مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش MVM با اقساط 60 ماهه

راهنمای خرید بهترین مدل mvm

ام وی ام خودرویی است که این روزها به وفور در خیابان های ایران دیده می شود، اما به راستی بهترین مدل mvm کدام است؟ اتومبیل ام وی ام، یکی از شرکت‌های معتبر در کشور ایران می‌باشد که تحت نظر یک شرکت چینی تولید خودرو به اسم چری، در داخل کشور ایران فعالیت دارد.

این کمپانی با مونتاژ نمودن قطعات ماشینهای گوناگون، انواع و اقسام ماشین‌های چری را به اسم و برند ام وی ام، به بازار داخلی عرضه می‌کند و  بهترین اتومبیل های ام وی ام را که مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفته است تولید می کند.

آشنایی با مشخصات بهترین مدل mvm

در حقیقت اسم ام وی ام، مخفف شده عبارت لاتین (Modiran Vehicle Manufacturing Company) است که مهمترین فاکتوری است که می‌توانیم  با آن  بهترین اتومبیل‌های ام وی ام را معرفی کنیم.

قیمت خیلی خوب و مقرون به صرفه این اتومبیل‌ها در مقابل کیفیت مطلوبی می‌باشد که در اختیار مشتریان  و کاربران قرار می‌دهند.

بنابراین، کمپانی آسیا خودرو، به عنوان یکی از اصلی ترین و معتبرترین تولیدکنندگان محصولات اتومبیل ام وی ام، در سراسر ایران مشهور شده است و هر محصول جدید و بروز را از این کمپانی بزرگ، که مورد استقبال افراد زیادی‌ قرار گرفته است خریداری می‌کند.

این شرکت بسیار بزرگ در منطقه‌‌ مخصوصی از ارگ جدید شهر بم قرار دارد. این کارخانه یک کارخانه خیلی بزرگ است که با متراژ ۵۰۰۰۰۰ متر است و از سال ۱۳۸۱ تا به الان به عنوان یکی از اصلی‌ترین شرکت های بزرگ و فعال در زمینه تولید و مونتاژ انواع و اقسام اتومبیل ها وارد بازار رقابت شده و جایگاه خاص و ویژه‌ ای را به خود اختصاص داده است.

امکانات رفاهی بهترین مدل mvm

در حقیقت تمام ما آگاه هستیم که محصولات چینی، بهترین اتومبیل های ام وی ام، در رقابت با دیگر اتومبیل‌های خارجی است که در بازار کشور وجود دارند. این خودروها از کیفیت نسبتا هم سطحی برخوردارند، ولی از قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای نیز برخوردار هستند. همین موضوع هم زمینه را برای فروش این محصولات بیشتر کرده است.

از نظر امکانات رفاهی برای این خودروها یعنی خودروهای ام وی ام می‌توان به کمربند ایمنی ۳ نقطه ای آن که برای سرنشینان جلو و عقب اشاره کرد.

همچنین امکانات دیگری مانند فرمان برقی و تلسکوپی آن که قابلیت تنظیم شدن در ۲ جهت را دارد و سیستم نمایش اطلاعات اتومبیل و سقف سانروف برقی آن و صندلی های چرمی بسیار نرم آن از جمله دیگر امکانات این خودرو است.

علاوه بر این تنظیم صندلی برقی آن که قابل تنظیم شدن در ۶ جهت است و  سنسور پارک عقب آن و همینطور سیستم استارت بدون کلید و  کروز کنترل  آن و دوربین دید عقب این خودروی بسیار لوکس از دیگر مشخصات ام وی ام می باشد.

اتومبیل ام وی ام X22، ایکس ۲۲ پرو

اتومبیل بعدی که یکی از بهترین اتومبیل های ام وی ام است و تمایل داریم در مورد آن با شما صحبت کنیم، خودروی ام وی ام ایکس ۲۲ پرو می‌باشد. این خودرو شامل کلاس بدنه کراس اور است. ام وی ام X22 با مدل کوچک شده و مینی کراس ام وی ام ۳۱۵ یا به عبارتی همان چری فالوین ۲ معرفی شده است.

در حقیقت، دو نوع اتومبیل تیگو ۲ یا ام وی ام x22 از کمپانی ام وی ام و کلا از شرکت بزرگ چری، مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفته است.

 بنابراین، چری تمایل دارد که یکبار دیگر، نمونه بروز شده و بسیار جدید از این نوع اتومبیل را وارد بازار کشور کند و حاصل این تصمیم نیز ام وی ام X22 می باشد که در پاییز سال ۱۴۰۰ معرفی شده و به بازار  کشور عرضه گشته است.

ام وی ام X22 اتوماتیک اسپرت- بهترین مدل mvm

این محصول یکی از بهترین و مناسبترین اتومبیل‌های ام وی ام است که کاملا داخل کشور ایران مونتاژ می‌گردد و یک نمونه کپی از روی پلتفرم MVM 315 می‌باشد.

در این صورت این اتومبیل هم یکی از محصولات دارای طرفدار  است که با قیمت خیلی خوبی به بازار عرضه شده است.

اسم کامل آن را می‌توان ام وی ام ایکس ۲۲ اتوماتیک اسپرت، ۱۳۹۵-۱۴۰۰ نامگذاری کنید. این محصول، یک اتومبیل شاسی بلند است که دارای موتور بنزین سوز است.

این خودرو دارای ظرفیت باک حدود ۵۰ لیتر بنزین است. سیستم ترمز این خودرو ۴ چرخ دیسک خنک شونده دارد و بیشترین سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است.

امکانات رفاهی ام وی ام

از امکانات رفاهی این خودروی لوکس و مدرن می‌توان به دو عدد کیسه هوای آن، همچنین ایموبلایزر و کمربندهای ایمنی که ۳ نقطه ای هستند و دارای پیش کشنده می‌باشند اشاره کرد. mvm دارای دکمه های تنظیم کروز کنترل و سیستم پخش صوتی با ۶ بلندگو است. همچنین این ماشین دارای بلوتوث، سیستم پخش MP4 است که دارای خروجی USB و  BlueTooth می‌باشد. این خودرو مجهز به سان  روف برقی است و دارای سیستم شیشه های جلو و عقب برقی است که  قفل کودک نیز دارد. این اتومبیل سنسور دنده عقب نیز دارد و چراغ های LED زیبایی دارد که مه شکن نیز هستند.

ام وی ام X33، اتوماتیک اسپرت- بهترین مدل mvm

این اتومبیل، یکی از بهترین ماشینهای ام وی ام، مدل جدید چری TIGO 5 می‌باشد که در آغاز متن در مورد آن صحبت نمودیم. در واقع، یک کراس اوور زیباست و دارای یک موتور بنزین سوز است.

این ماشین، یکی از  بهترین و پرفروش‌ترین ماشینهای ام وی ام می‌باشد و مجهز به سنسورهای پیش فعال می‌باشد. به این معنا که می‌توان مواردی مثل حالت‌های گوناگون رانندگی (Drive Mode)، و سیستم تنظیم میزان باد تایرها TPMS و همچنین کامپیوتر سفری و مدیریت خودرو با ساعت هوشمند را به آسانی برای این اتومبیل تعیین کرد.

این اتومبیل، یکی از بهترین ماشینهای ام وی ام،  شاسی بلند می‌باشد که  موتور بنزین سوز دارد. چری TIGO 5  ۵۵ لیتر ظرفیت باک برای بنزین دارد و شامل سیستم‌ ضد قفل ABS  است که موجب توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، برای سیستم ترمز خود می‌شود. بیشترین سرعت مشخص شده برای این ماشین ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت است.

فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه

برای داشتن یک خرید مناسب به قیمت اصلی و با قبول پرداخت شرایطی می توانید خرید خود را آسیا خودرو انجام دهید.

جمع بندی

بهترین مدل mvm را در سایت آسیا خودرو جستجو نمایید و از ویژگی های مختص هر مدل اطلاع یابید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه همینطور مقاله  مشخصات  mvm x33 را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *