مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

فیس لیفت تیگو ۷ پرو برای بازارهای آسیای شرقی معرفی شد

شرکت چری در ادامه توسعه حضور خود در بازارهای آسیای شرقی، فیس لیفت تیگو ۷ پرو را به‌طور ویژه برای این بازارها و با فرمان راست معرفی کرد.

 

چری در سال‌های اخیر حضور پرقدرتی در بازارهای آسیای شرقی داشته است و شاهد تنوع عرضه محصولات این شرکت در منطقه هستیم. در ادامه این روند و در حالیکه مدت زیادی از عرضه تیگو ۷ پرو در این بازارها نگذشته است، این شرکت با عرضه فیس لیفت تیگو ۷ پرو، رقبا را به چالش کشیده است.

 

تغییرات ظاهری در فیس لیفت تیگو ۷ پرو

در فیس لیفت معمولا اصلی‌ترین بخشی که دچار تغییرات می‌شود، ظاهر خودرو است و خودروسازان تلاش می‌کنند بدون تغییرات عمده، نمایی جدید از خودرو را عرضه کنند. مشابه همین اتفاق در مورد تیگو ۷ پرو نیز رخ داده و به این ترتیب فیس لیفت این خودرو، تغییراتی را در ظاهر تجربه کرده است.

 

در نمای جلوی خودرو، اکنون با خودرویی طرف هستیم که کمی اسپرت تر از مدل‌های بازار ایران است و البته چاشنی لوکس بودن را هم دارد. جلوپنجره به‌طور کامل حفظ شده ولی اکنون یک نوار کرومی دور آن کشیده شده تا بیشتر به چشم بیاید. گرافیک چراغ‌های جلو هم تغییر کرده است و نمایی لوکس‌تر دارد. اصلی‌ترین تغییر اما در گوشه‌های سپر است، جایی که شاهد تغییر در دیلایت و مه شکن هستیم.

 

در تیگو ۷ پرو موجود در بازار ایران، دیلایت به‌صورت دو نوار افقی قرار گرفته است. در مدل‌های فیس لیفت اما دیلایت و مه شکن تغییر طراحی داشته‌اند و دیلایت به‌صورت عمودی نصب شده است. این کار و نصب دیلایت در گوشه‌های سپر باعث می‌شود خودرو عریض‌تر به نظر برسد.

فیس لیفت تیگو ۷ پرو نمای عقب

تغییرات تیگو ۷ پرو فیس لیفت در نمای عقب و کنار

در نمای عقب هم شاهد تغییراتی هستیم. طرح کلی چراغ‌های تیگو ۷ پرو حفظ شده ولی برخلاف مدل‌های فعلی، شاهد جدا بودن خط افقی چراغ‌های عقب نیستیم و دو چراغ به‌طور کامل به یکدیگر وصل هستند. البته گرافیک کلی چراغ‌های عقب حفظ شده است و هنوز هم می‌توان حضور تیگو ۷ پرو را تشخیص داد.

 

در کنار این‌ها، دیگر شاهد نصب لوگوی چری بین دو چراغ نیستیم و نوشته CHERY در بالای چراغ عقب و روی درب صندوق نصب می‌شود. در نمای جانبی تغییرات اندک است ولی در اینجا هم در کناره گلگیر، شاهد نصب حرف T بر روی بدنه هستیم که می‌تواند نشان Turbo یا Tiggo باشد.

 

فضای داخلی تیگو ۷ پرو فیس لیفت

تغییرات در نمای داخلی کمتر است ولی همچنان می‌توان تفاوت‌ها را دید. داشبورد و تودوزی خودرو همچون مدل‌های موجود در ایران مشکی و چرمی است ولی از خط قرمز رنگ داخل کابین خبری نیست و حاشیه‌های طوسی در بخش‌های مختلف دیده می‌شود. نورپردازی داخلی البته همچون قبل در کابین حفظ شده است. از این جهت کابین این خودرو تقریبا مشابه کابین تیگو ۷ پرو است. 

 

پنل سیستم تهویه تیگو ۷ پرو همچون مدل‌های قبلی دیجیتال و لمسی است ولی طرح آن با مدل‌های ایران تفاوت دارد. کنسول وسط هم کمی تغییر کرده و محل نصب دنده در وسط کنسول است تا بیشتر شبیه تیگو ۸ پرو باشد. این در حالی است که در مدل‌های ایران، سردنده در سمت چپ کنسول نصب می‌شود تا فضا را برای محل قرارگیری موبایل خالی کند.

فیس لیفت تیگو ۷ پرو کابین

آپشن‌های مدل تیگو ۷ پرو فیس لیفت

تمام آپشن های رفاهی و ایمنی تیگو ۷ پرو در این خودرو حفظ شده است. از جمله آن‌ها می‌توان به فرمان برقی، سقف پانوراما با سانروف، سیستم صوتی و سرگرمی با نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی، نورپردازی داخلی کابین، تهویه مطبوع دیجیتال و اتوماتیک، شارژ بیسیم تلفن همراه، صندلی‌های برقی مشابه صندلی های تیگو ۷ پرو، ترمز دستی برقی و اتوهلد و … اشاره کرد و از این نظر نزدیک به آپشن های تیگو ۸ پرو است.

 

به‌علاوه سیستم‌های کمکی رانندگی هوشمند (مشابه تیگو ۸ پرو) نیز بر روی آن نصب شده است. به این ترتیب این خودرو سطحی از رانندگی خودران را عرضه می‌کند. این سیستم‌ها همچنین می‌توانند از بروز تصادف نیز جلوگیری کنند.

 

موتور و گیربکس فیس لیفت تیگو ۷ پرو چگونه است؟

از نظر موتور و گیربکس، تفاوت چندانی بین تیگو ۷ پرو فیس لیفت و تیگو ۷ پرو وجود ندارد. به این ترتیب همچنان موتور تیگو ۷ پرو حفظ شده است اما موتور حدود ۱۰ اسب بخار قدرت بیشتری دارد. این موتور چند سالی است در محصولات برند چری نصب می‌شود و کارآیی مناسبی هم داشته است. به همین دلیل نیازی به اعمال تغییرات چندانی برای آن نبوده و چری آن را حفظ کرده است.

 

گیربکس این خودرو هم مانند مدل‌های موجود در ایران و از نوع CVT است این گیربکس می‌تواند ۹ دنده را شبیه‌سازی کند و دوام بالایی دارد.

 

شرایط فروش تیگو ۷ پرو

برای آگاهی از شرایط فروش تیگو ۷ پرو ویژه مجموعه آسیا خودرو می‌توانید با شماره تلفن‌های ۷۵۱۵۱-۰۲۱ و ۷۷۷۰۸۰۲۹-۰۲۱ و ۷۷۰۴۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید و یا به یکی از شعب آسیا خودرو مراجعه کنید. همچنین می‌توانید شماره تماس خود را در کادر زیر ثبت کنید. ما شما را از بهترین شرایط خرید تیگو ۷ پرو و سایر محصولات مدیران خودرو مطلع می‌کنیم.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *