مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
سنسورهای تیگو سون 7

هنگام خرید و ثبت نام خودروی تیگو صفر به چه نکاتی توجه کنیم؟

بر خلاف تصور اکثر مردم خرید خودرو صفر کاری بسیار دشوار و چالش برانگیز می باشد و مستلزم دقت زیادی است. اگر قصد خرید و ثبت نام خودروی تیگو صفر را دارید به نکات زیر توجه کنید.

۱-بررسی مشخصات فنی قبل از خرید و ثبت نام خودروی تیگو صفر

مهمترین نکته هنگام خرید و ثبت نام خودروی تیگو صفر مشخصات فنی آن می باشد بهتر است قبل از خرید کاملاً با مشخصات فنی خودروی مورد نظر خود آشنا باشید تا بتوانید خودرویی مناسب جهت نوع استفاده خود انتخاب کنید. مطمئناً اگر اهل مسافرت رفتن با خانواده هستید داشتن یک خودرو با توان و قدرت بالای پیشرانه می تواند یک مسافرت خانوادگی دلچسب و بدون استرس را به شما هدیه دهد.

 

2-تجهیزات و آپشن های تیگو

تجهیزات و آپشن ها دومین نکته مهم به شمار می رود بهتر است تمامی تجهیزات و آپشن ها هم در موقع ثبت نام و هم موقع تحویل گرفتن خودرو مورد بررسی دقیق قرار گیرد مسلما چک کردن عملکرد تجهیزات و آپشن ها یکی از نکات مهم و کلیدی محسوب می گردد به عنوان مثال بررسی عملکرد دوربین ۳۶۰ درجه سنسور پارک سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک ها سیستم هشدار نقاط کور ترمز پارک برقی چراغ های مخصوص روز کروز کنترل تطبیقی سیستم ورود بدون کلید سنسور باران هشدار خروج از خطوط جاده سنسور نقطه کور نمایشگر بزرگ دیجیتالی سیستم صوتی پیشرفته سامانه ترمز گیری خودکار در مواقع بروز خطر امکان تغییر وضعیت صندلی شاگرد توسط سرنشینان عقب گرمکن و سردکن صندلی های جلو باز شدن درب برقی صندوق عقب با حرکت پا صندلی های برقی تهویه مطبوع دو منطقه ای سیستم جلوگیری از عقب گرد خودرو یا اتو هلد چراغ های ال ای دی و استارت دکمه‌ای می‌تواند از نکات مهم و کلیدی هنگام خرید و ثبت نام خودرو تیگو باشد.

 

3- بررسی طراحی ظاهری قبل از خرید و ثبت نام خودروی تیگو صفر

امروزه طراحی خودرو پیشرفت چشمگیری داشته است و کمپانی چری نیز از طراحی روز در خودروهای خود استفاده می کند که مهمترین ویژگی آن جذاب بودن آن است پس بهتر است در هنگام خرید و ثبت نام خودروی تیگو به طراحی ظاهری آن نیز توجه شود ، انواع مدلهای خودروی تیگو معمولاً در قسمت جلو با داشتن یک جلوپنجره بزرگ و شکیل ، چراغ های مخصوص روز و سپرهای اسپرت بسیار جذاب و زیبا هستند ،در قسمت عقب خودرو نیز داشتن چراغهای ال ای دی  ،سپر و خروجی اگزوز از المانهای مهم به شمار می‌رود که در انواع خورو تیگو به صورت بسیار زیبا و پیشرفته طراحی شده است.

 

4- طراحی داخلی

یکی از نکات مهمی که در هنگام ثبت نام و خرید خودرو تیگو همواره از سوی خریداران مورد توجه قرار می گیرد طراحی داخلی خودرو می باشد در انواع خودرو تیگو شاهد طراحی بسیار پیشرفته و بروز هستیم که کاملا توانایی برابری با خودروهای لوکس اروپایی را دارد مخصوصاً در طراحی داخلی کابین تیگو ۸ پرو فضایی بسیار لوکس را می‌بینیم  که خیلی جذاب تر از خودروهای حال حاضر تولید شده در اروپا بوده و از متریال بسیار با کیفیت استفاده شده است. صندلی های جادار و راحت برای راننده و سرنشینان نمایشگر دیجیتالی پشت آمپر طراحی غربیلک فرمان خودرو نمایشگر بزرگ دیجیتالی در وسط داشبورد طراحی سر دنده کنسول مرکزی کلیدهای فیزیکی و لمسی با کیفیت همه و همه از موارد مهم در طراحی داخلی خودرو تیگو به شمار می رود.

 

5-لذت رانندگی با خودرو تیگو

معمولاً خودروهایی که دارای توان موتور و گشتاور بالا می باشند بیشتر مورد توجه جهت خرید قرار می گیرند خودروهایی که بتوانند نیروی تولید شده توسط موتور خودرو را به بهترین نحو ممکن توسط گیربکس اتومات به چرخهای خودرو انتقال دهند بیشترین لذت رانندگی را برای راننده از سرنشینان ایجاد می کنند. خودرو تیگو ۵ پرو با داشتن موتور توربوشارژ شده میتواند حداکثر قدرت ۱۹۷ اسب بخار تولید کرده و آن را توسط جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های جلو خودرو انتقال دهد که نتیجه آن شتاب صفر تا صد ۸.۹ ثانیه ای می باشد که نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در لذت رانندگی ایفا می کند.

 

6-بررسی میزان مصرف سوخت قبل از خرید و ثبت نام خودروی تیگو صفر

مصرف سوخت پایین در خودرو با توجه به قیمت بنزین و دردسرهای مخصوص پر کردن باک خودرو در پمپ بنزین می‌تواند عاملی بسیار موثر در ترغیب مشتری جهت خرید خودرو باشد کمپانی چری همواره سعی در تولید خودروهای کم مصرف طبق استانداردهای بین المللی داشته است ، میزان مصرف سوخت خودرو تیگو ۸پرو برای استفاده های شهری معادل ۸.۶ لیتر و برای استفاده های برون شهری معادل ۵.۷ لیتر می باشد که در مجموع مصرف سوخت ۶.۸لیتری به صورت ترکیبی خواهد داشت که خود دلیلی برای اثبات مصرف سوخت مناسب با توجه به امکانات ارائه شده میباشد.

 

7- فضای بار در صندوق عقب خودرو تیگو

معمولا در صندوق عقب خودرو ها تجهیزات و امکانات ضروری بار مسافران قرار می‌گیرد تجهیزاتی که در صندوق عقب خودرو وجود دارد می‌تواند شامل لاستیک زاپاس کیف ابزار لوازم اضطراری جک و آچار و کیف ابزار باشد البته هر چقدر این فضا بیشتر باشد برای خریدار نیز جذاب تر به شمار می آید. با خواباندن ردیف سوم صندلی ها در خودرو تیگو ۸پرو فضای بار عقب به عدد ۱۱۷۹ لیتر و با خواباندن صندلی های ردیف دوم میزان فضای قابل استفاده به عدد ۲۰۱۰ لیتر می‌رسد.

 

8-امنیت خودرو تیگو

بررسی امنیت خودرو یکی از مهمترین نکات هنگام ثبت نام و خرید خودرو می باشد. در این مبحث ، هم محکم بودن خودرو و هم تجهیزات ایمنی مورد توجه قرار می گیرد.در خودرو تیگو عواملی چون :

کمربندهای ایمنی کارآمد

سیستم تعلیق مناسب

سیستم ترمز و پایداری پیشرفته

وجود سنسورهای هشدار دهنده‌

به بهترین نحو ممکن امنیت خودرو را تضمین می کند.

 

9- شرایط پرداخت برای خرید و ثبت نام خودروی تیگو صفر

یکی از مهمترین دغدغه های خریداران محترم نحوه پرداخت مبلغ خودرو می باشد شرکت آسیا خودرو محصولات خود را با شرایط نقد و اقساطی که به صورت پرداخت نقدی ۵۰ درصد و پرداخت مابقی به صورت اقساط ۶۰ ماهه به فروش می رساند که  شرایط بسیارمطلوبی برای خریداران مخصوصاً در شرایط وضعیت بد اقتصادی می باشد.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *