مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگو ۷ پرو

معرفی امکانات به روز در ماشین ها

امکانات ماشین ها از جمله عوامل تعیین کننده قیمت خودرو هستند، بدین معنا که با افزایش امکانات قیمت آن هم افزایش می یابد. در مقاله حاضر برخی از مهمترین امکانات و آپشن های روز هر ماشین را به شما معرفی می کنیم. این امکانات ممکن است در خودروهای خارجی و بسیار پیشرفته بسی کامل تر باشند.

با این حال کم نیستند کسانی که علیرغم داشتن خودرویی لاکچری و به روز با آپشن ها و امکانات آن آشنایی ندارند.

خودرو چری تیگو از جمله ماشین‌های فول آپشن است، لذا آشنایی اولیه  با امکانات ماشین ها باعث بهره وری بهتر شما از خودرو می شود.

انواع امکانات ماشین ها

امکانات و آپشن های بروز هر ماشین علاوه بر تنوع به منظور خاصی تعبیه شده اند. از این رو بعضی آپشن ها به مسئله ایمنی، بعضی به جنبه لوکس بودن و بعضی هم به جنبه آسایش و سرگرمی می پردازند.

در خودرویی فول امکانات شما حس می کنید در یک خانه سیار هستید در نتیجه در مسافرت های طولانی و حتی سفر به کشورهای همسایه احساس خستگی نمی کنید.

انواع مدل خودرو وارداتی در بازار وجود دارند. اکثر ماشین های وارداتی آپشن های زیادی دارند، لذا معرفی امکانات به روز در ماشین‌ها برای اطمینان از سلامت و بهره مندی کامل از خودرو ضرورت دارد.

کارشناسی خودرو در محل

هنگام ثبت نام خودروی چری تیگو ، اولین مسئله ای که به ذهن می رسد کارشناسی تخصصی ماشین از جمله بررسی مشخصات فنی، بدنه خودرو و آپشن های رفاهی هر ماشین است.

کارشناسان حرفه ای خودرو در شرکت آسیا خودرو آماده‌اند تا کلیه اطلاعات تخصصی را در اختیار شما بگذارند.

معرفی آپشن های روز خودرو

در این مقاله سعی کردیم برخی از امکانات ماشین ها که قابل توجه هستند را در ادامه معرفی نماییم.

سقف سانروف و پانوراما

اولین آپشنی که در اکثر خودروهای جدید وجود دارد سقف متحرک است. با این سقف سرنشینان ماشین دید خوبی از آسمان دارند. این سقف از جنس شیشه بسیار محکم ساخت شده و حتی با چپ کردن خودرو هم مشکلی از جانب وارد آمدن ضربات خارجی ندارند. این از آپشن‌های رفاهی است که شادی زیادی را برای سرنشینان هنگام تماشای آسمان برفی یا بارانی فراهم می کند.

آینه های کناری برقی از امکانات ماشین ها

آینه های جانبی به راننده دید بهتری نسبت به موانع اطراف داده و نقش مهمی در رابطه با ایمنی سرنشینان ایفا می کنند. این آینه ها یا ساده هستند و یا دربرگیرنده امکانات و تجهیزاتی می شوند که با فراهم آوردن دید بهتر کمک شایانی به کاهش تصادفات می کنند.

سیستم خنک کننده و گرمگن خودرو. این آپشن برای جلوگیری از سرما  و کمک به تهویه و خنک نمودن هوا تعبیه شده است.

نشانگر نقاط کور و علائم خطر

با استفاده از این آپشن راننده دید خوبی نسبت  به نقاط کور و بخش هایی که دیده نمی شوند پیدا می کند.

دوربین دید  ۳۶۰ درجه

با چرخش  کامل آینه ها راننده می تواند همه محیط اطراف را ببیند.

سیستم گرمکن آینه ها

گرمکن آینه ها در هوای بارانی از گرفتن بخار و رطوبت و کاهش دید راننده جلوگیری می کند.

استارت بدون کلید از امکانات ماشین ها

استفاده از کلید چرخان کنترلی (برای تنظیم آینه توسط راننده)، زمانی که کلید را در خانه فراموش می کنید یا آن را گم می کنید مفید است.

شیشه های بالابر برقی

به وسیله این آپشن زمانی که خودرو را ترک نموده و کلید ریموت را می زنید پنجره ها به طور خودکار بسته می شوند. این آپشن در ریموت تیگو ۸ پرو وجود دارد.

گرمکن شیشه ها از امکانات ماشین ها

یک سری کلیدهای کنترلی برای شیشه ها وجود دارند که روی کنسول یا درهای خودرو قرار گرفته و در اختیار راننده قرار می گیرند.

درب صندوق عقب نیز به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود بدون استفاده از کلید خودرو و یا ریموت.

صندلی های برقی حافظه دار

صندلی های برقی از دیگر امکانات رفاهی خودرو هستند. به وسیله این آپشن روکش های چرمی صندلی ها با رنگ های خاص مجهز به سیستم گرمکن و سرد کن، ماساژور و کلیدهای تنظیم صندلی هستند.

این صندلی ها مموری دارند، درست مثل آینه های جانبی و فرمان و به چند شکل قابل تنظیم می باشند. به وسیله این مموری افراد می توانند صندلی را بر اساس قدشان و فاصله با پدال تنظیم کنند.

ماساژور صندلی نیز از جمله امکاناتی است که در رانندگی های طولانی مدت به رفع خستگی راننده کمک می کنند تا با آرامش بیشتری بدون حس نمودن لرزش های خودرو حرکت کنند.

پشت سری فعال شونده صندلی

با استفاده از این امکانات هنگام تصادفات و وارد آمدن ضربه سنگین به بدن بلافاصله پشت سری فعال شونده باز شده و فعال می گردد. با استفاده از این آپشن از ضربات سنگین به سر و گردن سرنشینان وارد نمی شوند.

گرمکن غربیلک فرمان از امکانات ماشین ها

یکی دیگر از آپشن‌های خودرو گرمکن فرمان است که از یک از یک هسته سیم پیچی تشکیل می شود. این سیستم دارای یک جریان برق ۱۲ ولت جاری می باشد که وظیفه گرم کردن فرمان را بر عهده دارد. به وسیله این آپشن دست‌ها هنگام رانندگی گرم می شوند.

ثبت نام خودروی چری تیگو

این امکانات ماشین ها در خودرو چری تیگو وجود دارند. برای خرید انواع مدل های خودرو تیگو می توانید در ابتدا مدل انتخابی خود را از صفحه محصولات یافته و بعدا برای ثبت نام به صفحه فروش رفته و طرح فروش دلخواه خود را انتخاب نمایید.

جمع بندی

در این مقاله کلیه امکانات به روز خودروها را توضیح داده شده و به شما کمک کردیم پیش از ثبت نام خودروی چری تیگو با کلیه امکانات به روز این ماشین ها آشنا شوید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *