مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش اقساطی ام وی ام 315 سال ۱۴۰۰

مزایای خرید ام وی ام ۳۱۵

ماشین ام وی ام ۳۱۵ یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین خودروهایی هست که از مزایای زیادی برخوردار است. برخی از مزایای این خودرو از جمله: کابین بسیار بزرگ، مصرف سوخت بسیار کم و شرایط فروش ویژه و مناسبش آن را به یک اتومبیل بسیار جذاب به خصوص برای جوانان تبدیل نموده است.

محبوبیت ماشین ام وی ام ۳۱۵ در ایران

سگمنت‌های هاچ بک‌ در بازارهای اتومبیل تمام دنیا یکی دیگر از محبوب‌ترین‌ها می‌باشند و در کشور ایران هم مردم استقبال بسیار خوبی از این اتومبیل ها دارند. با تجربه‌ بسیار خوب از خودرو پژو ۲۰۶ می‌توان خیلی واضح این ادعا را ثابت کرد.

در عصر جدید در این بازار، مدل‌های گوناگونی حضور یافتند و انتخاب از بین آنها می‌تواند کار بسیار سختی باشد. از بین هاچ بک‌های پرفروش فعلی بازار، در مقالات قبلی در مورد خودرو ام وی ‌ام ایکس ۲۲ و ایکس ۲۲ پرو صحبت نموده‌ایم و در این مقاله، قصد داریم نگاهی به هاچ بک پرفروش مدیران خودرو یعنی خودرو ام وی ‌ام ۳۱۵ داشته باشیم.

معرفی ماشین ام وی ام ۳۱۵

خودرو ام وی ‌ام ۳۱۵ یکی از بهترین و قدیمی‌ترین محصولات کمپانی مدیران خودرو است. این اتومبیل به اسم اصلی چری فالوین ۲، در سال ۲۰۰۹ رونمایی گردید. از سال ۱۳۹۱، شرکت مدیران خودرو این اتومبیل را به اسم خودرو ام وی ‌ام ۳۱۵ وارد بازار کشور ایران کرد و در سال ۱۳۹۴ از یک نمونه فیس لیفت آن رونمایی کرده و آن را روانه بازار و خیابان‌های کشور کرد.

در آغاز شروع فعالیت، این شرکت خودروی ‌ام وی ‌ام ۳۱۵ را در دو نمونه هاچ بک و سدان لیفت بک می‌نمود، اما در حال حاضر خط تولید این خودرو متوقف شده است.

مشخصات ماشین ام وی ام ۳۱۵

خودرو ام mvm ۳۱۵ جدید با دارا بودن ابعادی برابر با ۴۳۳۳ میلی متر طول، ۱۴۸۰ میلی متر عرض، ۱۴۹۲ میلی متر ارتفاع و فاصله میان دو محور برابر با ۲۵۲۷ میلی‌متر، تقریبا می‌توانیم بگوییم هم اندازه با رقیبان خود می‌باشد. این اتومبیل به یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ با ۱۰۷ اسب بخار نیرو و ۱۴۰ نیوتن متر گشتاور مجهز می‌باشد.

مهمترین مزایای ماشین ام وی ام ۳۱۵

از جمله امتیازات برتر این خودرو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱ – ایمنی بالا

خودرو ام وی ‌ام ۳۱۵ اتومبیلی بسیار ایمن می‌باشد که توانسته در امتحان تصادف سی انکپ ۴ ستاره ایمنی بگیرد. همین موضوع می‌تواند موجب امنیت بالای این اتومبیل شود. علیرغم اینکه بعضی‌ها ادعا می‌کنند که سی انکپ دارای استانداردهای سخت گیرانه‌ای نیست، به اطلاع شما می‌رسانیم که استانداردهای سی انکپ کاملا از روی یورو انکپ نمونه برداری شده است و به وسیله مرکز تکنولوژی و تحقیقات اتومبیل چین مدیریت می‌گردد.

از اصلی‌ترین تجهیزات ایمنی که در این اتومبیل وجود دارد می‌توان به کمربند ایمنی سه نقطه‌ای آن که برای سرنشین‌های جلو و عقب است اشاره کرد. همچنین مجهز بودن به کیسه هوا برای سرنشین‌های جلو و همینطور چراغ ترمز وسط، داشتن ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای به همراه دو سیستم ABS و EBS، و همینطور چراغ مه شکن و ایموبلایزر از جمله تجهیزات ایمنی این خودرو می باشند.

۲ – طراحی بدنه خوب

چری اخیرا در بحث طراحی اتومبیل  پیشرفت خیلی زیادی کرده است و  بدون اغراق می‌توان گفت که مدل‌های این شرکت در مقایسه با خودروهای دیگر، از لحاظ طراحی یک سر و گردن بالاتر و بهتر می‌باشند. احتمالا استفاده این کمپانی از یک زبان طراحی واحد در تمام محصولات موجب این اتفاق گردیده است.

۳ – مصرف سوخت ایده آل

در بازار کنونی و با داشتن نگاهی به سگمنت هاچ بک‌ها، می‌توان بگوییم که یکی از عواملی که مردم برای خرید این اتومبیل‌های کوچک اقدام می‌کنند ، مصرف سوخت کم این اتومبیل می‌باشد.

۴ – کابین زیبا

شرکت چری در طراحی کابین این اتومبیل واقعاً تلاش بسیاری کرده است. داشبورد بسیار زیبای ام وی ‌ام ۳۱۵ واقعا شباهتی به خودروهای دیگر چینی ندارد. لذا از مهم‌ترین نقاط قوت این اتومبیل در مقابل رقبا می‌توان به کابین بسیار زیبای این اتومبیل اشاره کرد.

البته کیفیت متریالی که در طراحی داشبورد آن مورد استفاده قرار گرفته است زیاد خوب نمی‌باشد و می‌توانست خیلی بهتر از این باشد، اما استفاده از تزئینات آلومینیومی در داخل کابین نمای بسیار زیبا و لوکسی به این کابین داده است و همچنین استفاده از یک صفحه نمایشی لمسی ۷ اینچی، ظاهر کابین این اتومبیل را بسیار مدرن و جذاب کرده است.

۵ – تعلیق نرم

یکی دیگر از خصوصیات و ویژگی‌های مثبت ماشین ام وی ام ۳۱۵ که بایستی به آن اشاره کنیم، سیستم تعلیق نرم این اتومبیل می‌باشد، موضوعی که با در نظر گرفتن وضعیت جاده‌ها و خیابان‌های کشور ایران اهمیت خیلی بالایی دارد.

در کل خودرو ام وی‌ ام ۳۱۵ سواری بسیار نرم و بسیار راحتی دارد و خیلی مناسب خانواده می‌باشد.

۶ – تجهیزات و امکانات مناسب

خودرو هاچ بک ام وی ‌ام ۳۱۵ مثل هموطنان خودش، در این قسمت نیز موفق شده است و در مقایسه با رقبای ایرانی خود مثل ساندرو، عملکرد خیلی خوبی دارد. در نمونه‌ی اکسلنت این اتومبیل شاهد عرضه مواردی مثل صفحه نمایش ۷ اینچ لمسی، همچنین سیستم فارسی، همینطور کیت اسپرت بدنه، دوربین دید عقب، کامپیوتر سفری، بلوتوث، کنترل‌های سیستم صوتی روی فرمان هستیم. همچنین روکش چرم صندلی‌ها با دوخت زیبا، مجهز بودن به تنظیم برقی آینه‌های جانبی، دارا بودن سیستم صوتی حرفه‌ای Vifa، داشتن رینگ‌های آلومینیومی اسپرت ۱۵ اینچی و خیلی موارد دیگر از جمله مزایای این خودرو می باشد.

۷ – شرایط فروش فوق العاده ماشین ام وی ام

شرکت بزرگ آسیا خودرو انواع مدل های MVM را با شرایط فروش بسیار عالی در بازار عرضه می‌نماید. با اطمینان می‌توانیم بگوییم که یکی از عواملی که موجب فروش بالای این اتومبیل شده است همین موضوع است.

فروش محصولات mvm با اقساط ۶۰ ماهه

از بهترین امتیازاتی که باعث فروش بیشتر محصولات MVM می‌شود تسهیلات در نظر گرفته شده برای آن با اقساط بلند مدت می‌باشد.

سخن پایانی

خودرو ام وی ‌ام ۳۱۵ یک اتومبیل بسیار مناسب شهری می‌باشد که دارای ابعاد جمع و جور و مصرف سوخت بسیار کم و مناسب و مجهز به امکانات و تجهیزات و آپشن هایی است که در اختیار افراد قرار دارد و توانسته نظر افراد زیادی را به خودش جلب نماید. این خودرو بدون ایراد نمی‌باشد، ولی از مزایای بسیار زیادی به خصوص به عنوان یک ماشین درون شهری و خانوادگی برخوردار است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این راستا مقاله راهنمای خرید بهترین mvm را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *