مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه

ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه موقتا لغو شد؛ (آپدیت: ثبت نام آغاز شد)

 در حالیکه قرار بود ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه عرضه خودرو از روز ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز شود، مدیر این سامانه از لغو فروش مرحله دوم تا اطلاع ثانوی خبر داد.

 

بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی، قرار بود ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه عرضه خودرو از روز ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز شود. اما اکنون و بر اساس اعلام مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو، این مرحله از فروش تا اطلاع ثانوی لغو شده است. به این ترتیب متقاضیان فعلا امکان ثبت نام نخواهند داشت و باید منتظر اخبار به‌روز در این زمینه باشند.

 

به‌روزرسانی: هم اکنون شرایط ویژه تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه ویژه محصولات ام وی ام آغاز شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

دلایل مختلفی در زمینه دلیل این مسئله از سوی مسئولین مطرح می‌شود. مهدی تقدسی، مدیر این سامانه در مورد علت این تاخیر و زمان ثبت نام جدید گفت: ” هنوز زمان دقیق نمی‌توان اعلام کرد چراکه باید زمان‌بندی تحویل خودرو‌های ثبت‌نامی تعیین تکلیف شوند.”

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

هنوز تاریخ دقیقی برای این موضوع اعلام نشده است اما قطعا ثبت نام از روز ۱۶ اردیبهشت آغاز نخواهد شد. به این ترتیب به نظر می‌رسد تا پایان مهلت تغییرات مرحله اول ثبت نام (که احتمالا هفته آینده خواهد بود)، خبری از آغاز ثبت نام جدید نیست. به‌علاوه در حال حاضر جزییات حضور خودروسازان در مرحله دوم نیز مشخص نیست و به این ترتیب متقاضیان نیز نمی‌توانند در مورد خودرو مورد نظر خود تصمیم بگیرند.

 

به روز رسانی: تاریخ و شرایط ثبت نام در این مرحله مشخص شده است. در این زمینه با بررسی مطلب مربتط با فروش مدیران خودرو ویژه مرحله دوم سامانه یکپارچه می‌توانید برای ثبت نام آماده باشید.

 

فعلا برای ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه حساب وکالتی تعریف نکنید

یکی از شروط اصلی در خرید از سامانه یکپارچه عرضه خودرو، تعریف حساب وکالتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان است اما با توجه به نامشخص بودن زمان ثبت نام در دومین مرحله این طرح فروش، متقاضیان نباید برای تعریف حساب وکالتی اقدام کنند.

 

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو در این زمینه گفت: “متقاضیان حتما تا زمان اطلاع‌رسانی از سوی وزارت صمت، صبر کنند؛ چراکه فرآیند بایستی به تصویب وزارت صمت برسد و مشخص شود که سازوکار به چه صورت خواهد بود.”

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

به این ترتیب، با توجه به نامشخص بودن زمان آغاز ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه، لزومی به تعریف حساب وکالتی نزد بانک‌ها نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام در مرحله دوم، می‌توانید آسیا خودرو را دنبال کنید. در همین وبسایت، اطلاعات لازم را به اطلاعاعتان می‌رسانیم.

 

همچنین برای کسب اطلاع از شرایط فروش مدیران خودرو می‌توانید با آسیا خودرو در ارتباط باشید. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما باشند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *