فرصت ایجاد شده در این مرحله استفاده کنید. همچنین در نظر داشته باشید با توجه به اعلام قیمت محصولات فونیکس آبان ۱۴۰۲، عرضه خودروها با قیمت مصوب شورای رقابت خواهد بود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما حتی در روز جمعه هستند. همچنین می‌توانید به یکی از شعب آسیا خودرو نیز مراجعه کنید و به‌صورت حضوری، اطلاعات لازم را دریافت و یا برای تکمیل ثبت نام اقدام کنید. همچنین علاوه بر اطلاعات لازم در زمینه فروش ویژه محصولات فونیکس در مرحله سوم سامانه یکپارچه، همکاران ما آماده هستند در زمینه سایر شرایط فروش مدیران خودرو را نیز اطلاعات لازم را ارائه کنند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *