مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت محصولات فونیکس ویژه دی ۱۴۰۲

قیمت محصولات فونیکس ویژه دی ۱۴۰۲

با آغاز ماه، همچون ماه‌های گذشته، قیمت محصولات فونیکس از سوی مدیران خودرو اعلام شد. قیمت محصولات فونیکس در دی ماه نیز بر اساس قیمت مصوب سازمان حمایت است که از سوی شورای رقابت اعلام شده. بر این اساس، قیمت محصولات فونیکس ویژه دی ۱۴۰۲ شامل قیمت درب کارخانه به همراه کلیه هزینه‌های قانونی، اعلام شده و فروش در ماه جاری بر اساس این قیمت‌ها انجام خواهد شد.

 

در جدول قیمت محصولات فونیکس ویژه دی ۱۴۰۲ نام چهار محصول از این برند دیده می‌شود. دراین میان شاهد حضور یک خودرو سدان خانوادگی، یک کراس‌اوور اسپرت و دو کراس‌اوور بزرگ هستیم. همچنین در این لیست، نام یک خودرو هیبرید هم به چشم می‌خورد تا به این ترتیب سبد محصولات فونیکس کامل باشد.

 

بررسی جزییات قیمت محصولات فونیکس ویژه دی ۱۴۰۲

همانطور که عنوان شد، مطابق ماه‌های قبل، قیمت محصولات فونیکس در دی ماه نیز بر اساس قیمت‌های مصوب سازمان حمایت که توسط شورای رقابت اعلام می‌شود تعیین شده است. به این ترتیب این قیمت‌ها شامل قیمت خودرو درب کارخانه و همچنین کلیه هزینه‌های قانونی شامل بیمه و مالیات بر ارزش افزوده و شماره گذاری و … است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در قیمت محصولات فونیکس دی ۱۴۰۲ نام چهار خودرو آریزو ۶ پرو، فونیکس FX، تیگو ۸ پرو مکس و تیگو ۸ پرو e+ دیده می‌شود. به این ترتیب، خریداران در این ماه، لیست مناسبی از انتخاب‌ها را از بین محصولات فونیکس در پیش رو دارند. نکته قابل توجه در این بین، گسترش خانواده محصولات سدان فونیکس است، به ویژه که در آینده نزدیک قرار است آریزو ۸ و آریزو ۶ جی تی نیز به لیست محصولات این شرکت اضافه شود.

 

بر اساس اعلام مدیران خودرو، قیمت محصولات فونیکس در دی ماه به شرح زیر است:

قیمت آریزو ۶ پرو معادل ۱.۲۴۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت فونیکس FX معادل ۱.۷۳۰.۴۰۰.۰۰۰ تومان

– قیمت تیگو ۸ پرو مکس معادل ۲.۵۸۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان

– قیمت تیگو ۸ هیبرید معادل ۲.۷۶۴.۷۰۰.۰۰۰

 

همانطور که عنوان شد، قیمت‌های یاد شده شامل قیمت خودرو درب کارخانه به علاوه کلیه هزینه‌های قانونی است. در کنار این خودرو، انتظار می‌رود به زودی قیمت آریزو ۶ GT و همچنین قیمت تیگو ۷ پرو پریمیوم نیز از سوی مدیران خودرو اعلام شود. برای اطلاع از به‌روزترین قیمت محصولات مدیران خودرو، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

شرایط فروش با قیمت‌های مصوب دی ماه

در حال حاضر، آسیا خودرو به عنوان نماینده رسمی مدیران خودرو، شرایط فروش نقدی و اقساطی فونیکس را ارائه می‌دهد. بر این اساس، علاقه‌مندان می‌توانند با پیش پرداخت متنوع و همچنین اقساط تا ۵ سال، نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند.

 

میزان پیش پرداخت بسته به مدل خودرو متفاوت است و از ۵۰ درصد آغاز می‌شود. در کنار این، امکان انتخاب شرایط بازپرداخت تا ۶۰ ماه (۵ سال) نیز وجود دارد. میزان اقساط، بسته به مبلغ پیش پرداخت و همچنین مدت اقساط متفاوت است. به همین دلیل برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی به شما هستند. در این تماس می‌توانید علاوه بر شرایط فروش مدیران خودرو، اطلاعات دیگری در زمینه خودرو‌ها نیز دریافت کنید. همچین همکاران ما می‌توانند راهنمای شما در انتخاب محصول مناسب باشند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *