مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه

شرایط ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه

در حالیکه تحویل خودروهای ثبت نام شده در سامانه یکپارچه عرضه خودرو آغاز شده است، این روزها اخبار مربوط به دومین مرحله از این طرح به گوش می‌رسد. به همین دلیل نیز در اینجا به سراغ شرایط ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه رفتیم. البته باید در نظر بگیرید، در زمان تنظیم این مطلب در نیمه اردیبهشت ماه، هنوز زمان دقیق ثبت نام مرحله دوم اعلام نشده است و آنچه در ادامه می‌آید، شرایط عمومی این طرح است. البته احتمال تغییر این شرایط کم است اما درنهایت هرگونه تغییری در شرایط ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه از طریق همین صفحه اعلام خواهد شد.

 

به‌طور کلی در سال‌های اخیر، شرایطی از سوی خودروسازان برای عرضه خودرو در نظر گرفته شده که اصلی‌ترین هدف آن، جلوگیری از ایجاد بازار کاذب برای خودروها است. در مرحله اول ثبت نام سامانه نیز این موارد در نظر گرفته شه بود و به همین دلیل در ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه هم این شروط باید رعایت شود.

 

 

در این بخش، شرایط ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه را مورد بررسی قرار می‌دهیم. همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، هنوز زمان این مرحله از ثبت نام اعلام نشده است. اما با توجه به اطلاعات به دست آمده، شرایط ثبت نام در این مرحله مشابه قبل است. به این ترتیب با خواندن این مطلب، می‌توانید برای ثبت نام آمادگی داشته باشید.

 

همچنین با توجه به اینکه جزییات ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه اعلام شده است، می‌توانید با مطالعه آن برای ثبت نام آماده شوید.

 

جزییات شرایط ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه چگونه است؟

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، یکی از اهداف اصلی این شیوه از ثبت نام، جلوگیری از ایجاد دلالی برای خودروها است. به همین دلیل طراحان این طرح به دنبال آن بودند که اولویت ثبت نام در سامانه برای افرادی باشد که هم اکنون فاقد خودرو هستند.

 

در این راستا، یکی از شرایط ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه، عدم داشتن پلاک انتظامی فعال است. به این ترتیب اگر هم اکنون دارای خودرویی به نام خود هستید، نمی‌توانید در این طرح ثبت نام کنید. این مسئله کمک می‌کند خودرو به افرادی برسد که فاقد خودرو هستند. البته در این شرایط، مالک یک خودرو می‌تواند خودرو را به نام سایر اقوامش ثبت نام کند از این نظر، شرط پلاک فعال برای یک خانواده وجود ندارد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

از سوی دیگر، بر اساس شرطی که مدت‌ها است از سوی وزارت صمت در ثبت نام‌ها برقرار است، نباید در ۴۸ ماه گذشته از شرکت‌های داخلی خودرو خریداری کرده باشید. البته در مورد این شرط، باید منتظر ماند تا سامانه فعال شود. دلیل این مسئله آن است که پیش از این، شرط عدم خریداری خودرو از شرکت‌های داخلی، گاهی تنها برای ایران خودرو و سایپا برقرار بود و گاهی شامل همه خودروسازان می‌شد. همچنین در بعضی مواقع، شرط ثبت نام یک خودرو، عدم خرید خودرو از همان خودروساز بوده است.

 

علاوه بر موارد یاد شده، شرط حداقل سن ۱۸ سال و داشتن گواهینامه نیز در این مرحله وجود دارد. البته در زمینه داشتن گواهینامه، در مرحله اول اطلاع‌رسانی انجام نشد اما در زمان ثبت نام، این شرط در سامانه یکپارچه عرضه خودرو وجود داشت و به همین دلیل احتمالا در مرحله دوم هم رعایت خواهد شد. همچنین در نظر داشته باشید ثبت نام کنندگان مرحله اول، امکان ثبت نام در این مرحله را نخواهند داشت مگر آنکه از مرحله اول انصراف داده باشند.

 

افتتاح حساب وکالتی برای ثبت نام در سامانه یکپارچه

مانند مرحله قبل، به‌عنوان یکی از شرایط ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه، افتتاح حساب وکالتی یا وکالتی کردن حساب نیز در نظر گرفته شده است. علت اصلی این مسئله آن است که از ایجاد تقاضای کاذب برای خودروها جلوگیری شود.

 

برای این منظور، باید مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را در یکی از بانک‌هایی که اعلام می‌شود، به‌صورت وکالتی قرار دهید. این پول البته از حساب شما برداشت نخواهد شد و در حساب باقی می‌ماند. امکان برداشت پول از حساب وکالتی، با شرایطی پس از قرعه کشی وجود خواهد داشت. به این ترتیب این پول برای مدت کوتاهی در بانک باقی می‌ماند و پس از آن می‌توانید آن را از حساب خارج کنید.

 

البته اگر در قرعه کشی برنده بشوید، این پول به‌عنوان بخشی از پیش پرداخت خرید خودرو خواهد بود. به این ترتیب باید در نظر بگیرید، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را برای مدتی باید در حسابی نگهداری کنید و پس از آن امکان برداشت را خواهید داشت.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

ثبت نام چه زمانی آغاز می‌شود؟

همان‌طور که پیش از این در خبری عنوان کردیم، ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه قرار بود در روز ۱۶ اردیبهشت ماه انجام شود اما به دلایلی لغو و به زمان دیگری موکول شده است. در زمان تنظیم این خبر در هفته دوم اردیبهشت ماه، هنوز زمان دقیقی برای آغاز ثبت نام سامانه یکپارچه اعلام نشده است. در زمان قطعی شدن زمان ثبت نام، از طریق وبسایت آسیا خودرو اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

 

اگر می‌خواهید از شرایط فروش مدیران خودرو مطلع شوید، می‌توانید با ما تماس بگیرید. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان آسیا خودرو در زمینه شرایط فروش نقدی و شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو راهنمای شما خواهند بود.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *