مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
مزایای خرید شاسی بلند چینی

مشخصات mvm x33

در این مقاله قصد داریم اندگی بیشتر در مورد مشخصات mvm x33 بحث کنیم و در پایان به یک نتیجه گیری کلی برسیم. اتومبیل ام وی ام X33 یکی از انواع محصولات مدیران خودرو  است که در سگمنت کراس اوورهای شهری قرار دارد که دارای  پیشرانه ۲۰۰۰ سی سی و قدرت ۱۳۶ اسب بخار  است. همچنین با گریبکس مدرن CVT به بازار ایران عرضه می‌شود.

بهره بردن از پیشرانه مذکور که دارای گیربکس CVT  است ضمن ایجاد قدرت بسیار زیاد به منظور ترددهای بین شهری و داخل شهری ، کیفیت سواری بالاتر و مصرف سوخت بسیار کمتر و هزینه‌های نگهداری کمتر می شود. لذا می‌تواند اتومبیل‌های مشابهی بدون گیربکس CVT را ایجاد نماید.

علاوه بر داشتن موارد فنی مذکور، این خودرو دارای فضای جادار داخلی است و مجهز به آپشن های رفاهی بسیار زیادی می‌باشد. در نتیجه، می‌توان این خودرو را یک انتخاب منطقی برای خانواده ها دانست و آن را پیشنهاد کرد.

تغییرات به وجود آمده در مشخصات mvm x33

در سال ۲۰۱۰، چری نخستین فیس‌لیفت تیگو را رونمایی نمود و به دلیل اینکه چینی‌ها در فکر گسترش تعداد اعضای بیشتر خانواده تیگو می‌باشند، اسم این خودرو را از  خودرو تیگو به خودرو تیگو۳ تغییر دادند.

این فیس‌لیفت در مدل ۹۳ به شهرهای کشور ایران وارد شد. آسیا خودرو با اینکه اسم این مدل را X33 FL (حروف FL  نشان دهنده‌ فیس‌لیفت بودن این خودرو است) گذاشت ولی روی صندوقش عبارت New X33 را نوشت و در سری دوم X33، علاوه بر سپرها، چراغ‌ها را هم دوباره  طراحی کرد و دوباره این خودرو را به LED مجهز نمود.

مشخصات فنی ام وی ام X33 اسپرت، کهنه کار بازار کشور ایران

خودرو ام وی ام ایکس۳۳ یکی از  خودروهای کراس اوور مشهور چینی در کشور ایران به شمار می‌آید که تا به امروز در سه مدل متنوع به دست متقاضیان ایرانی رسیده است.

این محصول اولین بار به اسم چری تیگو در نمایشگاه خودروهای کشور شانگهای ۲۰۰۵ در  معرض دید تمام مردم به نمایش گذاشته شد. از سال ۲۰۱۰ و بعد از ارائه نسخه فیس لیفت این اتومبیل، اسم آن به  خودروی چری تیگو ۳ تغییر یافته و وارد بازار‌های بین‌المللی شد و نوع جدید آن در کشور ایران تحت عنوان ایکس ۳۳ نیو معروف شد.

شرکت بزرگ مدیران خودرو که مسؤل تولید و مونتاژ محصولات چری در  کشور ایران می‌باشد، عرضه خودرو x33 نیو را به بازارهای کشور ایران ادامه داده است تا آنکه مدلی جدید  از ایکس ۳۳  یا چری تیگو ۳  از سال ۲۰۱۶ در سبد تولیدات و محصولات شرکت چری جای خودش را باز کرد.

از این رو آسیا خودرو هم دست روی دست نگذاشت و جدیدترین مدل تیگو ۳ را به عنوان ام وی ام X33S از سال ۹۵ روانه بازار و پارکینگ متقاضیان داخلی خود نمود. این مدل خودرو در دو تیپ معمولی و اسپرت  به دست مشتریان ایرانی می‌رسد. با این وجود، در شرایط و وضعیت کنونی فقط مدل اسپرت و فول آپشن‌ این اتومبیل در فهرست تولیدات شرکت بزرگ آسیا خودرو حضور پیدا می‌کند.

ویژگی‌های فنی ام وی ام X33 اسپرت

MVM X3S اسپرت خودرویی است که مجهز به پیشرانه ۴ سیلندر و تنفس طبیعی ۱۶ سوپاپ با حجم ۱۹۷۱ سی سی می‌باشد و نیرویی حدود ۱۳۶ اسب بخار دارد و ۱۸۰ نیوتن متر گشتاور دریافت می‌نماید. این مقدار نیرو به وسیله یک جعبه دنده سی وی تی ۷ سرعته به طرف چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

 این خودرو دارای شتاب صفر تا صد۱۴۲۰ کیلوگرمی می‌باشد که معادل ۱۳.۴ ثانیه می‌باشد و بیشترین سرعت آن به ۱۷۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. مقدار مصرف سوخت ترکیبی این اتومبیل هم ۸.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر محاسبه شده است. باک بنزین خودرو ایکس۳۳ معادل  ۵۵ لیتر گنجایش دارد.

طراحی ظاهری در مشخصات mvm x33

نمای ظاهری این خودروی زیبا یعنی خودرو ام وی ام ایکس۳۳ اسپرت نسبت به نمونه‌های اولیه خودش که  ۱۰ سال پیش در جاده‌های کشور ایران دیده می‌شد خیلی زیباتر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد و شکل و شمایل هیجان انگیزتری نسبت به این کراس اوور جمع‌وجور چینی دارد. در قسمت جلو مشاهده می‌کنید که این خودرو طرح کشیده و تقریبا خشنی در چراغ‌های اصلی آن که در قسمت جلو پنجره‌ کوچک آن است و  به لوگو ام وی ام مزین شده است دارد که شکل شمایلی جسورانه به چهره این اتومبیل بخشیده است.

این اتومبیل دارای طراحی قاب‌های مه شکن و همچنین سپر و دریچه تهویه میانی است که در  نوع خودش بسیار زیبا و اسپرت می‌باشد و بر جذابیت این خودروی زیبا نسبت به دیگر مدل‌های این اتومبیل بیشتر از همیشه می‌افزاید.

به صورت کلی، طراحی نمای بیرونی خودرو ام وی ام ایکس ۳۳ اس بخصوص در قسمت مقابل بسیار هیجان برانگیزتر و جذاب‌تر از طرح قبلی آن است.

طراحی داخلی در مشخصات mvm x33

طراحی کابین خودرو ام وی ام ایکس ۳۳اس بر عکس نمای بیرونی اش بطور کلی نسبت به نسخه های اولیه خودش دچار تغییر و تحول شده است. لذا شما می‌توانید شاهد مدل طراحی اسپرت و تقریبا به‌روز آن باشید که دارای جلوه‌های مهیج و جذابی می‌باشد. داشبورد این خودرو با بهره گیری از خطوطی با زوایای تقریبا نرم و شکسته  نیز دارای اشکال هندسی چندضلعی می‌باشد که نشان دهنده‌ تاکید بر جنبه‌ اسپرت و جوان پسند آن دارد که با بکارگیری تزئینات قرمز رنگ موجب تشدید این موضوع مهم شده است.

آپشن‌ها و امکانات رفاهی خودروی ام وی ام ایکس۳۳

از جمله مهمترین و اصلی ترین آپشن‌های این خودروی زیبا می‌توان به آپشن‌های رفاهی و ایمنی آن که در جدیدترین مدل آن ام وی ام X33 اتوماتیک اسپرت است به  کروز کنترل آن  که در دو حالت رانندگی اکو و اسپرت است اشاره کنیم.

همچنین می‌‌‌توانیم به دیگر مشخصات mvm x33 مانند سنسور پارک عقب، ترمز ضد قفل ABS، روکش چرمی، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، دی لایت، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب،  و فرمانی که  مجهز به دکمه‌های کنترلی و….. است اشاره نماییم.

مزایا و معایب خودروی ام وی ام ایکس ۳۳

از مزایای این خودرو که می‌تواند از نقاط قوت ام وی ام x33 اسپرت باشد می‌توانیم به طراحی ظاهری جذاب‌تر آن اشاره کنیم که نسبت به مدل‌های پیشین آن بسیار متفاوت می‌باشد. این خودرو عایق‌بندی بهتر و امکانات رفاهی بیشتر از قبل داشته و همچنین به شاخصه‌های فنی خود بهبود بخشیده است.

 عملکرد  جعبه دنده سی وی تی ان بسیار نرم می‌باشد و دارای گستردگی خدمات بعد از فروش و تعمیر نگهداری تقریبا ارزان می‌باشد.

فروش اقساطی mvm و مشخصات mvm x33

خودرو ام وی ام ایکس۳۳  با توجه به برخورداری از قیمت تقریبا مناسبی که دارد در بین کراس اوورهای هم‌ ردیف و مشابه خود، همیشه یکی از پرفروش‌ترین، محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شاسی بلندهای جمع و جور بازارهای کشور ایران به حساب می‌آید. لذا فروش این خودرو در ایران زیاد است. شما می توانید برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی این خودرو به سایت آسیا خودرو رجوع کنید.

جمع بندی

اطلاع از مشخصات mvm x33 پیش از اقدام به خرید کمک می کند تا انتخاب عاقلانه تری داشته باشیم. برای دریافت جزئیات بیشتر در این راستا مقاله فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *