مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
چری رکورد تولید خود را شکست

چری رکورد تولید خود را شکست؛ یک میلیون دستگاه خودرو در نیمه نخست سال ۲۰۲۴

چری با تولید بیش از یک میلیون دستگاه خودرو در نیمه نخست سال ۲۰۲۴، رکورد تولید خود را شکست. بر اساس اطلاعات تولید منتشر شده، این چری در نیمه نخست سال ۲۰۲۴ با تولید بیش از یک میلیون دستگاه، رکورد تولید خود را شکست.

 

چری از مدتی قبل با افزایش تنوع مدل‌ها و همچنین گسترش بازار محصولات خود، به دنبال افزایش تولید بود. این روند در سال‌های اخیر سرعت گرفته است و همه ساله شاهد افزایش تولید این شرکت هستیم. سال ۲۰۲۴ اما سالی ویژه برای چری است چون در نیمه نخست امسال، چری رکورد تولید خود را شکست و توانست بیش از یک میلیون دستگاه خودرو تولید کند. به این ترتیب، چری در نیمه نخست سال جاری، بیش از ۴۸ درصد افزایش تولید را نسبت به مدت مشابه سال قبل ثبت کرده است.

 

این برای نخستین بار در تاریخ فعالیت چری است که این شرکت می‌تواند در نیم سال، بیش از یک میلیون دستگاه تولید کند. بر اساس آمار منتشر شده، این شرکت در شش ماهه نخست سال ۲۰۲۴ توانسته ۱.۱۰۰.۶۲۱ دستگاه انواع خودروی سواری را تولید کند. به این ترتیب انتظار می‌رود با ادامه روند فعلی، آمار تولید سالیانه در سال ۲۰۲۴ به بالاتر از دو میلیون دستگاه برسد که رکورد جدیدی برای چری است.

 

چری در سال‌های اخیر به چنین رکوردشکنی‌هایی عادت کرده است. در شش ماهه نخست سال قبل، چری حدود ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو تولید کرده بود که باز هم حدود ۴۲ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل بوده است. چری همچنین توانسته بار دیگر عنوان برترین صادر کننده چین را نیز از آن خود کند که موفقیتی دیگر برای چری است.

 

علاوه بر این رکوردشکنی، چری موفقیت‌های دیگری هم در نیمه نخست سال ۲۰۲۴ داشته است. رکورد فروش یک میلیون دستگاه برای چری تیگو ۲ یکی از این موفقیت‌ها است. علاوه بر این، معرفی آریزو ۸ نیز یکی دیگر از موفقیت‌های چری در این بازه زمانی است. در این بین، بازار ایران یکی از مهمترین بازارهای چری است و رونمایی از آریزو ۸ از جمله اتفاقات مهم در دنیای چری است.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *