مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
ماشین x22 پرو- مدل بالا و ارزان

راهنمای خرید ماشین مدل بالا و ارزان

خرید ماشین مدل بالا همیشه هم رویایی دست نیافتنی نیست. ارزان‌ترین اتومبیل های بازار کشور ایران در سال ۱۴۰۱ کدامند؟ در زندگی امروزی که ماشینی است، وجود اتومبیل یکی از احتیاجات ضروری هر خانواده ایرانی است. تنوع بازار اتومبیل در کشور ایران موجب شده است که در بازه‌های قیمتی گوناگونی اتومبیل های زیادی وجود داشته باشند. سال گذشته، یکی از پر هیجان ترین و پرنوسان‌ترین دوران در بازار اتومبیلی کشور بود. قیمت اتومبیل ها نسبتا هر روز تغییر می کرد و همین مسئله افراد را برای خرید اتومبیل مردد کرده بود.

با این حال اگر کسی تمایل به خرید اتومبیل مدل بالا داشته باشد و بودجه‌ای که برای آن در نظر گرفته خیلی زیاد نباشد، شاید این مطلب در مورد ارزان‌ترین اتومبیل های بازار ایران بتواند او را در خرید و انتخاب یک خودروی خوب مانند خرید اقساطی x22اتومات راهنمایی کند. همچنین در ادامه این مطالب خواهیم دید که ارزانترین اتومبیل های ایران کدام خودرو ها می‌باشند.

خرید ماشین مدل بالا صفر در بازار کشور ایران

زمانی که به دنبال خرید یکی از ارزان‌ترین اتومبیل های ایرانی هستیم، نمی‌شود انتظار خیلی زیادی از کیفیت ساخت و امکانات رفاهی بسیار بالا داشته باشیم. با این وجود، می‌توان گفت: خوشبختانه شرکت مدیران خودرو،  در تولید محصولات MVM جدید خود کمی دست و دلبازی کرده است و امکانات بسیار خوبی را در نظر گرفته اند.

از جمله ارزانترین اتومبیل‌های مدل بالا در بازار کشور ایران محصولات MVM تولیدی شرکت مدیران خودرو می‌باشد. از زمانی که شرکت بزرگ آسیا خودرو در ایران تاسیس گشته و زیر نظر مدیران خودرو کار می‌نماید همواره جلب رضایت مشتریان با هر توان مالی را هدف خود قرار داده است. یکی از اهداف بزرگ این کمپانی بزرگ عرضه بهترین خودروهای وارداتی و اتومبیل های خارجی مونتاژ شده در ایران است بخشی از این هدف با عرضه اقساطی خودروهای برند «چری» چین محقق گشته است.

ام‌وی‌ام محصولات بسیار با کیفیتی دارد، و مدل x22اتومات با امکان خرید اقساطی، در بازار کشور ایران فروش بسیار خوبی داشته است. این مدل طراحی جدیدی از نسل قبل می‌باشد که اکنون ظاهر بسیار خوب و بروزی بدست آورده و سری پلاس آن دارای امکانات رفاهی بسیار مناسبی می‌باشد.

معرفی و خرید ماشین مدل بالا mvm 315

تا چند سال گذشته، اتومبیل های چینی نیز دارای امکانات بسیار خوب و طراحی جدیدی بود و با قیمتی بسیار مناسب برای اقشار  متوسط جامعه عرضه می‌گردید، ولی با زیاد شدن قیمت ارز،  قیمت این اتومبیل ها نیز جهش یافت و بسیار افزایش یافت. ولی با این حال، هنوز نیز در بین چینی‌های بازار می‌توان یک خودروی مدل بالای ارزان ‌قیمت پیدا کرد.

ام ‌وی ‌ام ۳۱۵  اسپرت یک خودروی چینی ارزان قیمت می‌باشد که می‌توانید به صورت صفر در بازار کشور ایران خریداری نمایید.

ماشین x22 پرو- مدل بالا و ارزان

بسیاری از خریداران شرکت آسیا خودرو  به دنبال مزایای خرید X22 پرو به صورت اقساطی می‌باشند. کمپانی مدیران خودرو و آسیا خودرو همواره تلاش کرده اند تا بتوانند یک محصول کراس اوور کوچک را با قیمتی ارزان به منظور رقابت با رقبای خود مثل لیفان x50 ارائه دهند. لذا آنها موفق شده اند خودرو ام وی ام x22 یا  خودرو چری تیگو ۳  ایکس را  ارائه دهند و در لیست محصولات خود بگنجانند. پس از آن انواع خودروهای شاسی بلند خارجی همچون تیگو ۸ پرو و تیگو ۷ پرو را ارائه کردند که با استقبال خوبی مواجه شده است.

مزایای خرید ماشین مدل بالا ام وی ام X22 پرو

از مهمترین مزایای خرید x22 اتومات ظاهر زیبای آن است. این اتومبیل به سبک و طرح کره‌ای‌ها طراحی گشته است. امکان دارد که در نگاه اول زیاد تغییرات خودرو ام وی ام x22 نمونه پرو نسبت به مدل قبلی به چشم نیاید. مهمترین تغییر داشتن یک چهره جدید و تقریبا فانتزی آن باشد که اینطور به نظر می‌آید که از برخی محصولات کره‌ای مثل هیوندای و همچنین محصولات دیگر مطرح بین‌المللی اقتباس شده است.

این اتومبیل شامل چراغ‌های دی لایت نواری نیز می‌باشد که به شکل ابرویی می‌باشند و جای چراغ‌های اصلی را گرفته اند. همچنین چراغهای اصلی آن به میانه بخش جانبی سپر جلو وارد شدند.

نمای جانبی این اتومبیل چندان دچار تغییر نشده‌ است و فقط  در یکی دو مورد که جزئی هستند تغییر کرده است. همینطور در نمای عقب نیز انتظار می‌رود حداقل نوع  طراحی چراغ ها و سپر متناسب با  قسمت جلو تغییر کند و تا حدی بر‌وزرسانی گردد.

کابین بسیار جادار ایکس ۲۲  پرو

از دیگر مزایای خرید اقساطی x22 اتومات جادار بودن آن است. اگرچه دامنه تغییر و تحولات درون کابین خودرو ایکس ۲۲ پرو خیلی گسترده‌تر است اما چندان دلچسب‌ نمی‌باشد. با این حال، طراحان سعی خود را  کردند و اقدامات بسیار خوبی را به جهت ایجاد تحول و نوآوری در کابین قدیمی این خودرو انجام داده اند.

سوخت و  شتاب و قیمت x22 اتومات صفر

مصرف سوخت کم، شتاب مناسب و قیمت واقعا مقرون به صرفه از جمله دیگر مزایای خرید ماشین مدل بالا ایکس ۲۲ در ایران است. در این اتومبیل صفحه آمپر دچار تغییر و تحول شده است و به صورت متعارف آنالوگ طراحی گشته است که خیلی مناسب است و انتظار مشتریان و خریداران را که حضور نمایشگر تمام دیجیتال در این بخش بود برآورده نموده است.

خرید x22 اتومات اقساطی

برای خرید اقساطی x22 اتومات بهترین روش ثبت نام این خودرو در صفحه فروش سایت آسیا خودرو می باشد. کلیه مدارک لازم برای ثبت نام در اینجا قید شده است.

برای بررسی و خرید ماشین مدل بالا x22 اتومات اقساطی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن مقاله سیستم فرمان خودرو x22 پرو را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *