مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
ریخد خودرو صفر

بهترین خودرو های چینی در جهان: مقایسه تیگو ۷ و تیگو ۸ پرو

تیگو ۷ و تیگو ۸ پرو به عنوان بهترین خودرو های چینی در جهان شناخته می شوند که تحت برند فونیکس توسط مدیران خودرو وارد بازار ایران شده اند.

ویژگی های بی نظیر و فوق العاده این دو خودرو از لحاظ فنی و همچنین آپشن‌های کاربردی که برای راننده و سرنشینان در نظر گرفته شده این دو مدل خودرو را به بهترین خودروهای چینی در جهان تبدیل کرده است.

برای آشنایی با مشخصات فنی و همچنین مقایسه آپشن های دو خودروی چری تیگو ۷ و تیگو ۸ پرو تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چرا تیگو ۷ پرو بهترین خودرو چینی جهان است؟

شرایط فروش اقساطی تیگو 7

برای مقایسه خودروی تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو باید گفت که تیگو ۷ پرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با موتور توربوشارژ بهره می برد که می تواند ۱۵۶ هزار بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. سیستم دو کلاچه نسخه قبلی یعنی تیگو ۷ از روی این خودرو ها حذف شده و گیربکس ۹ سرعته به این خودرو اضافه شده است.

زمانیکه داخل این خودرو می نشینید با یک زبان طراحی کاملاً یکسان، کیفیت بالای داشبورد و صندلی های چرم دو رنگ قرمز و مشکی که به زیبایی با هم ادغام شده اند روبرو می شوید.

از دیگر ویژگی های این خودروی چینی می توان به مانیتور های لمسی، فرمان برقی، کیلومتر کاملاً دیجیتال و شارژر وایرلس اشاره کرد.

امروزه بهترین خودرو های جهان به سیستم های هوشمند مجهز شده اند تا رانندگی را بسیار ساده تر و باکیفیت تر کنند. مقایسه تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو نیز به عنوان بهترین خودروی چینی از این قاعده مثتثنی نیست و به سیستم های هوشمندی نظیر کنترل در سراشیبی (HTC)، دوربین ۳۶۰ درجه و رانندگی در حالات اکو و اسپرت، سقف پانورامیک و آپشن های مختلف دیگری مجهز شده که قطعا ارزش خرید آن را بالا می برد.

تیگو ۷ پرو مطمئنا به عنوان پرچمدار محصولات چری در ایران شناخته می شود زیرا از نظر کیفی و عملکردی نسبت به خودرو های قدیمی و جدید، یک سر و گردن بالاتر است.

مقایسه خودروی تیگو ۷ و تیگو ۷ پرو

شرایط فروش اقساطی تیگو 7

این خودرو نسبت به تیگو ۷ از همه لحاظ ارتقا پیدا کرده است. در مدل تیگو سون، گیربکس از نوع دوبل کلاچ خشک بود که در ترافیک، رانندگی را دچار مشکلاتی می کرد. مشکلاتی نظیر داغ کردن بیش از حد و سوختن نیم کلاچ ها هزینه گزافی را به راننده تحمیل می‌کرد.

به همین علت کمپانی چینی چری، به جای دوبل کلاچ، در تیگو ۷ پرو از گیربکس ۹ سرعته سی وی تی استفاده کرد که موجب شد خودرو بسیار نرم شده و مشکلات مدل قبلی به طور کامل برطرف شود. همین تغییرات جزئی تیگو ۷ پرو را به عنوان یکی از بهترین خودرو های چینی در جهان به بازار معرفی کرد.

گرانتر بودن قیمت تیگو ۷ پرو نسبت به تیگو ۷ نیز کاملا با توجه به امکانات و آپشن هایی که در این بازار از یک شاسی‌بلند انتظار می رود، بیشتر است.

پس از این مقایسه اجمالی بین خودروی تیگو ۷ و تیگو ۷ پرو، بهتر است با ویژگی ها و آپشن های تیگو ۸ پرو نیز آشنا شویم.

چرا تیگو ۸ پرو بهترین خودرو چینی جهان است؟

تیگو 8 پرو

برای مقایسه بهتر خودروی تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو باید گفت این پرچمدار جدید چری که تحت برند فونیکس با نام تیگو ۸ پرو به بازار عرضه شده، با موتور ۱.۶ توربو جدید که نمونه‌اش را قبلا در هیچک از شاسی بلندهای چری ندیده بودیم و یک گشتاور ۲۹۹ نیوتن متری خیلی عجیب غریب، روانه بازار شده است. ظاهر به روز، طراحی جذاب، سیستم های هوشمند و انواع اقسام سانسور ها موجب شده که این شاسی بلند به عنوان یکی از بهترین خودرو های چینی در جهان شناخته شود.

مقایسه خودروی تیگو ۷ و تیگو ۸ پرو نشان می دهد این خودروی چری در بازار ایران نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد زیرا از لحاظ طراحی پخته تر شده و به نسبت سایر محصولات مدیران خودرو لوکس تر و مدرن تر است.

مقایسه طراحی داخل کابین تیگو ۷ و ۸ پرو

اولین چیزی که توجه شما را در طراحی داخل کابین جلب می کند، داشبورد دیجیتالی با دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی است.

فضای داخلی بزرگ برای هفت سرنشین ، موتور ۱۶ لیتری توربو، شتاب ۰ تا ۱۰۰ طی ۸.۹ ثانیه، چراغ های ال ای دی زیبا و هوشمند، فرمان برقی، گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته، کروز کنترل تطابقی، تشخیص نقاط کور، نگه داشتن خودرو در لاین حرکتی، مشخصاتی است که نشان می دهد این شاسی بلند را قطعا می توان در رده بهترین خودرو های چینی در جهان نام برد.

تیگو ۸ پرو بسیار ایمن و راحت است. از آنجاییکه  تمامی صفحات آن از فولاد گالوانیزه ساخته شده و مجهز به ۶ ایربگ نیز می باشد می توانید از رانندگی با آن در مسیرهای طولانی و جاده ها نیز لذت ببرید.

این محصول جدید مدیران خودرو، با سنسورهای متعدد و آپشن های بی نظیر خود، بی شک بهترین خودروی هوشمند چینی است که رانندگی روزمره را نه تنها بی استرس بلکه سرگرم کننده می کند.

خرید بهترین خودرو های چینی

مطمئن ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای خرید بهترین خودرو های چینی، سفارش مدل های مختلف این خودرو ها از نمایندگی آسیا خودرو است. کارشناسان ما به شما کمک میکنند تا متناسب با بودجه خود یکی از بهترین مدل های موجود را انتخاب کرده و یک سواری دلنشین را برای تمام عمر تجربه کنید.

امکان خرید اقساطی و ثبت نام تمامی محصولات تیگو و آریزو از طریق سایت ما وجود دارد و برای مقایسه قیمت خودروی تیگو ۷ و تیگو ۸ و سایر محصولات ایران خودرو نیز می توانید به صفحه فروش سایت ما مراجعه کرده یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *