مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
محصولات ام وی ام در اتو اکسپو تهران

بررسی محصولات ام وی ام در اتو اکسپو تهران

مدیران خودرو همچون سال‌های گذشته، با دست پر به نمایشگاه خودرو تهران آمده است. در نمایشگاه خودرو امسال که هم اکنون در شهر آفتاب در حال برگزاری است، مدیران خودرو طیف کاملی از محصولات خود را عرضه کرده است. پیش از این در مطلبی جامع، به بررسی غرفه مدیران خودرو در نمایشگاه امسال پرداخته ایم. در این مطلب به بررسی محصولات ام وی ام در اتو اکسپو تهران می‌پردازیم تا نگاه دقیق‌تری به غرفه این شرکت داشته باشیم.

 

مدیران خودرو در پنجمین دوره نمایشگاه خودرو تهران که با نام اتو اکپسو تهران در شهر آفتاب در حال برگزاری است طیف کاملی از محصولات خود و البته برند جدید اکستریم را عرضه کرده است. پیش از این در مطلبی، غرفه مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران را بررسی کرده ایم. در این بین، محصولات ام وی ام در اتو اکسپو تهران حتی در کنار محصولات رده‌های بالاتر این شرکت (شامل فونیکس و اکستریم) حضور پررنگی داشتند.

 

بخشی از این موضوع به دلیل بازه قیمتی محصولات این شرکت است که باعث می‌شود طیف بیشتری از خریداران را پوشش دهد. از سوی دیگر، ام وی ام حتی در این بازه قیمتی هم توانسته محصولات به روز و با سطح بالای امکانات رفاهی و ایمنی عرضه کند. به این ترتیب در مقابل پول پرداختی، خودرویی با امکانات بیشتر دریافت خواهید کرد. از سوی دیگر تنوع محصولات ام وی ام نیز عامل مهمی در جلب توجه مشتریان است. در این برند می‌توانید از کراس‌اوور کامپکت تا سدان خانوادگی را خریداری کنید تا سطح بیشتری از بازار پوشش داده شود.

 

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

ام وی ام با چه محصولاتی به اتو اکسپو تهران آمده است؟

مدیران خودرو در غرفه ام وی ام، دو نمونه سدان و سه نمونه کراس‌اوور را عرضه کرده است. به این ترتیب این شرکت همچنان می‌تواند با برند ام وی ام، بخش قابل توجهی از خریداران را به خود جلب کند.

 

محصولات ام وی ام در اتو اکسپو تهران شامل ایکس ۲۲ پرو، ایکس ۳۳ کراس و ایکس ۵۵ پرو به عنوان نمونه‌های کراس‌اوور و همچنین آریزو ۵ توربو و آریزو ۵ اسپرت به عنوان سدان‌های این برند است. دو خودرو ایکس ۲۲ و ایکس ۳۳ کراس، هرچند از پلتفرم مشترکی بهره می‌برند اما در زبان طراحی داخلی و خارجی و امکانات تفاوت‌هایی دارند. به این ترتیب ایکس ۳۳ کراس مناسب افرادی است که یک کراس‌اوور کامپکت با ظاهر اسپرت و البته امکانات بیشتر می‌خواهند. این خودرو در دو تیپ دستی و اتوماتیک معرفی شده است.

 

از سوی دیگر ایکس ۲۲ پرو دستی نیز هم اکنون در خطوط تولید مدیران خودرو حضور دارد و در شرایط فروش این شرکت دیده می‌شود. این خودرو که هم اکنون عنوان ارزان‌ترین محصول مدیران خودرو را در اختیار دارد، از طراحی ظاهری با مدل‌های اتوماتیک بهره می‌برد اما در موتور و گیربکس و امکانات متفاوت است. به این ترتیب برای علاقه‌مندان به یک کراس‌اوور با ظاهر مدرن و اسپرت و ابعاد جمع و جور برای رانندگی شهری، گزینه ایده‌آلی است.

 

در کنار این‌ها، ایکس ۵۵ نیز در غرفه مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران حضور دارد. این کراس‌اوور محبوب بازار، توانسته به خوبی ویژگی‌های یک کراس‌اوور با ظاهر اسپرت را با امکانات خودرو‌های یک یا دو رده بالاتر از خود ترکیب کند. به همین دلیل هم در یک سال اخیر، همواره در لیست پر فروش ترین محصولات مدیران خودرو قرار داشته است.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

سدان‌های ام وی ام در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران

هر چند این روز‌ها، بازار خودرو کشور علاقه ویژه‌ای به خودروهای کراس‌اوور دارد، اما سدان‌ها هم همچنان برای برخی خریداران و به ویژه خانواده‌ها گزینه محبوبی است. به همین دلیل در بین محصولات ام وی ام در اتو اکسپو تهران، دو خودرو سدان به نمایش گذاشته شده است. در غرفه مدیران خودرو آریزو ۵ توربو و آریزو ۵ اسپرت به نمایش گذاشته شده‌‌اند.

 

این دو خودرو مشابهت‌های زیادی باهم دارند و در اصل مدل‌های اسپرت، نمونه‌های فیس لیفت شده مدل‌های آریزو ۵ توربو است. خانواده آریزو ۵، سدانی در کلاس متوسط هستند و برای استفاده خانوادگی می‌توانند گزینه‌های ایده‌آلی باشند. در کنار این‌ها، مدیران خودرو با افزودن برخی ویژگی‌های اسپرت به این خانواده، آریزو ۵ اسپرت را روانه بازار کرده است. این خودرو به دلیل تغییرات ظاهری، به خوبی از مدل‌های عادی مشخص است و امکانات بیشتری نیز دارد.

 

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران، از ۹ بهمن ماه آغاز شده و تا ۱۵ بهمن ادامه خواهد داشت. تیمی از آسیا خودرو نیز روز جمعه ۱۳ بهمن ماه، در غرفه مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران خواهند بود تا پاسخگوی سوالات شما باشند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *