مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
سیستم صوتی سونی تیگو 8 پرو

معرفی سیستم صوتی سونی در خودروی چری تیگو ۸ پرو

یکی از مزایای خودروی چری تیگو ۸ پرو، مجهز بودن آن به سیستم صوتی ۸ اسپیکره سونی است که تجربه فوق العاده ای را به خصوص زمانیکه تمامی شیشه های خودرو بسته باشند، هنگام گوش دادن به موسیقی یا تماشای محتوای صوتی و تصویری برای شما فراهم می اورد.

بلندگوهای سونی یکی از بهترین مدل هایی است که می‌توانید مدت زمانی را که در وسیله نقلیه خود می‌گذرانید به بهترین نحو ممکن سرگرم شوید. بسیاری از ما زمان زیادی را در جاده می گذرانیم، با رانندگی به محل کار و بازگشت به خانه، یا تعطیلات مقرون به صرفه در سفرهای جاده ای به جای سفرهای پرهزینه خارج از کشور. بلندگوهای داخل خودروی سونی که با تکنولوژی های پیشرفته ای ارتقا یافته اند، تمام مزایای کافی را برای لذت بردن از سفرتان در اختیار شما قرار می‌دهند.

بیایید ویژگی ها و مزایای سیستم صوتی سونی در خودروی تیگو ۸ پرو را با هم مرور کنیم.

۱. بلندگوهای خودرو سونی می توانند صدای بهتری ارائه دهند

اگر به گوش دادن به موسیقی در ماشین خود علاقه دارید (چه کسی است که علاقه نداشته باشد)، می توانید مطمئن باشید که موزیک مورد علاقه تان از این اسپیکرهای باکیفیت به بهترین وجه ممکن پخش خواهد شد. بلندگوهای سونی خودروی تیگو ۸ پرو که در هر درب جلوی وسیله نقلیه شما قرار گرفته اند، مسئول بازتولید تمام صدا و فرکانس های موسیقی شما هستند. با این حال، هنگامی که به بلندگوهای خودروی سونی از نوع کواکسیال که به بلندگوهای ۲-Way نیز معروف هستند به موزیک گوش می دهید، تمام نت ها با دقت بسیار بالایی شنیده می شوند. بلندگوهای کواکسیال سونی به ووفر و توییتر مجهز هستند، که از این قطعات تخصصی برای بازتولید فرکانس های بالا و پایین استفاده می کنند.

سونی همچنین اسپیکرهایی را طراحی کرده که صدایی با کیفیت بالاتر را به شما می دهد. هر بلندگو در یک سیستم کامپوننت مسئول بازتولید یک محدوده فرکانس مشخص است، به این معنی که برای مثال توییتر سونی فقط فرکانس‌های بالایی را که در آن بهترین است کنترل می‌کند و فرکانس‌های پایین را برای جزء ووفر باقی می‌گذارد.

 

2. بلندگوهای سیستم صوتی خودرو سونی تیگو ۸ با کیفیت هستند

شما همچنین از کیفیت فوق العاده اسپیکرهای خودروی سونی بهره مند خواهید شد که به عنوان یک برند قابل اعتماد و قوی در صنعت صوت و تصویر هیچگاه شما را نا امید نمی کند. بخشی از کیفیت اسپیکرهای خودرو سونی در طراحی آنهاست زیرا طیف وسیعی از طرح های مدرن شیک با لهجه های نقره ای، آبی یا قرمز برای مطابقت با زیبایی خودرو شما است.

بلندگوهای خودروی سونی نیز از با کیفیت ترین مواد ساخته می شوند، به عنوان مثال مخروط های ووفر در مجموعه بلندگوهای کواکسیال سونی با پوشش های پارچه ای لاستیکی ساخته شده اند. بسیاری از بلندگوهای با کیفیت پایین تر با استفاده از مخروط های ووفر کاغذی ساخته می شوند، اما مخروط های پلی پروپیلن یا لاستیکی، بهترین صدا را از ووفر تولید می کنند زیرا مواد به اندازه کافی سفت هستند تا صدای باس دقیق ایجاد کنند. پوشش پارچه ای نیز یک ماده سبک است تا مانع حرکت مخروط ووفر نشود. این مواد همچنین قادر به تحمل گرما، سرما و رطوبت بدون آسیب دیدگی هستند.

 

3. بلندگوهای سیستم صوتی خودرو سونی تیگو ۸ پرو، مقرون به صرفه هستند

در حالی که بلندگوهای خودرو سونی یکی از بهترین برندهای شناخته شده در زمینه صدای خودرو هستند، اما به دلیل مقرون به صرفه بودن نیز شناخته شده اند. این بلندگوها با وجود کیفیت بی نظیر خود نسبت به بسیاری از برندهای اروپایی و آمریکایی ارزان تر بوده و به همین علت قیمت خودرو های تیگو و آریزو با وجود مجهز بودن به این سیستم پیشرفته، ارزان تر از نمونه های مشابه خود در بازار است.

 

4. خدمات پس از فروش اسپیکر خودرو سیستم صوتی سونی تیگو ۸ پرو در دسترس است.

از آنجایی که سونی برند معروفی است، در سراسر جهان در دسترس است. شما به راحتی قادر خواهید بود اسپیکرهای خودروی سونی خود را از نزدیکترین فروشگاه خریداری کنید و هر زمان که بخواهید ارتقا دهید، یا در صورت نیاز به قطعات، خدمات یا تعمیرات سیستم سونی خود، به راحتی انجام می شود. پیدا کردن قطعات نیز مقرون به صرفه باقی خواهد ماند.

 

5. بلندگوهای خودرو سونی به راحتی نصب می شوند

در حالی که بلندگوهای خودرو سونی از کیفیت بالایی برخوردار هستند، اما یک برند بوتیک نیستند که نیاز به آداپتورهای سفارشی داشته باشند و نصب آن ساعت ها طول بکشد. این بدان معنی است که شما می توانید به راحتی نصب اسپیکر خود را انجام دهید، یا با قیمت بسیار مقرون به صرفه از یک حرفه ای این کار را برای شما انجام دهید.

مقرون به صرفه بودن و کیفیت مزایای مهمی هستند که باید در هر سیستم بلندگوی صوتی خودرو به دنبال آن باشید. بنابراین، این ۵ مزیت بلندگوهای خودرو سونی باید شما را در مسیر یافتن بهترین سیستم مناسب برای شما قرار دهد.

 

اگر قصد خرید تیگو ۸ پرو مجهز به اسپیکرهای و سیستم درجه صوتی سونی هستید با کارشناسان آسیا خودرو در ارتباط باشید یا شرایط فروش اقساطی ما را در سایت بررسی کنید و ثبت نام آنلاین خود را انجام دهید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *