مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش آریزو ۶ پرو ویژه سامانه یکپارچه

فروش آریزو ۶ پرو ویژه سامانه یکپارچه + شرایط ثبت نام

فروش آریزو ۶ پرو ویژه سامانه یکپارچه، به عنوان بخشی از برنامه مدیران خودرو برای فروش خودروها از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو، از فردا (۲۰ اردیبهشت) ماه آغاز خواهد شد. برای بهره‌گیری از فرصت فروش آریزو ۶ پرو ویژه سامانه یکپارچه می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

همانطور که پیش از این عنوان کردیم، بر اساس جزییات ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه، علاقه‌مندان می‌توانند از روز ۲۰ اردیبهشت ماه، برای ثبت نام مدیران خودرو اقدام کنند. در این بین، آریزو ۶ پرو به عنوان سدان لوکس مدیران خودرو، یکی از محصولات محبوب است و اکنون می‌توانید با استفاده از شرایط فروش آریزو ۶ پرو ویژه سامانه یکپارچه، این خودرو را از طریق آسیا خودرو، نماینده رسمی مدیران خودرو ثبت نام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ (ویژه تهران) تماس بگیرید یا به یکی از شعب آسیا خودرو مراجعه کنید. از این طریق، کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما خواهند بود تا بتوانید از شرایط فروش مدیران خودرو بهره‌مند شوید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

جزییات بیشتر از فروش آریزو ۶ پرو ویژه سامانه یکپارچه

بر اساس اطلاعیه‌های قبلی، اصلی‌ترین هدف از ارائه این طرح فروش افزایش شانس دستیابی عموم مردم به خودروها و جلوگیری از بروز پدیده دلالی برای آن‌ها است. به همین، برای فروش آریزو ۶ پرو نیز شرایطی در نظر گرفته شده است. به این ترتیب شانس خریداران نهایی بیشتر خواهد شد.

 

پیش از این به طور مفصل در زمینه شرایط ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه مطالبی را منتشر کرده ایم و به همین دلیل در اینجا فقط به بررسی کوتاه این موضوع می‌پردازیم. برای استفاده از طرح فروش آریزو ۶ پرو ویژه سامانه یکپارچه، متقاضی باید بالای ۱۸ سال سن داشته و الزاما دارای گواهینامه رانندگی باشد.

 

همچنین یکی دیگر از شروط اصلی برای خرید آریزو ۶ پرو عدم وجود پلاک انتظامی فعال است. به این ترتیب در صورتی که هم‌اکنون دارای خودرو شخصی هستید، نمی‌توانید از این شرایط فروش بهره‌مند شوید. علت اصلی این مسئله، افزایش شانس خرید برای افرادی است که هم‌اکنون دارای خودرو شخصی نیستند. البته شرط عدم وجود پلاک انتظامی فعال، تنها برای متقاضی است و ارتباطی به خانواده ندارد. در این شرایط، متقاضی می‌تواند خودرو را به نام فرد دیگری از اعضای خانواده ثبت نام کند. البته این نکته را نیز در نظر بگیرید طی ۲۴ ماه گذشته نباید خودرویی را به طور مستقیم از خودروسازان داخلی خریداری کرده باشید. تمام این شروط برای آریزو ۶ پرو نیز وجود خواهد داشت.

 

در نهایت ثبت نام کنندگان در مرحله اول سامانه یکپارچه نیز امکان ثبت نام در این طرح را ندارند. البته اگر از مرحله اول انصراف داده باشید و یا تا زمان آغاز ثبت نام مرحله دوم، انصراف خود را اعلام کنید، می‌توانید در مرحله برای استفاده از طرح فروش آریزو ۶ پرو ویژه سامانه یکپارچه اقدام کنید.

 

برای اطلاع از جزییات بیشتر و ثبت نام، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ (ویژه تهران) تماس بگیرید تا کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما باشند. همچنین می‌توانند برای ثبت نام به یکی از شعب آسیا خودرو مراجعه کنند. آدرس شعب آسیا خودرو در تهران به شرح زیر است:

 

شعبه تهرانپارس: چهارراه تهرانپارس، ابتدای خیابان دماوند، پلاک ۲۵۱

 

شعبه قنات کوثر: قنات کوثر، بلوار مطهری، بین کوچه چهارم و پنجم مرکزی

 

شعبه پاسداران: خیابان پاسداران، بوستان هفتم

 

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

حساب وکالتی برای خرید آریزو ۶ پرو

یکی دیگر از شرایط لازم برای خرید آریزو ۶ پرو در این مرحله، افتتاح حساب وکالتی است. این حساب وکالتی باید به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح شود و مبلغ آن نباید تا زمان قرعه‌کشی برای اولویت‌بندی تحویل خودروها تغییر کند. البته مبلغ این حساب، متعلق به متقاضی است و مدیران خودرو و یا سازمان حمایت، امکان برداشت از آن را ندارند و این حق تنها متعلق به متقاضی است.

 

 مطابق آنچه در مرحله اول شاهد آن بودیم، پس از قرعه‌کشی و تعیین اولویت‌ها، می‌توانید موجودی این حساب را بر اساس روشی که از سوی وزارت صمت اعلام می‌شود برداشت کنید. این موضوع در اطلاع‌رسانی‌های بعدی مشخص خواهد شد.

 

کارشناسان آسیا خودرو راهنمای شما در این زمینه خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ (ویژه تهران) تماس بگیرید. همچنین می‌تواندی شماره تماس خود را در فرم زیر درج کنید تا همکاران ما شرایط فروش مدیران خودرو را به صورت پیامک برایتان ارسال کنند.

 

بدر کنار این خودرو، مدیران خودرو یک سدان دیگر را نیز در لیست فروش خود ارائه می‌کند که می‌تواند گزینه جذابی باشد. در طرح فروش آریزو ۵ اسپرت ویژه سامانه یکپارچه که برای نخستین بار آغاز شده است، امکان خرید این سدان جدید و اسپرت از آسیا خودرو وجود دارد.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *