مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
داخل تیگو ۷ پرو کابین تیگو ۷ پرو

داخل تیگو ۷ پرو؛ بررسی کابین تیگو ۷ پرو (+عکس)

در ادامه بررسی تیگو ۷ پرو، کراس‌اوور محبوب فونیکس این بار به سراغ داخل تیگو ۷ پرو رفته‌ایم، جایی که این خودرو توانسته ترکیب مناسبی از یک خودرو خانوادگی را با عناصر اسپرت فراهم کند. بررسی داخل تیگو ۷ نشان می‌دهد کابین تیگو ۷ پرو با فضاسازی مناسب، هم جادار و هم با امکانات است و مهم‌تر اینکه حس مناسبی از بودن در یک خودرو مدرن را تداعی می‌کند.

 

طراحی داخل تیگو ۷ پرو؛ جذابیت‌های کابین تیگو ۷ پرو

در ابتدای بررسی داخل تیگو ۷ پرو بهتر است به سراغ طراحی کابین تیگو ۷ پرو برویم، جایی که طراحان چری ترکیبی از طراحی خانوادگی و اسپرت را در کنار هم آورده‌اند. به‌طور کلی تیگو ۷ پرو خودرویی است که باید بتواند نقشی مابین یک خودرو اسپرت و یک خودرو خانوادگی را بازی کند و به همین دلیل طراحی داخل آن باید بازتابی از هر دو بخش باشد. به این ترتیب طراحان باید می‌توانستند عناصری از هر دو بخش را در کنار هم بیاوردند و در این زمینه موفق هم بوده‌اند.

 

رنگ اصلی در داخل تیگو ۷ پرو مشکی است و این رنگ را می‌توانید در داشبورد تیگو ۷ پرو، رودری‌ها و صندلی‌ها ببینید. اما در کنار آن، برای افزایش حس اسپرت در کابین، عناصری از رنگ قرمز نیز دیده می‌شود که به جذابیت کابین کمک می‌کند. این رنگ قرمز را می‌توان در داشبورد و بخشی از رودری‌ها دید. به‌علاوه باید به صندلی های تیگو ۷ پرو اشاره کنیم چراکه دوخت قرمز در این بخش هم جذاب است. در کنار این‌ها، استفاده از طرح آلومینیوم در رودری‌ها به تنوع در این بخش کمک می‌کند.

 

چیدمان عناصر داخلی کابین هم ترکیبی از حس خانوادگی و اسپرت است. بخشی از کنترل‌ها به مانیتور لمسی وسط منتقل شده است اما همچنان می‌توان کلیدهای اصلی را دید که به دسترسی راحت‌تر راننده کمک می‌کنند. در داشبورد اغراقی دیده نمی‌شود تا به این ترتیب طرحی باشد که سال‌ها ماندگار است و به‌هیچ عنوان زود تکراری نمی‌شود. در اینجا برخلاف برخی از رقبا، از مانیتور عمودی بزرگ خبری نیست و از این نظر چیدمان کلاسیک‌تر است. اما در مقابل طراحی کنسول، سردنده و نشان‌دهنده‌های دیجیتال مقابل راننده طرحی امروزی دارند و اسپرت تر هستند. به این ترتیب کابین تیگو ۷ پرو توانسته به‌خوبی هر دو قشر خریداران را جلب کند.

 

پشت آمپر تیگو ۷ پرو

پشت آمپر تیگو ۷ پرو

 

فضای کابین تیگو ۷ پرو؛ محیط جادار در داخل تیگو ۷ پرو

هرچند طراحی ظاهری برای جلب نظر راننده و سرنشینان مهم است، اما مهم‌تر از آن، فضای جادار در داخل تیگو ۷ پرو است که می‌تواند نظر خریداران را جلب کند. از این نظر، کابین تیگو ۷ پرو قطعا می‌تواند راضی کننده باشد چراکه فضای کافی برای همه سرنشینان در نظر گرفته شده است.

 

کابین بزرگ و جادار است و چهار نفر کاملا در آن راحت خواهند بود. با حضور نفر پنجم هم مشکل چندانی پیش نمی‌آید و همچنان فضا برای همه مناسب است. غیر از جادار بودن کابین، سقف پانوراما هم نقش مهمی دارد چراکه باعث می‌شود کابین دل‌بازتر از آنچه هست به نظر برسد. این سقف که پوشش ضد UV دارد، از ورود اشعه مضر خورشید جلوگیری کرده و مانع از گرم شدن کابین تیگو ۷ پرو می‌شود.

 

نورپردازی داخل تیگو ۷ پرو

غیر از این‌ها و علاوه بر استفاده از عناصر اسپرت در طراحی کابین، نورپردازی داخل تیگو ۷ پرو ازجمله بخش‌هایی است که به جذابیت کابین آن کمک بزرگی می‌کند. نورپردازی داخل تیگو ۷ پرو نورپردازی که امکان کنترل رنگ‌های آن توسط مانیتور مرکزی وجود دارد، در بخش‌های مختلف کابین کشیده شده و به زیبایی می‌تواند حس کابین را تغییر دهد. نورپردازی داخل این خودرو ترکیب هفت رنگ است و راننده امکان کنترل ترکیب آن‌ها را دارد. نورپردازی این خودرو در سرتاسر کابین کشیده شده است و به ویژه در شب، نمای بی‌نظیری به خودرو می‌دهد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

وضعیت راننده در کابین تیگو ۷ پرو

راننده در زمان نشستن داخل تیگو ۷ پرو قطعا راضی خواهد بود. صندلی‌های جلو به‌خوبی طراحی شده‌اند و فضای کافی برای نشستن افراد با قد و وزن مختلف را دارند. به‌علاوه حاشیه صندلی‌ها بزرگ است و به‌خوبی بدن را حفاظت می‌کند تا مانع از حرکات عرضی بدن در پیچ‌ها شود. دسترسی راننده به بخش‌های مختلف داشبورد و تنظیمات در کابین تیگو ۷ پرو مناسب است و راننده کنترل کاملی بر تجهیزات دارد.

 

یکی از بخش‌های جذاب برای راننده، قطعا مجموعه نشان‌دهنده‌های دیجیتال است. این بخش که قابلیت تنظیم دارد همه اطلاعات مورد نیاز راننده را به شکل بصری در اختیار او قرار می‌دهد و به‌علاوه راننده می‌تواند شکل نمایش اطلاعات را نیز متناسب با نیاز خود تغییر دهد. با نشستن پشت فرمان، کنترل خوبی بر روی محیط اطراف وجود دارد و راننده به‌خوبی می‌تواند موقعیت خودرو را بررسی کند. به‌علاوه ارتفاع نشستن به‌گونه‌ای که تیگو ۷ پرو حس یک خودرو قدبلند را تداعی می‌کند. راننده همچنین تنظیمات کاملی بر روی صندلی دارد و می‌تواند را به‌دلخواه خود تغییر دهد. در کنار این، تنظیمات فرمان هم وجود دارد که باعث می‌شود داخل تیگو ۷ پرو کاملا در اختیار راننده باشد.

 

فرمان تیگو ۷ پرو داخل تیگو ۷ پرو

فرمان تیگو ۷ پرو

 

راحتی سرنشینان در داخل تیگو ۷ پرو

هرچند راننده نقش اصلی در خودرو را دارد ولی اصلا نباید از راحتی سرنشینان غافل شد. در این زمینه هم تیگو ۷ پرو عملکرد خوبی داشته و با طول ۴.۵ متر، توانسته فضاسازی خوبی در کابین بکند. صندلی های عقب تیگو ۷ پرو به‌ویژه در دو صندلی کناری، عمق مناسبی دارند و حس خوبی از نشستن را تداعی می‌کنند.

 

با اضافه شدن نفر وسط، راحتی سرنشینان عقب تغییر چندانی نمی‌کند هرچند صندلی وسط سطحی صاف‌تر از دو صندلی کناری دارد. اگر دو نفر در عقب خودرو باشند، امکان استفاده از زیر آرنجی را هم دارند. سرنشین جلو هم قطعا از بودن داخل تیگو ۷ پرو لذت خواهد برد به‌ویژه که تنظیمات برقی صندلی جلو امکان کنترل کامل شرایط را به او می‌دهد. سوار و پیاده شدن به تیگو ۷ پرو به لطف ابعاد بدنه و درب‌های بزرگ، آسان است.

 

با فاضله محوری ۲.۷ متر، کابین تیگو ۷ پرو فضای کافی برای همه در اختیار قرار می‌دهد و از این نظر برای جای پا مشکلی در ردیف عقب هم نیست. به‌علاوه ارتفاع اتاق خودرو بلند است و سر سرنشینان هم با سقف فاصله دارد که باعث می‌شود بتوانید راحت بر روی صندلی بنشینید.

 

صندلی های عقب تیگو ۷ پرو

صندلی های عقب تیگو ۷ پرو

 

راحتی کابین تیگو ۷ پرو

یکی دیگر از جنبه‌های مهم در زمینه بررسی داخل تیگو ۷ پرو، راحتی این خودرو در زمان حرکت است. هرچقدر فضاسازی مناسبی در خودرو داشته باشید، در نهایت این راحتی خودرو است که حرف اول را می‌زند و از این نظر Tiggo 7 Pro توانسته عملکرد موفقی داشته باشد.

 

به لطف سیستم تعلیق که در بخش عقب از نوع پیشرفته چند اتصاله است، حرکت فونیکس تیگو ۷ پرو روی جاده روان است. حرکات عرضی که معمولا در کراس‌اوور‌های متوسط و بزرگ شاهد آن هستیم در این خودرو دیده نمی‌شود و از این نظر سرنشینان به‌ویژه در ردیف عقب وضعیت مناسبی دارند. به‌علاوه حرکت بر روی دست‌اندازها هم نرم است. این مسئله بیش از هر چیز به دلیل تعلیق چند اتصاله یا مالتی لینک عقب است که باعث می‌شود هر چرخ به‌تنهایی بتواند ضربات را جذب کند و مانع از انتقال آن به چرخ دیگر و کل کابین شود.

 

به این ترتیب با ترکیب صندلی‌های راحت، فضای کابین جادار و البته سواری نرم، سرنشینان از بودن در داخل تیگو ۷ پرو لذت خواهند برد. این وضعیت را در دیگر محصولات خانواده فونیکس نیز می‌بینیم و به این ترتیب این خودرو توانسته ترکیب مناسبی را فراهم کند. این مسئله در تجربه رانندگی با تیگو ۷ پرو نیز به‌خوبی دیده می‌شود و یکی از نکات برتر این خودرو است.

 

کول باکس تیگو ۷ پرو؛ کول باکس تیگو ۷ پرو کجاست

یکی از بخش‌های جذاب کابین این خودرو، کول باکس تیگو ۷ پرو است که می‌تواند تا حد مناسبی برای سرد نگهداشتن نوشیدنی‌ها و یا خوراکی‌هایی با ابعاد کوچک مورد استفاده قرار گیرد. کول باکس این خودرو سرمای لازم برای خنک نگهداشتن نوشیدنی‌ها را از کولر خودرو می‌گیرد. به این ترتیب سیستم تهویه تیگو ۷ پرو در زمان روشن بودن می‌تواند فضای داخلی کول باکس را خنک نگهدارد.

 

در پاسخ به این سوال که کول باکس تیگو ۷ پرو کجاست باید گفت کول باکس این خودرو در کنسول میانی و در بخش پایین زیر آرنجی است. به این ترتیب راننده و سرنشین جلو می‌توانند با بالا آوردن درب کنسول وسط و بلند کردن بخش رویی آن، به کول باکس دسترسی پیدا کنند.

 

بخش های مختلف داشبورد تیگو ۷ پرو

در بخش میانی داشبورد تیگو ۷ پرو و بالای آن، صفحه نمایش مرکزی این خودرو را می بینیم که علاوه بر سیستم صوتی این خودرو، بخشی از تنظیمات خودرو را نیز می توان از همین طرق مدیریت کرد. در بخش پایینی، دریچه های عرضی مربوط به سیستم تهویه وسط قرار دارد و در کنار کلید سیستم استارت خودرو را خواهید دید. در بخش پایینی این بخش هم بخشی از کلید های کنترل اصلی از جمله تنظیمات صدای سیستم صوتی در دسترس است.

 

داشبورد از چرم پوشیده شده و رنگ اصلی آن مشکی است هر چند نواری قرمز رنگ در پایین آن و در سرتاسر داشبورد کشیده شده است. به علاوه بخشی با طرح آلومینیوم نیز در بالای داشبورد و در بخش اتصال مانیتور به داشبورد تیگو ۷ پرو وجود دارد که نمای زیباتری به داشبورد می دهد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

عکس ها از خودروبانک / دیجیاتو / مدیران خودرو

 

شرایط فروش تیگو ۷ پرو

برای آگاهی از جدیدترین شرایط فروش تیگو ۷ پرو می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. تلفن‌های ۷۵۱۵۱-۰۲۱ و ۷۷۰۴۰۷۷۰-۰۲۱ در اختیار شما است تا کارشناسان آسیا خودرو در زمینه قیمت تیگو ۷ پرو شرایط فروش این خودرو پاسخگوی شما باشند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *