مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
مشخصات آریزو 6 اتومات

ماشین سدان آریزو ۶/ قیمت مشخصات فنی و امکانات

ماشین سدان چری آریزو ۶ (ARRIZO 6 EX) یکی از جدیدترین اتومبیل های ساخت شرکت قدرتمند چری می‌باشد که به وسیله شرکت بزرگ مدیران خودرو وارد بازارهای کشور ایران شده است.

شرکت بزرگ چری یکی از معتبرترین و قدیمی ترین اتومبیل سازی‌های چینی است که اتومبیل های سدان، کراس اور و شاسی بلند متنوع و گوناگونی را تولید و عرضه می‌نماید.

خودرو آریزو ۶ در سال ۲۰۱۸ در چین ظاهر شد و به اسم ARIZZO EX در این کشور عرضه گشت، ولی شرکت مدیران خودرو، این اتومبیل سدان خوش ساخت را با همان اسم آریزو ۶ وارد  کشور ایران نمود.

بررسی اجمالی مشخصات خودرو ARRIZO 6 EX

برای بررسی ویژگی های ماشین سدان باید جزئیات فنی و مشخصات آن بررسی شود.

طراحی ظاهری ARRIZO 6 EX

یکی از آشکارترین خصوصیات ظاهری خودرو آریزو ۶، چراغ های کشیده جلوی آن می‌باشد که این سدان  زیبا را به یک اتومبیل بسیار لوکس تبدیل نموده است. سپر جلوی این اتومبیل دارای طراحی بسیار زیبا و شیک است که نشان می‌دهد چری در طراحی اتومبیل ها به پیشرفت خیلی زیادی دست پیدا کرده است و موفق شده تا بصورت کامل  و کلی تمام نیازهای بازار را برآورده سازد.

رینگ های خودرو آریزو ۶ از مدل ۱۷ اینچی کرومی می‌باشد و در نمای کناری آن می‌توان یکی از دوربین های نمای ۳۶۰ درجه را در زیر آینه بغل آن مشاهده نمود.

طول خودرو آریزو ۶ تقریبا ۱۵ سانتی متر کشیده تر از خودرو آریزو ۵ طراحی گشته است ولی به خاطر طراحی حجیم تر، خیلی پهن تر از  خودرو آریزو ۵ به نظر می آید.

نمای عقب ARRIZO 6 EX هم دارای چراغ های کشیده بسیار فوق العاده لاکچری می‌باشد و در طراحی صندوق عقب هم تورفتگی ها و خطوط ویژه‌ ای بکار رفته است که جلوه بسیار خاص و زیبایی دارد.

مشخصات فنی ماشین سدان آریزو ۶

موتور خودرو آریزو ۶، شبیه اتومبیل تیگو ۷، ۱.۵ لیتری توربو می‌باشد و می تواند ۱۴۷ اسب بخار و ۲۱۰ نیوتون متر گشتاور تولید نماید، ولی برعکس خودرو تیگو ۷ دارای گیربکس ۹ سرعته CVT می‌باشد.

مشخصات خودرو ARRIZO 6 EX

  • این خودرو دارای صندلی های جادار با روکش چرم بسیار باکیفیت می‌باشد.
  • خروجی تهویه در این خودرو مطبوع است و همچنین برای سرنشینان عقب نیز وجود دارد.
  • این اتومبیل دارای طراحی داخلی مدرن می‌باشد.
  • دارای داشبورد دو رنگ چرم و پلاستیک بسیار زیبا است.
  • این اتومبیل مجهز به مانیتور ۹ اینچی می‌باشد.
  • همچنین دارای دکمه های لمسی کنترل تهویه مطبوع است.
  • این خودرو مجهز به نمایشگر پشت فرمان و همچنین مجهز به کروز کنترل است.
  • دارای فرمان برقی نیز می‌باشد.

بررسی اجمالی  قیمت ماشین سدان

علاقه بسیار زیاد افراد به کراس‌اوورها موجب گشته است بیشتر اتومبیل سازان تمرکز خودشان را روی تولید و عرضه خودروهای بلندقامت بگذارند و در نتیجه این امر موجب کاهش تنوع در دیگر کلاس‌های خودرویی شده است. به ویژه هنگامی که از سطح اتومبیل های ارزان‌قیمت و اقتصادی فاصله بگیرید، خواهید دید که بیشتر انتخاب‌های موجود در بازار کشور یا شاسی‌بلندها می‌باشند یا خودروهایی که تلاش نموده‌اند با بکارگیری اِلمان‌های آفرودی به نوعی خودشان را به خودروهای شاسی بلند بچسبانند تا با مد روز هماهنگ گردند.

با این وجود ماشین های سدان نظیر آریزو ۶ با توجه به مشخصات و اپشن های فوق العاده توانسته جایگاه ویزه ای بین طرفداران پیدا کند و به همین منظور فروش آریزو ۶ و مدل جدید آن آریزو ۶ پرو بسیار بیشتر شده است.

بررسی  خصوصیات کراس اوورها در چری آریزو ۶

خودرو چری آریزو ۶ یک اتومبیل سدان نیمه لوکس و بسیار زیبای چینی می‌باشد که با در نظر گرفتن طراحی خشن و زیبا و کابین مدرن و شیک و خوش ساخت و دارا بودن آپشن‌های رفاهی و همچنین ایمنی مناسب، دارای پتانسیل بسیار بالا است. این امر موجب موفقیت این اتومبیل در کشور ایران شده و باعث شده تا به امروز نظر افراد زیادی را به خود جذب کند.

همچنین، این محصول دارای پیشرانه مشترک با خودرو آریزو ۵ است که به خاطر برخورداری از گیربکس CVT پیشرفته تر دارای شتاب بهتری شده است.

طراحی داخلی ماشین سدان چری آریزو ۶

احتمالا ظاهر خودروهای چینی‌ را به خاطر کمبود اصالت مورد سرزنش قرار دهید، ولی این نکته شامل یک مزیت بسیار بزرگ است زیرا شرکت‌های چینی خود را در قید و بند یک فرم خاص نمی‌بینند. بنابراین با آزادی عمل زیادتری محصولات خود را با مد روز هماهنگ می‌نمایند. مثلا وقتی که دیزاین داخلی اتومبیل های هیوندای مد بودند، خودرو آریزو ۵ را بر اساس آن طراحی می کردند. اکنون در محصولات جدید چری نیز شاهد الگوبرداری از تولیدات آئودی می‌باشیم.

رانندگی با ماشین سدان آریزو ۶

بکارگیری تنظیمات لمسی بسیار زیاد، مستلزم دقت زیادتری (نسبت به انواع و اقسام ساده مکانیکی) است و این مورد امکان دارد گاه به کم شدن تسلط راننده در زمان رانندگی منتهی گردد. همینطور کمبودهایی مانند تهویه مطبوع، تک کاناله بودن و آینه ‌وسط بدون سیستم الکتروکرومیک هم ممکن است رانندگی با آریزو ۶ را کمی مشکل کند اما همین عوامل موجب شده که این سدان سطح قیمتی بسیار پایینی داشته باشد که خر اقساطی آن را واقعا مقرون به صرف می کند.

با این حال داخل کابین خودرو آریزو ۶ دارای فضایی شیک و زیبا است و آنقدر جذابیت دارد که مشکلات جزئی آن به نظر نمی‌آید.

جذابیت های ظاهری چری آریزو ۶

خودرو چری آریزو ۶ روی همان پلتفرم آریزو ۵ توسعه یافته است، ولی بخاطر حجم‌دهی‌های‌  بسیار جالب و کمی اغراق‌آمیز، دارای ظاهری زیباتر و باابهت‌تر است و دارای اندازه و ابعادی بزرگتر می‌باشد، ولی نه آنقدر که به نظر می‌آید.

در بخش  دماغه دارای چراغ‌های خشن و جلوپنجره بزرگ و  سپر برجسته و عضلانی است که حس روبرو شدن با یک سدان بسیار لوکس و اسپرت را در ذهن افراد تداعی می نماید. همچنین این ماشین سدان دارای خطوط کاپوت و فرم یکپارچه در بخش جلوپنجره است که با وجود سپری بی نظیر، ظاهری بسیار جذاب دارد.

خرید اقساطی چری آریزو ۶

گذشته از ویژگی های ظاهری ماشین سدان آریزو ۶، شرایط فروش اقساطی آن است که نظر همه مشتریان را به این خودروی لوکس جذب کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت آریزو ۶ با کارشناسان آسیا خودرو تماس گرفته یا به صفحه فروش این سایت مراجعه نمایید.

شما همچنین می توانید مقاله بررسی مشخصات آریزو ۶ همراه با عکس را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *