مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
چری تیگو 8L

نخستین طرح‌های چری تیگو ۸L منتشر شد؛ لوکس‌تر، بزرگ‌تر و جذاب‌تر

چری به طور رسمی نخستین تصاویر دیجیتال از چری تیگو ۸L را منتشر کرد. این خودرو که بر پایه پلتفرم سری ۸ این شرکت توسعه پیدا کرده، ظاهری کاملاً جدید دارد و به‌عنوان فیس لیفتی از تیگو ۸، طی ماه‌های آینده روانه بازار می‌شود.

 

پس از انتشار تصاویر دیجیتال چری تیگو ۸L، این خودرو از سوی چری به‌عنوان مدل پرچمدار خانواده تیگو ۸ معرفی شد. به این ترتیب تیگو ۸ ال، با اعمال تغییراتی در طرحی و افزودن برخی ویژگی‌ها، قصد دارد جایگاه این خانواده را در بازار تثبیت کند. آمار تولید سری تیگو ۸ از مرز ۵۰۰ هزار دستگاه گذشته است. علاوه بر این، محصولات خانواده تیگو با تولید نزدیک به یک میلیون دستگاه، اکنون پرفروش‌ترین خودروهای بنزین سوز در کلاس خود بین چینی‌ها هستند. با اتکا به این موفقیت‌ها، چری تلاش کرده با معرفی چری تیگو ۸L، جایگاه این خانواده را در بازار ارتقا دهد.

 

طراحی ظاهری به‌روزتر در چری تیگو ۸L

بر اساس تصاویر منتشر شده، طراحان چری، تغییراتی را در نمای جلو و عقب و البته نمای جانبی تیگو ۸ پرو مکس اعمال کرده‌اند و به این ترتیب چری ۸L ظاهری کاملاً جدید دارد. البته همچنان می‌توان برخی ویژگی‌های خانواده چری را در این خودرو دید که مهم‌ترین آن، جلوپنجره بزرگ ماتریکسی آن است.

 

طراحی جلوپنجره اندکی تغییر کرده است و شاهد استفاده بیشتر از کروم در آن هستیم. طراحی چراغ‌های اصلی کاملاً جدید است و کشیدگی بیشتری دارند. به این ترتیب تیگو ۸L اسپرت‌تر به نظر می‌رسد. در کناره‌های سپر جلو، دو ورودی بزرگ هوا در نظر گرفته شده است که باعث می‌شود نمای جلوی خودرو اسپرت‌تر باشد.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در نمای عقب نیز متناسب با تغییرات در نمای جلو، شاهد تغییر در طراحی و گرافیک چراغ‌ها هستیم. چراغ‌ها کشیده‌تر و باریک‌تر شده‌اند و گرافیک آن‌ها نیز تغییر کرده است. مهم‌ترین تغییر در این بخش، اتصال چراغ‌های دو سمت به یکدیگر است که نسبت به مدل‌های تیگو ۸ پرو مکس تغییر بزرگی است. این روند طراحی در محصولات چری در حال اجرا است و امروزه تقریباً تمامی محصولات این برند، با همین ترکیب به بازار عرضه می‌شوند. طراحی سپر عقب نیز کاملاً به‌روز شده است و کاملاً متفاوت از نسل فعلی است.

 

در نمای جانبی، پنل‌های بدنه بدون تغییر هستند که البته برای فیس لیفت خودرو امری طبیعی است. تغییر دیگر در اینجا، تغییر گرافیک ستون انتهایی است اما مهم‌تر از آن، دستگیره مخفی درها است که به چشم می‌آید. این دستگیره‌ها با نزدیک شدن مالک از جای خود خارج می‌شوند و پس از بستن درها، به محل اولیه باز می‌گردند.

 

ابعاد بزرگ‌تر نسبت به مدل‌های فعلی تیگو ۸

در کنار تغییرات ظاهری و برای بالاتر بردن چری تیگو ۸L  نسبت به مدل‌های فعلی، چری تغییراتی را در ابعاد این خودرو نیز اعمال رده است. البته این خودرو همچنان بر روی شاسی تیگو ۸ پرو مکس سوار است اما با اعمال تغییراتی در بدنه، خودرو اکنون کشیده‌تر و عریض‌تر از مدل‌های فعلی است. این ابعاد بزرگ‌تر باعث شده خودرو ظاهر قدرتمندتری به دست آورد و بتواند در جایگاه بالاتری نسبت به مدل‌های فعلی تیگو ۸ قرار گیرد. متناسب با این تغییرات، می‌توانید برای چری تیگو ۸ ال سه سایز رینگ ۱۸، ۱۹ و یا ۲۰ اینچی را سفارش دهید.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

ابعاد بزرگ خودروهای خانواده تیگو ۸ باعث شده این خودروها فضای کافی برای ۷ سرنشین داشته باشند. به این ترتیب دو سرنشین کودک یا نوجوان می‌توانند به راحتی بر روی صندلی عقب بنشینند. البته فضای صندلی عقب برای نشستن افراد بزرگسال نیز در مسافت‌های کوتاه مناسب است. در کنار این، می‌توانید این خودرو را با آرایش ۵ صندلی نیز سفارش دهید. این مسئله تغییری در فضای سرنشینان جلو ایجاد نمی‌کنند اما با حذف دو صندلی عقب، فضای صندوق افزایش پیدا می‌کند.

 

سایر ویژگی‌های آریزو ۸ ال

چری اطلاعات بیشتری در مورد این خودرو منتشر نکرده است اما بر اساس اطلاعاتی که توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین منتشر شده، جزییات دیگری نیز در مورد این خودرو می‌دانیم. موتور این خودرو مشابه موتور تیگو ۸ پرو مکس است. گیربکس هنوز نهایی نشده است و شاید چری از گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک جدیدی که توسط این شرکت توسعه یافته برای این خودرو استفاده کند.

 

از نظر امکانات رفاهی و ایمنی، انتظار می‌رود بالاترین سطح امکانات که هم اکنون در سایر محصولات رده بالای چری نصب می‌شود را در این خودرو ببینیم که شامل سیستم ADAS می‌شود. تصویری از نمای داخلی منتشر نشده و به همین دلیل قضاوت در مورد آن دشوار است اما پیش‌بینی می‌شود تغییراتی جهت نزدیک‌تر شدن نمای کابین به تیگو ۹ پرو دیده شود.

 

چری هنوز زمانی برای عرضه این خودرو به بازار اعلام نکرده است و قیمت آن نیز مشخص نیست. با این وجود سرعت پیشرفت پروژه زیاد است و تا پیش از پایان سال میلادی شاهد رونمایی رسمی آن خواهیم بود.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *