مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش مدیران خودرو ویژه مرحله دوم سامانه یکپارچه

فروش مدیران خودرو ویژه مرحله دوم سامانه یکپارچه + شرایط ثبت نام

با توجه به نزدیک شدن به زمان آغاز ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه، فروش مدیران خودرو ویژه مرحله دوم سامانه یکپارچه اعلام شد. بر این اساس، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب آسیا خودرو، برای ثبت نام محصولات مدیران خودرو اقدام کنند. در این مطلب به بررسی اطلاعات مرتبط با فروش مدیران خودرو ویژه مرحله دوم سامانه یکپارچه می‌پردازیم.

 

بر اساس شرایط اعلام شده، در طرح فروش مدیران خودرو ویژه مرحله دوم سامانه یکپارچه، انواع محصولات برند ام وی ام و محصولات فونیکس، برای فروش عرضه شده است. به این ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به یکی از شعبه‌های آسیا خودرو، نسبت به ثبت نام اقدام کنند و یا با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرند.

 

آپدیت ۱۷ اردیبهشت: اکنون جزییات ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه اعلام شده است و می‌توانید با مطالعه آن برای ثبت نام آماده شوید.

به‌روز رسانی: با توجه به آغاز تکمیل ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه ویژه محصولات فونیکس در آسیا خودرو برای بهره‌گیری از شرایط فروش نقدی و اقساطی در این مرحله، با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

اگر قصد خرید آریزو ۶ پرو را دارید، می‌توانید مطلب فروش آریزو ۶ پرو ویژه سامانه یکپارچه را نیز بررسی کنید.

 

شرط ثبت نام در طرح فروش مدیران خودرو ویژه مرحله دوم سامانه یکپارچه چیست؟

بر اساس اعلام مدیران خودرو، در مرحله دوم فروش سامانه یکپارچه، محصولات مختلف برند ام وی ام و محصولات فونیکس عرضه خواهند شد.برای این مرحله، شرایطی در نظر گرفته شده است که ثبت نام کنندگان باید با در نظر گرفتن آن‌ها، برای ثبت نام اقدام کنند.

 

متقاضیان استفاده از طرح فروش مدیران خودرو ویژه مرحله دوم سامانه یکپارچه، باید بالای ۱۸ سال سن داشته و دارای گواهینامه رانندگی باشد. همچنین، خریداران نباید دارای پلاک انتظامی فعال باشند و همچنین محدودیت زمانی از آخرین خرید متقاضیان، معادل ۲۴ ماه در نظر گرفته شده است. هدف اصلی از این محدودیت‌ها، افزایش شانس متقاضیان واقعی خودرو است تا به این ترتیب خودرو به دست خریداران نهایی و واقعی برسد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

حساب وکالتی مدیران خودرو

همچون مرحله قبل، خریداران در این مرحله نیز برای استفاده از فروش مدیران خودرو ویژه مرحله دوم سامانه یکپارچه باید نسبت به افتتاح یا تغییر حساب به حساب وکالتی اقدام کنند. شماره حساب‌های وکالتی مدیران را می‌توانید در تصویر زیر ببینید. لازم به یادآوری است، زمان افتتاح حساب وکالتی از سوی وزارت صمت اعلام خواهد شد و تا پیش از آن، نباید برای افتتاح حساب اقدام کنید. همچنین مبلغ حساب نیز از سوی این وزارتخانه اعلام خواهد شد.

 

حساب وکالتی مدیران خودرو

پس از افتتاح حساب وکالتی مدیران خودرو، خریداران می‌توانند برای ثبت نام به یکی از شعب آسیا خودرو مراجعه کنند. آدرس شعب آسیا خودرو در تهران به شرح زیر است:

شعبه تهرانپارس: چهارراه تهرانپارس، ابتدای خیابان دماوند، پلاک ۲۵۱

 

شعبه قنات کوثر: قنات کوثر، بلوار مطهری، بین کوچه چهارم و پنجم مرکزی

 

شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، بوستان هفتم

 

همچنین می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ (ویژه تهران) تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمای شما برای شرایط فروش مدیران خودرو باشند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

چه خودروهایی در فروش مرحله دوم سامانه یکپارچه عرضه شده است؟

بنا بر اعلام مدیران خودرو، تمامی محصولات برند ام وی ام و همچنین محصولات فونیکس، در این مرحله عرضه شده‌اند. به این ترتیب خریداران می‌توانند از بین محصولات متنوع این شرکت، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. در این مرحله محصولات X22 Pro، آریزو ۵ توربو، X55 Pro و X22 MT Sport Luxury از برند MVM عرضه شده‌اند. علاوه بر این‌ها، تیگو ۸ پرو و تیگو ۸ پرو مکس، آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو و فونیکس FX نیز از برند فونیکس در این مرحله عرضه شده‌اند. به این ترتیب خریداران در این مرحله حق انتخاب مناسبی خواهند داشت.

 

زمان تحویل خودرو‌های ثبت نام شده در این طرح، بر اساس اولویت که در نهایت بر اساس قرعه کشی و از سوی سامانه اعلام می‌شود متغیر و از تیر ماه تا اسفند ماه سال جاری خواهد بود. همچنین در نظر داشته باشید، در این مرحله نیز امکان بهره مندی از شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو وجود دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید و یا شماره خود را در کادر زیر ثبت کنید تا همکاران ما، جدیدترین شرایط فروش را از طریق پیامک برایتان ارسال کنند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *