مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فونیکس FX در انگلستان

چری به دنبال تاسیس کارخانه و تولید خودرو در انگلستان

چری از مدت‌ها قبل برنامه‌های گسترده‌ای را برای حضور در بازار اروپا داشته و در این مسیر، انگلستان یکی از بازارهای کلیدی برای چری است. در حال حاضر شبکه نمایندگی‌های چری در انگلستان تاسیس شده و به زودی نیز مدل‌های مختلفی از چری روانه این بازار خواهد شد. اما اکنون چری از طرح بزرگتری رونمایی کرده است و آن ساخت خودرو در انگلستان است. تاسیس کارخانه چری در انگلستان و تولید خودرو در خاک این کشور، مزیت‌های تعرفه‌ای زیادی به چری می‌دهد و می‌تواند جای پای این برند را در بازار اروپای غربی محکم‌تر کند.

 

چری از مدت‌ها قبل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه محصولات خود در انگلستان بود و به‌زودی نیز برندهای اومودا و جیکو را به بازار این کشور عرضه می‌کند. برای این منظور تا کنون ۶۰ نمایندگی در سراسر انگلستان تاسیس شده و قرار است تا پایان سال تعداد آن‌ها به ۱۰۰ نمایندگی برسد. تا همین‌جای کار، چری توانسته به‌خوبی جای پای خود را در انگلستان محکم کند اما این پایان راه نیست. بر اساس آنچه مدیر منطقه‌ای چری در انگلستان اعلام کرد، تولید خودرو در انگلستان و تاسیس کارخانه چری در این کشور، برنامه آتی چری است. به این ترتیب چری می‌تواند از یک وارد کننده خودرو به انگلستان، به خودروساز داخلی تبدیل شود که مزیت بزرگی در کاهش تعرفه برای این برند خواهد بود. به این ترتیب، با تولید خودرو در خاک انگلستان، چری به‌عنوان یک خودروساز داخلی، می‌تواند قیمت محصولات خود را در این بازار کاهش دهد.

 

فرصت بزرگ چری در بازار انگلستان

ویکتور ژانگ، مدیر منطقه‌ای چری در انگلستان در این زمینه گفت: “تولید داخل محصولات، اقدامی است که در صنعت خودرو باید انجام شود. انگلستان پتانسیل زیادی در صنعت خودروسازی دارد که بخشی از آن به ارتباط بسیار خوب صنعت و دانشگاه در این کشور مربوط است.”

 

وی اضافه کرد: “دولت انگلستان نگرش مثبتی به سرمایه‌گذاری خارجی دارد. انگلستان فرصت مناسبی برای چری در زمینه سرمایه‌گذاری است و مذاکرات مهم و جدی زیادی در این زمینه انجام شده است.”

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

کارخانه چری در انگلستان چه زمانی تاسیس می‌شود؟

هرچند ژانگ به تاریخ مشخصی برای تاسیس کارخانه چری در انگلستان اشاره نکرده است، اما با توجه به علاقه دو طرف و همچنین نظام تعرفه‌ای انگلستان، به نظر می‌رسد این اتفاق خیلی زود رخ دهد. برای این منظور چری ممکن است یکی از خطوط تولید موجود در انگلستان را خریدار کرده و نوسازی کند. انگلستان سال‌ها یکی از قطب‌های خودروسازی جهان بود و بزرگ‌ترین خودروسازان جهان، خطوط تولید خود را در این کشور برپا کرده بودند. به این ترتیب چری می‌تواند با خرید یکی از این کارخانه‌ها، به برنامه‌های خود برای توسعه حضور در این بازار و تولید محصولات چری در انگلستان سرعت ببخشد.

 

چری بیش از دو دهه است که عنوان بزرگ ‌ترین صادر کننده خودرو چین را در اختیار دارد و از مدتی قبل، بازارهای اروپایی را به‌عنوان هدف جدید توسعه خود در نظر گرفته است. در روزهای اخیر، خبر عرضه اومودا ۵ در بازار ایتالیا منتشر شد و اکنون چری به دنبال توسعه بازار خود در انگلستان است. پیش از این محصولات چری در اسپانیا نیز عرضه شده بود و لهستان نیز تا پایان سال بازار بعدی چری در اروپا است.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

عرضه دو برند زیر مجموعه چری در انگلستان

همانطور که پیش از این عنوان شد، چری تا پایان سال جاری میلادی محصولات خود را روانه بازار انگلستان خواهد کرد. اولین محصول چری در انگلستان، اومودا ۵ خواهد بود که در ایران با نام فونیکس FX عرضه می‌شود. این خودرو جوان پسند، در مدل‌های اولیه با موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژر و گیربکس اتوماتیک عرضه خواهد شد. این مشخصات مشابه نمونه‌های عرضه شده در بازار ایران است.

 

در ادامه قرار است مدل‌های برقی این خودرو نیز به بازار انگلستان عرضه شود که با توان بیش از ۲۰۰ اسب بخار، به رقابت با برندهای با سابقه اروپایی در این بازار می‌پردازد. هر دوی این خودروها با نشان چری و عنوان زیر برند اومودا عرضه می‌شوند. در کنار این‌ها، چری قصد دارد جیکو را نیز روانه بازار انگلستان کند. جیکو ۷ اولین خودرو در این زیر برند چری است که با قوای محرکه مشابه اومودا ۵ عرضه می‌شود اما نمونه‌های هیبرید آن هم در راه است. همچنین قرار است تا سال ۲۰۲۵ میلادی، هفت مدل جدید از محصولات این دو برند روانه بازار انگلستان شود.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *