مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
خرید اقساطی چری آریزو 6 و امکانات داخل کابین

پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶ مدل ۱۴۰۰

امکان پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶ مدل ۱۴۰۰ در نمایندگی های آسیا خودرو با شریط ویژه وجود دارد. اما بهتر است قبل از خرید، برای معرفی خودروی اریزو ۶ و آشنایی با مشخصات قابل توجه این سدان لوکس با ما همراه باشید.

طراحی لوکس داخل و خارج آریزو ۶

چراغ های چری Arrizo 6 فوق العاده زیباست به طوریکه از نمای جلو دی لایت و مه شکن ها در کنار طراحی یک جلو پنجره بسیار جذاب، خودنمایی می کند.

رینگ ماشین ۱۷ اینچی است که به قابلیت TPMS یا همان سنسور تنظیم باد لاستیک مجهز شده و در موقع لزوم درصورتیکه باد لاستیک ماشین کم باشد، به شما هشدار می دهد.

آریزو ۶ مدل ۱۴۰۰ به دوربین ۳۶۰ درجه مجهز شده که این دوربین ها زیر اینه ها و جلو و عقب ماشین قرار دارند.

اینه های بغل تاشو و برقی هستند و همچنین سیستم استارت بدون کلید را روی این سدان خوش ساخت می بینیم.

این خودروی ساخت کمپانی چری، جزو سیگمنت سدان اتاق بزرگ محسوب می شود پس فضای داخلی بسیار مناسبی دارد.

چهار سنسور برای پارک عقب به اضافه ی یک دوربین عقب داینامیک است برای مشخص کردن مسیر در هنگام رانندگی در مانیتور جلو راننده تعبیه شده است.

فضای صندوق عقب، بسیار جادار است و  صندلی های آن قابلیت تاشو دارند.

در آریزو ۶ مدل ۱۴۰۰ یک طراحی بی نظیر داریم چون متریال ساخت ماشین فوق العاده با کیفیت است. پلاستیک نرم با دوخت بسیار زیبا و یک مانیتور ۹ اینچ با قابلیت تنظیم آپشن های ماشین از ویژگی های قابل توجه طراحی داخلی آن است.

در این خودرو امکانات متعددی در نظر گرفته شده، به عنوان مثال، تهویه را می توانید می توانید هم به صورت مکانیکی و هم به صورت دستی و همچنین به صورت دیجیتال تنظیم کنید.

گرم کن صندلی های راننده و شاگرد، ورودی یو اس بی که می تواند موزیک های شما را از طریق مموری وارد سیستم صوتی کند، دو حالت رانندگی اسپورت و اکونومیک و تکنولوژی ای اس پی یا  ترمز دستی برقی نیز از دیگر امکانات این سدان لوکس است.

 

مشخصات فنی آریزو ۶ مدل ۱۴۰۰

اگر کاپوت آریزو ۶ مدل ۱۴۰۰ را بالا بزنید، یک موتور ۱۵۰۰ توربو شارژ با ۱۴۷ اسب بخار قدرت را مشاهده می کنید که ساخت کمپانی ای بی ال اتریش است و بیشتر قطعات آن نیز تحت لیسانس بوش المان می باشند.

 

امکانات و آپشن ها

از مهمترین امکانات و آپشن های آریزو ۶ مدل ۱۴۰۰می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم کروز دو حالته و سیستم مولتی مدیا که روی فرمون قرار دارد.

امکان تغییر تم کلیومتر شمار که طراحی این ماشین را جذاب تر می کند به عنوان مثال اگر تم را در حالت DL قرار دهید، رنگ ملایم ابی سر تا سر اتاق را در بر میگیرد که البته در شب بیشتر جلب توجه می کند.

دوربین ۳۶۰ درجه نیز قابلیت های متعددی دارد. مثلا می تواند یک نمایی از بالای ماشین در اختیار راننده بگذارد که با زدن راهنمای هر سمت ماشین، روی همان سمت فکوس می کند. با وجود دوربین ۳۶۰ درجه می توانید رانندگی بسیار ایمن تری با آریزو ۶ مدل ۱۴۰۰ داشته باشید.

اپشن جذاب دیگر چری Arrizo 6 نویگیشن با منوی فارسی است که شما می توانید مسیر یابی هایتان را از طریق این سیستم انجام بدهید و کل نقشه های ایران را به صورت اپدیت شده در اختیار دارید.

هر چهار شیشه ماشین مانند آیینه های برقی، به صورت برقی بالا و پایین می روند.

درب خودرو، استارتر از راه دور هم دارد. یعنی شما با زدن دکمه لاک روی ریموت می توانید این ماشین را از راه دور خاموش یا روشن کنید.

پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶ مدل ۱۴۰۰

اگر ویژگی های فنی و مشخصات بی نظیر این خودروی سدان توجه شما را جلب گرده و قصد خرید آن را از نمایندگی های مختلف دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا توضیحات کاملی را در مورد خودروی اریزو ۶، شرایط ثبت نام محصولات مدیران خودرو دریافت کنید.

به طور کلی، بیشتر محصولات کمپانی مدیران خودرو را می توانید با ۵۰ تا ۶۰ درصد پیش پرداخت و با اقساط ۱۲تا ۶۰ ماهه از آسیا خودرو خریداری کنید.

تسهیلات ما با نرخ سود بسیار کم برای رفاه حال مصرف کنندگان در نظر گرفته شده و طرح کاملا کاربردی ما برای فروش محصولات مدیران خودرو با این هدف که تمام ایرانیان سزاوار خرید ماشین های لوکس و پیشرفته با تکنولوژی های روز دنیا هستند، ارائه شده است.

علاوه بر شرایط فروش ویژه برای پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶ مدل ۱۴۰۰، ما پس از خرید نیز شما را تنها نمی گذاریم و اماده این که در تعمیرگاه های تخصصی، خدمات پس از فروش را طبق گارانتی های معتبر ارائه دهیم.

انتخاب شما اصالت ما است.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *