مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
کامنت بگذارید و برنده جایزه شوید

کمپین ویژه فونیکس برای تیگو ۸ پرو هیبرید؛ کامنت بگذارید و برنده جایزه شوید

 مدیران خودرو فرصت ویژه‌ای برای علاقه‌مندان به محصولات فونیکس فراهم کرده تا با ارائه نظرات خود در مورد تیگو ۸ پرو هیبرید، شانس شرکت در قرعه کشی ساعت هوشمند را به دست آوردند. به این ترتیب کافی است کامنت بگذارید و برنده جایزه شوید.

 

 طرح ویژه فونیکس NEV به‌عنوان رده محصولات پاک فونیکس، به طور ویژه برای تیگو ۸ پرو هیبرید طراحی شده است. در این طرح کافی است به صفحه فونیکس NEV در اینستاگرام بروید و در مورد این خودرو کامنت بگذارید و برنده جایزه‌های ویژه این طرح شوید.

 

 

 برند نوآورانه فونیکس NEV که از امسال فعالیت خود را با عرضه اولین خودرو پلاگین هیبرید مونتاژی در کشور یعنی تیگو ۸ پرو e پلاس آغاز کرده، در کمپین نوروزی خود شرایطی را برای تست رانندگی با این خودرو لوکس و در عین حال همگام با طبیعت فراهم کرده تا در بهار نو، تجربیات جدیدی را به دست آورید.

 

 چگونه در کمپین ویژه فونیکس شرکت کنیم و برنده جایزه شویم؟

 برای شرکت در این کمپین، کار ساده‌ای در پیش دارید. برای این منظور کافی است وارد صفحه رسمی فونیکس NEV شوید. در صفحه برند فونیکس NEV در اینستاگرام به آدرس FOWNIX.NEV از شما پرسیده شده که مزایای خودروهای پلاگین هیبرید چیست. شما می‌توانید با پاسخگویی به این سوال، جزو برندگان کمپین ۱۰ عدد ساعت هوشمند باشید. کامنت‌هایی که بیشتر از سوی کاربران پسندیده شده باشند و لایک شوند، برگزیدگان این کمپین جذاب خواهند بود. به این ترتیب برای شرکت در این کمپین تنها کافی است کامنت بگذارید و برنده جایزه شوید. 

 

 چرا تیگو ۸ پرو هیبرید یک گزینه مناسب است؟

 تیگو ۸ پرو هیبرید به‌عنوان پرچمدار خودروهای پلاگین هیبرید مونتاژی در ایران، دلایل زیادی برای قانع کردن شما دارد. این خودرو با استفاده از پیشرانه بنزینی – برقی، مصرف سوخت را در حالت ترکیبی به حد بسیار ایده‌آلی در حدود ۱.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر کاهش می‌دهد و در نتیجه ادغام این دو پیشرانه، بهره‌وری سوخت بسیار بالا، قدرت بیشتر، هزینه‌های نگهداری کمتر و استهلاک کمتر را هم ارائه می‌کند.

 

  • سیستم خودشارژی: این خودرو به علت بهره‌بردن از سیستم هوشمند خودشارژی، قادر به استفاده از انرژی الکتریکی در حین سفرهای شهری و در ترافیک‌ها است. به طور مثال در حین توقف پشت چراغ قرمز و حرکت با دور آهسته در ترافیک، موتور بنزینی اقدام به شارژ باتری می‌کند. همچنین در حین ترمز کردن هم انرژی جنبشی به انرژی الکتریکی تبدیل می‌شود و اتلاف انرژی در این خودرو بسیار اندک است.
  • قدرت و سرعت بالا: چیزی که تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید را متمایز می‌کند، قدرت و سرعت بالای این خودرو است. وجود موتور الکتریکی در کنار موتور بنزینی منجر به ثبت شتاب اولیه بسیار سریع و همچین قدرت فوق‌العاده است. به خوبی می‌دانیم که خودروهای الکتریکی به علت گشتاور سریع، قادر به شتاب گیری بسیار سریعتری نسبت به بنزینی‌ها هستند.
  • مصرف سوخت اندک: این خودروی هوشمند علاوه بر داران بودن توانایی ۹ حالت شارژ هوشمند باتری خود بدون نیاز به اتصالات خارجی، قابلیت و آپشن اتصال به پورت شارژ در خانه یا ایستگاه‌های عمومی، ظرفیت الکتریکی ۷۵ کیلومتری را پیش روی شما می‌گذارد و در هنگام سفرهای شهری، می‌توانید با کمترین آلایندگی کربنی یا صوتی از رانندگی لذت ببرید.

 

 برای اطلاع از شرایط فروش فونیکس می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *