مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
چری برترین صادر کننده خودرو چین

برای بیست و یکمین سال متوالی، چری برترین صادر کننده خودرو چین شد

با فروش بیش از ۹۰۰ هزار دستگاه خودرو در بازارهای خارجی طی سال ۲۰۲۳، چری برترین صادر کننده خودرو چین شد. این برای بیست و یکمین سال متوالی است که چری می‌تواند عنوان بزرگرین صادر کننده خودرو چین را از آن خود کند. همچنین این گروه توانست بیش از ۱.۸ میلیون دستگاه به فروش برساند که رکوردی در تاریخ فعالیت‌های آن است.

 

با اتمام سال ۲۰۲۳، گروه چری به فروش سالانه یک میلیون و ۸۸۱ هزار و ۳۳۶ دستگاه خودرو سواری دست یافت که نشان دهنده رشد سالانه ۵۲.۶ درصدی است که از نرخ رشد صنعت خودرو پیشی گرفته است. همچنین ۹۳۷ هزار و ۱۴۸ دستگاه خودرو صادر شد که نشان دهنده رشد بیش از ۱۰۰ درصدی صادرات این گروه است به این ترتیب برای بیست و یکمین سال متوالی، چری بزرگترین صادر کننده خودرو چین لقب گرفت. این خودروساز اعلام کرد که در ماه دسامبر میلادی به دوازدهمین ماه متوالی رشد فروش داشته و در نهایت ۵۲.۶ درصد رشد را در قیاس با سال ۲۰۲۲ ثبت کرده است.

 

گروه چری به عنوان یک هلدینگ خودروسازی در زمینه صادرات هم رشد دو برابری داشته و با فروش ۹۳۷ هزار و ۱۴۸ دستگاه خودرو افزایش قابل توجه ۱۰۱.۱ درصدی را نسبت به سال قبل تجربه کردکه برای ۲۱ سال متوالی عنوان بزرگترین صادرکننده خودروهای سواری چین را به نام خود اختصاص داده است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

۱۳ میلیون چری سوار در سرتاسر دنیا

با توجه به بیش از دو دهه فعالیت برند چری در جهان، اکنون تعداد رانندگانی که از خودروهای چری استفاده می‌کنند از ۱۳ میلیون نفر فراتر رفته است که از این تعداد ۳.۳۵ میلیون کاربر در خارج از کشور قرار دارند. بازار خودروهای چری در سال‌های اخیر بسیار گسترش یافته است به طوری که هم اکنون، خودروهای این برند را می‌توان از استرالیا تا آمریکای جنوبی و مرکزی دید.

 

در این بین، حضور در بازار‌های رقابتی و دشواری مانند بازار استرالیا و اروپای غربی، نشان از توانایی‌های چری در تولید محصولاتی با کیفیت و فناوری جهانی دارد. از جمله محصولات موفق چری در این بازار‌ها، خودرو‌های سری تیگو و اومودا است. این خودروها با توجه به علاقه عمومی جهانی به خودرو‌های کراس‌اوور و شاسی بلند، توانسته اند جایگاه مناسبی را به دست آوردند به گونه‌ای که هم اکنون اومودا ۵ زمینه حضور چری در بازار کشورهای پیشرفته را فراهم کرده است.

 

نوآوری؛ روش چری برای کسب عنوان برترین صادر کننده خودرو چین

چری روی بخش‌های مختلفی تمرکز کرده و محصولات نوآورانه‌ای مانند تیگو ۸ هیبرید، تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید و سری eQ را در میان دیگر محصولات انرژی جدید معرفی کرد. طرح جامع «انرژی نو و سوخت متعارف» با همکاری مدل‌های اصلی مانند سری تیگو ۸، سری تیگو ۷ و آریزو ۸ شکل گرفت و باعث رشد پایدار و سریع در بخش فروش این گروه شد.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در کنار عرضه خودرو‌های هیبرید، چری تمرکز ویژه‌ای نیز بر روی خودروهای برقی دارد. با توجه به روند جهانی در زمینه گسترش خودرو‌های برقی، چری از مدت‌ها پیش برنامه ریزی برای این خودرو‌ها را آغاز کرده است و اکنون طیفی از محصولات برقی را با نشان چvی و همچنین برند اختصاصی زیر مجموعه خود روانه بازار می‌کند.

 

چری و مسئولیت اجتماعی

با شعار «سبز، فناوری، خانواده و همراهی» به‌عنوان ارزش‌های اصلی برند، گام‌های جهانی‌سازی چری در سال ۲۰۲۳ قوی‌تر شده و منجر به افزایش مستمر نفوذ برند می‌شود که در نهایت چری در جمع “۵۰ برندساز جهانی چینی در سال ۲۰۲۳” که به طور مشترک توسط گوگل و کانتار منتشر شد، جایگاه برتر را در رده خودرو به دست آورد.

 

در واکنش به زلزله ۷.۸ ریشتری ترکیه، مجموعه چری در ترکیه در عرض ۳۰ دقیقه اقدام به نجات فوری سانحه دیدگان کرد و اولین شرکت خودروسازی محلی بود که نجات بازماندگان را در دستور کار خود قرار داد. خودروسازی چری ۶ میلیون دلار به یونیسف (صندوق بین المللی اضطراری کودکان سازمان ملل متحد) برای پروژه‌های آموزش بین‌المللی کودکان اهدا کرد و با WWF (صندوق جهانی طبیعت برای طبیعت) قرارداد همکاری امضا کرد که با همکاری یکدیگر برای ترویج حفاظت از محیط‌های شکننده در سراسر جهان و انتقال گرما و همراهی از طریق مسئولیت و عشق همکاری کنند. در سال ۲۰۲۳، بیش از ۲۰۰۰ فروشنده خارجی، رسانه خارجی و مشتری از بیش از ۵۰ کشور و منطقه از دفتر مرکزی چری بازدید کردند و به طور مشترک جذابیت منحصر به فرد چری را تجربه کردند.

 

چری به طور مداوم برچسب‌های استاندارد طلایی “ساخت چین” و “ایجاد شده در چین” را از نظر کیفیت افزایش می‌دهد. در “مطالعه کیفیت اولیه ۲۰۲۳ چین (IQS)” که توسط J.D. Power منتشر شده است، چری رتبه اول را در بین برندهای شخصی دارد. آزمایشگاه پیشرو تست برخورد چری در آسیا، ۵۳۲ تست برخورد خودرو را در سال ۲۰۲۳ انجام داد و یک رکورد تاریخی جدید را ثبت کرد. تیگو ۷ پرو، در A-NCAP استرالیا (۲۰۲۳) به رتبه پنج ستاره دست یافت. چری برای رسیدگی به “نگرانی‌های ایمنی الکتریکی” مالکان، حفاظت ایمنی الکتریکی را در جنبه‌های مختلف، از جمله امکانات سخت افزاری، اقدامات ایمنی و ایمنی الکتریکی بهبود بخشیده است.

 

این شرکت به طور جامع بر روی پنج حوزه اصلی فناوری متمرکز است و بیش از ۱۴۰ آزمایشگاه فناوری تاسیس شده و در حال ساخت را در اختیار دارد. چری فناوری‌های پیشرو در معماری هیبریدی هوشمند، باتری‌ها، نیروی محرکه الکتریکی و غیره را مدنظر قرارداده است. این تلاش با هدف ایجاد محصولات با کیفیت بالا با پیشرفت‌های جامع در “ایمنی”، “فضا”، “مصرف انرژی”، “هوشمندی” و “بوم شناسی” برای صاحبان جهانی انجام می‌شود و در نتیجه یک زنجیره نوآوری فناوری متناسب با عصر جدید ایجاد می‌شود.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *