مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
سامانه یکپارچه عرضه خودرو

آخرین مهلت برای خریداران نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو (سامانه یکپارچه)

برای استفاده از شرایط ویژه فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودرو، فقط یک روز دیگر فرصت باقی است. پس از این تاریخ، تمامی ثبت‌نام‌ها مطابق قانون باطل شده و فرصت خرید نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو در سامانه یکپارچه برای خریداران از دست خواهد رفت.

 

همان‌طور که پیش از این اعلام شده است، در شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو ویژه سامانه یکپارچه عرضه خودرو، کلیه خریداران تنها تا ۶ اردیبهشت ماه برای تکمیل مدارک و پرداخت باقی مانده مبلغ ثبت نام فرصت دارند. بر این اساس، پس از این تاریخ، ثبت نام اولیه باطل شده و فرصت خرید نقدی و خرید اقساطی مدیران خودرو برای خریداران باطل خواهد شد.

 

آپدیت: هم اکنون خرید آریزو ۶ پرو ویژه مرحله دوم سامانه در آسیا خودرو آغاز شده است. با توجه به محدودیت زمانی در نظر گرفته شده برای این طرح، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریعتر برای ثبت نام با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

با توجه به فرصت اندک باقی مانده برای خریداران محصولات مدیران خودرو در این سامانه، پیشنهاد می‌کنیم همین امروز، برای تکمیل ثبت نام با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما در زمینه شرایط فروش مدیران خودرو خواهند بود. همچنین می‌توانید به یکی از سه شعبه آسیا خودرو مراجعه کنید تا فرآیند خرید محصولات برایتان انجام شود.

 

شعبه تهرانپارس: چهارراه تهرانپارس، ابتدای خیابان دماوند، پلاک ۲۵۱

 

شعبه قنات کوثر: قنات کوثر، بلوار مطهری، بین کوچه چهارم و پنجم مرکزی

 

شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، بوستان هفتم

 

با توجه به آنکه فرصت برای تکمیل ثبت نام در این طرح محدود است، خریداران برای بهره‌مندی از شرایط ویژه فروش نقدی و اقساطی سامانه یکپارچه باید هرچه سریع‌تر اقدام کنند. مهلت استفاده از این طرح محدود است و بر اساس شرایط اعلام شده، تمدید نخواهد شد. اگر در این مرحله نیز موفق به خرید خودرو نشده‌اید می توانید در ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه نیز شرکت کنید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو در سامانه یکپارچه

در شرایط فروش مدیران خودرو ویژه سامانه یکپارچه، علاوه بر شرایط فروش نقدی محصولات ام وی ام و شرایط فروش فونیکس، شرایط ویژه فروش اقساطی نیز در نظر گرفته شده است. بر این اساس، هر یک از خریداران می‌توانند در صورت تامین مدارک مورد نیاز، از شرایط ویژه فروش اقساطی مدیران خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودرو نیز استفاده کنند.

 

حداقل پیش پرداخت در این شرایط فروش اقساطی، بسته به خودرو بین ۵۰ تا ۶۵ درصد است. در این طرح ویژه فروش اقساطی، خریداران می‌توانند با توجه به بودجه و توان پرداخت اقساط، میزان پیش پرداخت و میزان و مدت اقساط را تعیین کنند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش نقدی و اقساطی (ویژه سامانه یکپارچه عرضه خودرو) با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان آسیا خودرو آماده پاسخگویی و تشریح جزییات این طرح ویژه هستند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *