مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قرعه کشی جشنواره تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید

قرعه کشی جشنواره تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید برگزار شد

پس از پایان مهلت شرکت در جشنواره زمستانه فونیکس، قرعه کشی ۲۰ دستگاه آیپد و ۵ سفر دوبی دو نفره جشنواره تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید برگزار شد برگزار و برندگان مشخص شدند.

 

پیش از این و در جریان جشنواره زمستانه فونیکس اعلام شده بود خریداران فونیکس تیگو ۸ پرو هیبرید که در بازه ۲ بهمن تا ۵ اسفند اقدام به ثبت نام این خودرو کنند، در قرعه کشی ۲۰ دستگاه آیپد شرکت داده خواهند شد. پس از پایان جشنواره و مشخص شدن شرکت کنندگان، قرعه کشی ۲۰ دستگاه آیپد جشنواره تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید برگزار شد و برندگان این جشنواره مشخص شدند. این قرعه کشی از سوی فونیکس به‌صورت زنده در فضای مجازی نیز پخش شد. در همان زمان، اسامی نفرات برتر نیز اعلام شد.

 

بر اساس اعلام فونیکس، این افراد در زمان تحویل تیگو ۸ پرو e پلاس خود، به همراه خودرو جوایز ویژه خود را نیز دریافت خواهند کرد.

 

جایزه ویژه ۵ سفر دو نفره به دبی برای خریداران تیگو ۸ هیبرید

در ادامه قرعه کشی جشنواره تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید، ۵ نفر از ثبت نام کنندگان خوش شانس تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید به قید قرعه صاحب بلیت سفر به دوبی خواهند شد که می‌توانند به همراه یکی از اعضای خانواده خود راهی این سفر شوند. تجربه زندگی به سبک پایدار و استفاده از خودروها و تکنولوژی‌های همگام با محیط‌زیست، بهاری به‌یادماندنی را برای خریداران خودروهای تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید به ارمغان می‌آورد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

قرعه کشی این بخش از جشنواره فونیکس NEV به‌زودی برگزار می‌شود که نشان از قدردانی و وفاداری برند فونیکس به مشتریان جدید خود دارد و این جشنواره آغازی بر همراهی چندین ساله از لحظه ثبت نام تا خلق تجربیات جدید و پشتیبانی در سفرها دارد.

 

آشنایی بیشتر با تیگو ۸ پرو هیبرید

تیگو ۸ پرو e پلاس یا تیگو ۸ هیبرید یک خودرو PHEV است به این معنی که غیر از قابلیت‌های یک خودرو هیبرید معمولی، امکان شارژ آن به‌صورت مستقیم با برق شهر یا ایستگاه‌های شارژ نیز وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید قبل از حرکت، باتری‌های این خودرو را شارژ کنید. با این کار، تیگو ۸ هیبرید امکان حرکت به‌صورت کاملاً برقی را دارد.

 

از نظر امکانات رفاهی و ایمنی، تیگو ۸ پرو e پلاس خودرویی مشابه مدل‌های پرو مکس است و همه آنچه در بالاترین مدل‌های ۸ پرو مکس می‌بینید را در این خودرو خواهید دید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس، به‌عنوان یک خودرو هیبرید از یک موتور بنزین‌سوز و دو موتور برقی بهره می‌برد. استفاده از دو موتور برقی (برخلاف دیگر رقبا که معمولاً از یک موتور استفاده می‌کنند) باعث شده هم توان و هم برد حرکتی آن افزایش پیدا کند. قدرت تیگو ۸ هیبرید در وضعیت حداکثر توان معادل ۳۲۶ اسب بخار و گشتاور آن معادل ۵۱۰ نیوتون متر است.

 

به این ترتیب این خودرو هم اکنون قوی‌ترین خودرو تولید شده در ایران است. این خودرو قابلیت حرکت در وضعیت تمام برقی را نیز دارد و به این ترتیب بدون روشن کردن موتور بنزین، می‌تواند ۷۵ کیلومتر مسافت را طی کنید که برای چند روز سفرهای شهری هم کافی است.

 

برای اطلاعات بیشتر در زمینه تیگو ۸ هیبریدی و سایر محصولات فونیکس می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۰۲۱-۷۵۱۵۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *