مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش آریزو ۵ اسپرت ویژه سامانه یکپارچه

فروش آریزو ۵ اسپرت ویژه سامانه یکپارچه + شرایط فروش

فروش آریزو ۵ اسپرت ویژه سامانه یکپارچه، در آسیا خودرو آغاز شده است و تا دو روز دیگر ادامه خواهد داشت. این اولین فروش آریزو ۵ اسپرت به عنوان محصول جدید مدیران خودرو است و به این ترتیب فرصت دارید جزو اولین خریداران این خودرو باشید. با توجه به مهلت اندک باقی مانده برای بهره گیری از امتیازات مخصوص فروش آریزو ۵ اسپرت ویژه سامانه یکپارچه، پیشنهاد می کنیم هر چه سریعتر با آسیا خودرو تماس بگیرید. فرصت خرید آریزو ۵ اسپرت در این طرح محدود است و طی دو روز آینده به پایان می رسد.

 

مدیران خودرو، مدتی قبل از سدان جدید خود با عنوان آریزو ۵ اسپرت رونمایی کرد. این خودرو که نمونه فیس‌لیفت شده نسل پیشین است و با طراحی به روز شده و امکانات بیشتر عرضه می شود، برای نخستین بار از طریق سامانه یکپارچه برای فروش عرضه شده است. آسیا خودرو به عنوان نماینده رسمی مدیران خودرو، شرایط فروش آریزو ۵ اسپرت ویژه سامانه یکپارچه را برای مدت محدود فراهم کرده است. برای ثبت نام این خودرو می توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ (ویژه تهران) تماس بگیرید. همکاران ما در آسیا خودرو راهنمای شما برای این منظور خواهند بود.

 

شرایط ثبت نام در طرح فروش آریزو ۵ اسپرت ویژه سامانه یکپارچه

پیش از این در چند نوبت، شرایط ثبت نام مرحله دوم سامانه یکپارچه را تشریح کرده ایم. همین شرایط برای آریزو ۵ توربو اسپرت نیز وجود دارد. به این ترتیب با داشتن این شرایط، می توانید این خودرو را با قیمت مصوب و بدون پرداخت هزینه اضافی خریداری کنید.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

برای شرکت در طرح فروش آریزو ۵ اسپرت ویژه سامانه یکپارچه، خریدار باید بالاتر از ۱۸ سال سن داشته باشد و دارای گواهینامه معتبر باشد. در این زمینه توجه کنید داشتن گواهینامه معتبر به معنای گواهینامه ای است که تاریخ اعتبار آن به پایان نرسیده باشد. در غیر این صورت، ثبت نام متقاضی باطل خواهد شد. علاوه بر این، در این مرحله متقاضی باید فاقد پلاک انتظامی فعال باشد به این معنی که پلاکی به نام وی بر روی خودرویی نصب نشده باشد. البته این شرط در طرح جایگزینی خودرو فرسوده سامانه یکپارچه وجود ندارد و در صورتی که قصد تعویض خودرو کارکرده با خودرو جدید را دارید، می توانید از این امتیاز بهره مند شوید.

 

در کنار این ها، برای شرکت در این طرح، نباید طی ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان داخلی خودرویی خریداری کرده باشید. این خرید شامل همه انواع خرید از خودروسازان شامل خرید از بورس کالا، خرید مستقیم، قرعه کشی خودرو و … است. در کنار این ها باید توجه کنید برای استفاده از امتیازات فروش آریزو ۵ اسپرت ویژه سامانه یکپارچه، نباید در مرحله اول سامانه یکپارچه برای خرید خودرو های داخلی و وارداتی شرکت کرده باشید و یا در صورت ثبت نام در این طرح ها، تا زمان ثبت نام در مرحله دوم، باید از مرحله قبل انصراف بدهید.

 

برای ثبت نام آریزو ۵ اسپرت، می توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. برای این منظور کافی است با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ (ویژه تهران) تماس بگیرید تا همکاران ما راهنمای شما باشند.

 

افتتاح حساب وکالتی برای خرید آریزو ۵ اسپرت از سامانه

علاوه بر موارد عنوان شده، یکی دیگر از موارد مهم برای ثبت نام، افتتاح حساب وکالتی از سوی متقاضی است. این حساب وکالتی باید نزد یکی از بانک های عامل و به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح شود. در حال حاضر تقریبا همه بانک های دولتی و خصوصی، این حساب را باز می کنند. مراحل آن نیز به صورت آنلاین قابل انجام است.

 

در نظر داشته باشید مبلغ این حساب تا زمان اعلام نتایج از سوی وزارت صمت نباید برداشت شود. البته موجودی این حساب وکالتی در اختیار مالک است و دولت یا خودروساز از آن برداشت نخواهد کرد اما موجودی آن تا زمان اعلام از سوی وزارت صمت نباید تغییر کند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

درباره آریزو ۵ اسپرت بیشتر بدانید

سدان آریزو ۵ اسپرت مدتی قبل از سوی مدیران خودرو رونمایی شد. این خودرو به عنوان مدل های فیس‌لیفت نسل قبلی خود، در زمینه طراحی ظاهری، امکانات و بخش هایی در طراحی داخلی تغییراتی نسبت به نسخه های قبلی دارد. به این ترتیب آریزو ۵ توربو S اکنون جوان پسند تر و کامل تر از قبل شده است. 

 

در زمینه قوای محرکه، موتور و گیربکس این خودرو مشابه نمونه های پیشین است. به این ترتیب با توان ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتون متر که به کمک توربو شارژر به دست می آید، قدرت مناسبی در کلاس خود دارد. قدرت موتور این خودرو از طریق گیربکس CVT با ۹ دنده شبیه سازی شده، به چرخ های جلو می رسد.

 

مهمترین تغییرات آریزو ۵ اسپرت نسبت به نسل قبل در زمینه امکانات شامل نصب گرمکن صندلی ها، نصب فرمان دی کات، صندلی برقی راننده، کنترل های سیستم تهویه جدید است. در طراحی خارجی نیز شاهد تغییر در جلو پنجره، سپر جلو، سپر عقب و دیفیوزر هستیم.

 

برای اطلاعات بیشتر در زمینه فروش آریزو ۵ اسپرت ویژه سامانه یکپارچه می توانید با تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ (ویژه تهران) آسیا خودرو تماس بگیرید. همچنین می توانید شماره تماس خود را در کادر زیر ثبت کنید تا همکاران ما، جدیدترین شرایط فروش مدیران خودرو را برایتان پیامک کنند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *