مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
رکورد ۲۰۰۰ کیلومتر رانندگی با یک باک سوخت فولوین A8 پرو

رکورد شکنی چری در پخش زنده؛ ۲۰۰۰ کیلومتر رانندگی با یک باک سوخت

چری فولوین A8 پرو به عنوان جدیدترین محصول زیر برند Fulwin شرکت چری برای اثبات توانایی‌های خود در مصرف سوخت و شکستن رکورد ۲۰۰۰ کیلومتر رانندگی با یک باک سوخت، در یک برنامه زنده وارد رکوردگیری جاده‌ای شد.

 

چری مدتی قبل مدل مدل فولوین A8 پرو را از زیر مجموعه Fulwin معرفی کرد. این خودرو هیبرید با حفظ تمام کارآیی‌هایی های یک خودرو سدان لوکس، مصرف سوخت پایینی نیز داشت و این مسئله در زمان رونمایی نیز به یکی از مهمترین ویژگی های آن تبدیل شد. چری اما این بار پا را فراتر گذاشته و تست مصرف سوخت فولوین A8 پرو را در شرایط واقعی برگزار و به صورت زنده پخش کرد. در این تست، A8 پرو قصد داشت با یک باک سوخت، مسافت ۲۰۰۰ کیلومتری بین دو استان چین را طی کند.

 

برای این تست، دو دستگاه فولوین A8 پرو در ساعت ۳ صبح مقر چری در استان Auhui را به مقصد استان Jiangsu، ترک کردند. باک هر دو خودرو برای این تست پر بود و باتری ها نیز در وضعیت شارژ کامل قرار داست. این تست در ۱۲ مرحله مختلف تنظیم شده بود و در هر مرحله، خودروها بلافاصله با تعویض راننده، به مسیر خود ادامه می دادند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

در نهایت البته رکورد ۲۰۰۰ رانندگی با یک باک سوخت شکسته نشد چرا که با وجود میانگین مصرف حدود ۲.۷ لیتر هر دو خودرو، به دلیل شیب مسیر و وجود باد مخاف، در نهایت رکورد ۱۹۳۵ کیلومتر با یک باک سوخت ثبت شد. این رکورد نیاز عدد بسیار بالایی است و هم اکنون نیز چری را بالاتر از رقبای خود قرار می‌دهد.

 

آشنایی با فولوین A8 پرو رکورد شکن

هرچند شاید نام این خودرو برایتان ناآشنا باشد اما در اصل با مدل هیبرید از آریزو ۸ روبرو هستیم. فولوین A8 پرو بر روی پلتفرم آریزو ۸ هیبرید طراحی و ساخته شده است و به این ترتیب فضای داخلی بزرگ و سطح بالای امکانات رفاهی و ایمنی را به ارمغان می آورد.

 

این خودرو از سستم هیبرید اختصاصی چری با نام Chery Kunpeng super hybrid استفاده می کند. این سیستم به صورت ویژه توسط چری و برای استفاده در محصولات جدید این شرکت طراحی شده است و نمونه آن را می توان در تیگو ۸ هیبرید نیز دید. به این ترتیب یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ و موتور برق ۱۵۰ کیلووات، این خودرو را به حرک در می آورند. فروش این خودرو هنوز آغاز نشده است و انتظار می رود در نیمه دوم سال جاری روانه بازار های چین شود.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *