مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
عرضه تیگو ۸ پرو مکس AWD در آفریقای جنوبی

چری آماده عرضه تیگو ۸ پرو مکس AWD در آفریقای جنوبی

 چری در ادامه روند توسعه بازارهای خود، در سال‌های اخیر وارد بازار آفریقای جنوبی به‌عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای قاره آفریقا شده است. اکنون و در ادامه معرفی مدل‌های جدید در این بازار، چری قصد دارد با عرضه تیگو ۸ پرو مکس AWD در آفریقای جنوبی، مشتریان سطح بالای این بازار را هدف قرار دهد.

 

 پیش از این نسخه‌ای از سری تیگو ۸ با عنوان تیگو ۸ پرو مکس، به بازار آفریقای جنوبی عرضه شده بود. این خودرو (بر خلاف نسخه عرضه شده در ایران) دیفرانسیل جلو بود اما از موتور پرقدرت دو لیتری توربو بهره می‌برد. اینک چری قصد دارد مدل‌های دو دیفرانسیل آن را با نام تیگو ۸ پرو مکس AWD در آفریقای جنوبی عرضه کند. هنوز زمان دقیق عرضه این خودرو مشخص نیست با توجه به پایان تست‌های جاده‌ای، به نظر می‌رسد همه چیز برای آغاز فروش آماده باشد.

 

 عرضه این نسخه از  تیگو ۸ پرو مکس پاسخ به نیاز بازار آفریقای جنوبی برای خودروهای دو دیفرانسیل است. آفریقای جنوبی هرچند کشوری پیشرفته است اما هنوز هم سطح زیادی از آن را جاده‌های خاکی و با شرایط نامناسب تشکیل می‌دهد. چنین جاده‌هایی یکی از دلایل علاقه‌مندی مردم این کشور به خودروهای دو دیفرانسیل است. به علاوه مناطق طبیعی زیادی نیز در این کشور وجود دارد که استفاده از خودروهای دو دیفرانسیل را الزامی می‌کند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

 مشخصات تیگو ۸ پرو مکس AWD در بازار آفریقای جنوبی

 هرچند تا پیش از عرضه تیگو ۸ پرو مکس در آفریقای جنوبی اطلاعات دقیقی در مورد این خودرو از سوی چری منتشر نمی‌شود، اما جزییات فنی خودرو تا حد زیادی مشخص است. نسخه جدید تیگو ۸ پرو مکس همانطور که از نام آن مشخص است برای عرضه در بازار آفریقای جنوبی، از سیستم AWD استفاده می‌کند و نیرو در آن به هر چهار چرخ می‌رسد.

 

 موتور این خودرو نیز مانند موتور تیگو ۸ پرو مکس در بازار ایران خواهد بود. به این ترتیب یک موتور دو لیتری توربو با قدرت ۲۵۴ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتون متر بر روی این خودرو نصب می‌شود. این موتور پیش از این در مدل‌های دیگری از چری از جمله مدل‌های تک دیفرانسیل پرو مکس هم در بازار آفریقای جنوبی نصب شده و توان خود را اثبات کرده است. گیربکس نصب شده در این خودرو هم آشنا است چراکه قرار است از گیربکس هفت سرعته دو کلاچه بر روی این خودرو استفاده شود. با مجموع این مشخصات فنی، می‌توان انتظار داشت شتاب تیگو ۸ پرو مکس در بازار آفریقای جنوبی رقمی در حدود ۸.۵ ثانیه باشد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

 برنامه‌های آینده چری در بازار آفریقای جنوبی

 چری برنامه‌های بلند مدتی برای بازار آفریقای جنوبی دارد که عرضه تیگو ۸ پرو مکس AWD یکی از آن‌ها است. این خودرو باید به جنگ با تعدادی از برترین شاسی‌بلندها و کراس‌اوورهای بازار از جمله رقبای ژاپنی برود. در این نبرد، علاوه بر توانایی‌های فنی، سطح بالای امکانات تیگو ۸ پرو مکس می‌تواند برگ برنده چری باشد.

 

 علاوه بر این، در ماه‌های آینده قرار است مدل‌های هیبرید چری نیز وارد بازار آفریقای جنوبی شود. از جمله این خودروها، تیگو ۸ پرو هیبرید است که پیش از این در بازار ایران هم عرضه شده و احتمالاً با همان مشخصات فنی به آفریقای جنوبی خواهد رفت. هرچند شکاف بزرگی بین سطح درآمد مردم آفریفای جنوبی وجود دارد و تقاضا برای خودروهای ارزان قیمت در این کشور بالا است، اما طیف بزرگی از خریداران سطح بالاتر، بیش از قیمت خودرو به دنبال سطح امکانات مشخصات فنی و ایمنی هستند. به همین دلیل چری در سال‌های اخیر عمدتاً محصولات رده بالای خود را به این بازار فرستاده است.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *