مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت ام وی ام بر اساس نظر شورای رقابت

قیمت ام وی ام بر اساس نظر شورای رقابت منتشر شد (+ لیست قیمت)

در بخشنامه جدید مدیران خودرو، قیمت ام وی ام بر اساس نظر شورای رقابت به‌صورت رسمی اعلام شد. به این ترتیب قیمت محصولات ام وی ام با اعمال نظر شورای رقابت جهت اطلاع عموم منتشر شده است.

 

در بخشنامه قیمتی مدیران خودرو برای محصولات ام وی ام، نام چهار خودرو به چشم می‌خورد. قیمت این خودروها با در نظر گرفتن قیمت‌های شورای رقابت و افزودن وجوهات قانونی اعلام شده است. به این ترتیب قیمت نهایی این خودروها با افزودن هزینه‌هایی مانند مالیات بر ارزش افزوده، شماره‌گذاری، بیمه ثالث و … مورد محاسبه قرار گرفته است. در ادامه قیمت محصولات ام وی ام بر اساس نظر شورای رقابت را برای محصولات مختلف این برند بررسی خواهیم کرد.

 

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

قیمت جدید محصولات ام وی ام بر اساس نظر شورای رقابت به تفکیک مدل

همانگونه که در بالا اشاره کردیم، با در نظر گرفتن قیمت‌های اعلام شده از سوی شورای رقابت و افزودن هزینه‌های قانونی، قیمت نهایی محصولات برند ام وی ام توسط مدیران خودرو اعلام شده است.

 

یکی از این خودروها، ایکس ۲۲ پرو دنده ای است. بر اساس اعلام شورای رقابت، قیمت این خودرو تقریبا معادل ۶۱۳ میلیون تومان است. پس از افزودن هزینه‌های قانونی (که حدود ۹۳ میلیون تومان در نظر گرفته شده)، قیمت ایکس ۲۲ پرو دنده ای معادل ۷۰۶.۷۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

 

در کنار این خودرو، مدل‌های ایکس ۲۲ پرو اتومات نیز در این بخشنامه دیده می‌شود. قیمت اعلام شده برای این خودرو از سوی شورای رقابت تقریبا معادل ۷۷۲ میلیون تومان است که با افزودن ۹۸ میلیون تومان هزینه‌های قانونی، درنهایت قیمت X22 پرو اتومات معادل ۸۷۰.۷۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در کنار این دو خودرو، در بخشنامه به قیمت ایکس ۵۵ پرو نیز اشاره شده است. کراس‌اوور محبوب و جذاب مدیران خودرو از سوی شورای رقابت با قیمت حدود ۱میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. با افزودن ۱۴۰ میلیون عوارض قانونی به این قیمت، قیمت X55 پرو از سوی میران خودرو معادل ۱.۲۴۹.۵۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شده است.

 

درنهایت شاهد اعلام قیمت آریزو ۵ توربو IE هستیم. این خودرو که در حال حاضر تنها سدان محصولات ام وی ام است، با قیمتی در حدود ۹۱۷ میلیون تومان از سوی شورای رقابت قیمت‌گذاری شده است که به این مبلغ حدود ۱۳۵ میلیون تومان عوارض و هزینه‌های قانونی اضافه می شود. به این ترتیب قیمت نهایی این خودرو معادل ۱.۰۵۲.۸۰۰.۰۰۰ تومان خواهد بود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این محصولات می‌توانید با آسیا خودرو، نماینده مدیران خودرو تماس بگیرید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *