مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگو ۷ پلاس

مزایای و معایب خرید تیگو ۷ دست دوم

در این مقاله قصد داریم اندکی در مورد مزابا و معایب خرید تیگو ۷ دست دوم توضیح دهیم. قیمت روز چری تیگو ۷ در بازار ایران به دلیل نوسانات قیمت ارز متغیر است. قیمت چری تیگو ۷ مثل بیشتر ماشین‌هایی که در بازار کشور ایران وجود دارند، همیشه با زیاد شدن و کم شدن قیمت روبرو هستند. به خصوص وقتی که شما در جستجوی قیمت چری تیگو ۷ دست دو یا کارکرده باشید. بنابراین با یک حساب و کتاب چند مجهولی و یک معادله ساده از قطعات تعویض شده یا رنگ شده و…  خیلی راحت می‌توانید قیمت ماشین چری تیگو ۷ را ارزیابی کنید. البته اشخاص معمولی و غیرمتخصص نمی‌توانند این موارد را تشخیص دهند و به درستی قیمت گذاری کنند. بنابراین بایستی این کار را به افراد باتجربه و متخصص در این زمینه بسپارید تا دچار عواقب جبران ناپذیری نشوید.

مزایای خرید تیگو ۷ دست دوم

از جمله مهمترین مزایای این خودرو عبارتند از:

  • این خودروی بسیار لاکچری و زیبا دارای طراحی ظاهری بدیع و چشم‌نوازی می ‌باشد.
  • فضای داخلی این خودروی مدرن جادار و بسیار شیک است.
  • این خودروی لوکس دارای سواری نرم و راحت می باشد که بسیار لذت بخش می‌باشد.
  • این خوردو اشتراکات فنی پیشرانه با مدل قبلی نیز دارد.

معایب خرید تیگو ۷ دست دوم

اولین عیب این خودرو فقدان قابلیت چهار چرخ محرک است. تیگو ۷ در آغاز ورودش به بازار ماشین‌ها یکی از پرچمداران محصولات چری در دنیا می‌باشد و همیشه یکی از لوکس‌ترین خودروهای این شرکت بسیار بزرگ بشمار می‌رود. در کشور ایران هم تیگو ۷ از آغاز ورودش تا به الان به عنوان گرانترین و مجلل‌ترین ماشین شهرت داشته و به وسیله آسیا خودرو  عرضه شده است. به نظر می‌آید که تیگو ۷ دست دوم در جایگاه  بسیار خوبی قرار گرفته است. با این حال تیگو ۷ دارای سیستم انتقال قدرت است و از قابلیت انتقال قدرت چهارچرخ محرک برخوردار می باشد که برای خودروهای کراس‌ اووری در این دسته زیاد رضایت‌بخش نمی‌باشد.

عیب دوم، افت قیمت زودهنگام آن است. افت و کاهش قیمت خودروهای کارکرده امروزی یک امر رایج و متداول در تمام دنیا می‌باشد، ولی در کشور ایران که ماشین از کالای مصرفی به کالای سرمایه‌ای تبدیل گشته است، خیلی برای مالکان خودروها خوشایند نمی‌باشد و به مزاقشان خوش نمی‌آید. متقاضیان ایرانی ماشین‌ها را سرمایه‌های سودآور می‌دانند و هرچه خودروی خریداری شده به وسیله آن‌ها قیمت بیشتری داشته باشد، ترجیح می‌دهند که با افزایش قیمت زیادتری هم همراه باشد.

عیب سوم، حساسیت بالای قوای فنی تیگو ۷ است. تیگو ۷ متشکل از ترکیب موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژر با داشتن گیربکس شش سرعته دو کلاچه می‌باشد، که موجب ایجاد ترکیبی رضایت‌بخش  است که این ماشین را قادر می‌سازد تا تمام رقیب های کره‌ای خود را به مشکل بیندازد. این خودرو با داشتن پیشرانه توربو شارژر تیگو ۷ در بحث شتاب گیری و کشش نسبت به موتورهایی که دارای تنفس طبیعی هستند خیلی برتری دارند. ولی زمانی که موضوع دوام و استقامت مطرح می‌گردد وضعیت به‌گونه‌ای دیگر می‌باشد. البته در صورت رعایت نکاتی در زمینه نگهداری از توربو شارژر می توانید عمر این قطعه را افزایش دهید.

مقایسه خرید تیگو ۷ دست دوم و تیگو ۸

مقایسه تیگو ۷ و ۸ به شما کمک می کند تا با توجه به آپشن های هر یک بهترین انتخاب را داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله مقایسه مشخصات ظاهری، بدنه و داخل کابین تیگو ۷ و تیگو ۸ همراه با عکس را بخوانید.

جمع بندی

تیگو ۷ پلاس، خودروی مناسب و شایسته ای می‌باشد که در  تولید و ساخت آن از فناوری شرکت جگوار لندرور هم استفاده شده است. از این رو، امید است که این شرکت ایرانی با لحاظ کردن همه جوانب و به خصوص توان مالی خریدار، قیمتی مناسب و منطقی را برای آن در نظر بگیرد، تا بتوانیم ببینم این محصول دارای موفقیت زیادی در بازار است. بخصوص که قبل از این، اتومبیل هایی مثل ام وی ام ایکس ۵۵ علیرغم شایستگی، به خاطر قیمت‌گذاری بالاتری که دارند، موفق به داشتن جایگاه مطلوبی در شرکت آسیا خودرو شده‌اند و فروش بالایی دارند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه مفاله مشخصات فنی تیگو ۷ پرو را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *