مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
آریزو ۸

خودروهای جدید چینی در سال ۱۴۰۰: فونیکس، آریزو ۸، تیگو ۸ پرو

شرکت مدیران خودرو از برند جدید خود به نام فونیکس با املای انگلیسی Fownix رونمایی کرده است. قصد مدیران خودرو این است که خودرو جدید چینی، رده بالای خود را از این پس با این نشان در بازار ایران عرضه کند. در گام نخست سه محصول با این نام عرضه کرده است. مدیران خودرو نام فونیکس را با اقتباس از ققنوس، پرنده اساطیری ایران برای محصولات خود برگزیده است. و قصد دارد محصولاتی را با این نام در بازار ایران عرضه که از نظر تکنولوژی در سطح بالایی قرار دارند. لوگو طراحی شده برای برند فونیکس نیز به نوعی تداعی کننده پرواز یک پرنده است. مدیران خودرو در حالی از برند لوکس خود رونمایی کرده و قصد دارد محصولاتی مدرن را با این نام در ایران عرضه کند. که بیش‌تر برندهای معتبر موجود در بازار ایران به دلیل تحریم مجبور به ترک بازار ایران شده‌اند.

 

چری یکی از بزرگ‌ ترین صادرکنندگان خودرو در چین است. این شرکت، انوع سدان، شاسی‌بلند، هاچبک شهری و مدل‌های متنوع الکتریکی تولید می‌کند. محصولات چری علاوه‌بر چین، در ایران، اندونزی، مصر، برزیل، ونزوئلا و تایلند، مونتاژ می‌شوند.

 

خودرو جدید چینی: خودرو فونیکس تیگو ۸ پرو

فونیکس تیگو ۸ پرو نخستین محصولی است که با این برند در ایران عرضه خواهد شد. مدیران خودرو فروش پرچم‌دار فونیکس را در زمستان ۱۴۰۰ آغاز کرده است. فونیکس تیگو ۸ پرو، این خودرو جدید چینی به تمامی تجهیزاتی که برای این خودرو قابل عرضه است. و به گفته مدیران ارشد مدیران خودرو، دلیل تاخیر چند ماهه در رونمایی از برند، این بوده که تمام تجهیزات قابل سفارش برای تیگو ۸ پرو را برای بازار ایران در نظر بگیرند.

 

فونیکس تیگو ۸ پرو که خودرویی هم اندازه هیوندای سانتافه است. در بازار ایران با یک موتور ۱.۶ لیتری TGDI با قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر عرضه می‌شود. یک جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه تر نیز برای این خودرو نظر گرفته شده است. مدیران خودرو همچنین بالاترین سطح سیستم‌های کمک راننده ADAS را برای فونیکس تیگو ۸ پرو در ایران عرضه می‌کند. که شامل سیستم‌هایی مانند حفظ خودرو بین خطوط، هشدار برخورد از روبه‌رو، ترمز خودکار اضطراری هنگام از جلو، کروز کنترل تطبیقی و غیره که رانندگی خودران سطح ۲.۵ را ممکن می‌کند، برای پرچم‌دار خود در نظر گرفته است.

 

امکانات تیگو ۸ پرو

از امکانات این خودرو اول از همه، در بخش ایمنی می توان به کیسه هوای ایمنی برای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده ای و یا حتی کیسه هوای ایمنی برای زانوها اشاره داشت که می تواند ایمنی سرنشینان را به میزان قابل توجهی بالا ببرد.

 

در کنار این مورد، تجهیزات ایمنی متعددی هستند که بر روی این خودرو جدید چینی نصب شده و در این رابطه می توان به سیستم ترمز ضدقفل ABS، توزیع کننده الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز کمکی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کمک حرکتی خودرو در سربالایی و یا کنترل حرکت خودرو در سرپایینی اشاره نمود.

 

درحالی به تجهیزات ایمنی چری تیگو ۸ پرو اشاره کردیم. از تجهیزات کمک راننده و یا فناوری های ایمنی آن می توان به دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک ها، سیستم هشدار نقاط کور، ترمز پارک برقی، چراغ های مخصوص روز، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، سنسور باران یا حتی چراغ های تمام LED و استارت دکمه ای اشاره کرد که از تجهیزات منحصر به فرد چری تیگو ۸ پرو به شمار می روند.

 

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

خودرو جدید چینی: خودرو فونیکس آریزو ۸

چری آریزو ۸ واقعا طراحی زیبایی دارد. از جلو تا قسمت عقبی این خودرو تقریبا بی نقص طراحی شده و شاهد زبان طراحی پخته در این سدان لوکس چینی می باشیم. در پروفیل جلو، یک جلوپنجره بزرگ با سبک طراحی جدید، چراغ های LED با گرافیک جذاب و تا حدودی مشابه آئودی و یک نوار کرومی سرتاسری نصب شده که در هماهنگی کامل با خطوط برجسته و کم عمق کاپوت طراحی شده اند. این خودرو قرار است از سال ۱۴۰۲ و با نام فونیکس آریزو ۸ عرضه شود.

 

چری قصد دارد که در سه ماه سوم سال ۲۰۲۲ آریزو ۸ سدان را به بازار چین و سپس به بازارهای صادراتی خود عرضه کند. سبد محصولات چری امروزه به دو دسته تیگو که برای کراس اوورها و شاسی بلندها بوده و آریزو که برای خودروهای سدان بوده تقسیم شده است. مدت ها بود که چری سبد محصولات آریزو خود را بروزرسانی نکرده بود. و عملا تنوع سدان های چری در مقایسه با کراس اوورهای این شرکت بسیار کم شده بود. سبد محصولات سدان چری تا پیش از این شامل چری آریزو ۵ پلاس، چری آریزو ۵ و چری آریزو ۶ یا همان آریزو GX بود. همه این سه خودرو دارای یک فاصله محور یکسان و سبک طراحی مشابه هم بودند تا اینکه آریزو ۸ وارد میدان شد.

آریزو ۸

 

امکانات آریزو ۸

خودرو جدید چینی، چری آریزو ۸ قرار است با یک پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر TGDI به بازار عرضه شود. این پیشرانه قادر به تولید ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور بوده و نیروی تولیدی آن به وسیله یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه تر Wet به چرخ های جلو منتقل می شود. این همان موتور و گیربکسی بوده که روی چری تیگو ۸ پرو که در ایران با برند فونیکس مدیران خودرو عرضه می شود هم نصب شده که عملکرد بسیار خوبی را برای این شاسی بلند لوکس چینی رقم زده بود.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

این پیشرانه قادر به تولید ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی این پیشرانه نیز توسط همان گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه DCT به چرخ های جلو منتقل می شود که یقینا عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت. چری آریزو ۸ که در این تصاویر مشاهده می کنید، نسخه پایه مجهز به موتور ۱.۶ لیتری بوده که این موضوع از نشان ۲۹۰T نصب شده در قسمت انتهایی خودرو که به گشتاور این سدان لوکس اشاره دارد قابل استنباط است.

 

البته شنیده ها حاکی از آن است که Arrizo 8 برای بازار ایران با موتور دو لیتری ۲۵۴ اسب بخاری نیز عرضه خواهد شد. به این ترتیب این خودرو می‌تواند عنوان قویترین سدان بازار ایران را از آن خود کند.

 

تصاویر رسمی چری آریزو 8 منتشر شد

کلام آخر

شرکت بزرگ و معتبر آسیا خودرو می تواند خودروهای محصول کارخانه چری را با قیمت های استثنایی و شرایط فوق العاده به فروش برساند. برای اطلاع از جزییات خودرو جدید چینی و خرید اقساطی چری آریزو ۶ با مرکز فروش آسیا خودرو تماس حاصل نمایید.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *