مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
خرید x22 اتومات اقساطی

بررسی مشخصات و قیمت x22 اتومات شرایطی ۱۴۰۰

 در این مقاله سعی داریم درباره قیمت x22 اتومات شرایطی ۱۴۰۰ و همچنین مشخصات آن صحبت کنیم، بنابراین تا پایان این مقاله با ما  همراه باشید تا به شما در خرید این خودرو کمک کنیم.

در سال ۱۳۹۵ کمپانی بزرگ مدیران خودرو تصمیم به وارد نمودن یک کراس اور کامپکت به اسم MVM X22 چینی نمود. در واقع این اتومبیل همان خودروی ام وی ام X22 است و از زمانی که وارد بازار کشور ایران شده است با توجه به امکانات زیادی که دارد توانسته توجه بسیاری از مشتریان و به خصوص افراد جوان را  به طرف خود جلب نماید.

مهمترین مشخصات و قیمت x22 اتومات شرایطی ۱۴۰۰

خودرو ام وی ام X22 به دو صورت دستی و اتوماتیک ارائه می‌گردد که هر دو مدل آن دارای موتور ۱۴۹۷ سی سی است. وزن این دو مدل ۳۰ کیلوگرم با یکدیگر اختلاف دارند.  این اختلاف وزن موجب شده است که  خودروMVM 22 ایکس  اتوماتیک حداکثر سرعت ۱۶۰  کیلومتر بر ساعت را داشته باشد و با  MVM X22 که دنده‌‌ای است حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت را داشته باشد.

از خصوصیات مثبتی که خودرو ام وی ام ۲۲ ایکس دارد این است که این خودرو دارای مصرف سوخت بسیار مناسبی می‌باشد. مصرف سوخت  این خودرو بگونه‌ای است که دارای مصرف سوخت ترکیبی است و در حالت اتوماتیک ۱۰/۶ لیتر و در مدل دنده ای آن لیتر۹/۵ در هر ۱۰۰کیلومتر می‌باشد.

این دو مدل خودرو MVM  ۲۲ ایکس شامل امکانات ایمنی و آپشن های یکسانی هستند و البته متفاوت باهم هستند. تنها تفاوت آنها در مدل دنده‌ای می‌باشد که از حالت اقتصادی آن می‌توان به مصرف سوخت  کم آن اشاره کرد. نسخه دیگری از MVM X22،خودرو ام وی ام X22 اسپرت است که تنها اختلاف آن با نمونه معمولیش در رنگ سقف ها وستون های آن است که به رنگ مشکی است.

در واقع اتومبیل MVM X22 ورژن اسپرت تر است و دارای ظاهری جوان پسند و زیباتر از X33 می‌باشد.  کمپانی چری دارای طراحی خودرو MVM X22 است که تلاش در جذب نمودن مشتریان جوان را دارد که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند و تمایل دارند برای اولین بار اتومبیل خریداری کنند.

نموهه تصویر داشبورد

تصویر داشبورد

طراحی خودرو X22

خودرو ام وی ام X22 موفق شده است که از دید ظاهری بسیار هماهنگ باشد و تناسب شایسته‌ ای را میان عناصر طراحی بیرونی خود ایجاد کند.  نمای مقابل از چراغهای بسیار بزرگ با گرافیک درونی زیباایی بهره برده است. جلو پنجره آن از شش ضلع با زوایای شکسته ی درست شده است که در  انتهای آن  چراغ‌های جلو امتداد پیدا کرده است.

تمام دور تا دور جلو پنجره این خودرو به جز بخش بالای آن، شامل تزیینات کروم رنگ می‌باشد و یک نوار باریک نقره‌ای هم در پنجره دوجانبه نشان داده می‌شود که آرم کمپانی ام وی ام به طرف جلوی X22 امتداد پیدا کرده است. این مشخصه همچنین هارمونی دل نشینی را با گرافیک داخلی چراغ‌های جلو را به نمایش گذاشته است.

در نیمه پایین چهره ام وی ام X22، سپری بزرگ است که به صورت سرتاسری در آن وجود دارد . لذا یک هواکش بزرگتر به جهت خنک نمودن رادیاتور وجود دارد و مجموعه پیشرانه به همراه دو دریچه هواکش کوچک در کنار آن مورد استفاده قرار گرفته است.

قاب کرومی U شکل به همراه چراغ های روشنایی که در روز مورد استفاده قرار می‌گیرد موجب تزئین دریچه‌ های هوای کوچک که در کناره ‌های سپر جلوی  این خودرو است می شود.

محل نصب پلاک  این خودرو هم به طرز هوشمندانه ‌ای در درون دریچه بزرگ هواکش قرار گرفته است و در زیر سپر خودرو، قطعه‌ای نقره‌ای رنگ طراحی شده است که زیبایی نمای جانبی ایکس ۲۲ را کامل می‌کند.

مشخصات فنی و قیمت x22 اتومات شرایطی ۱۴۰۰

قبل از اینکه به خرید شرایطی این خودرو فکر کنید، مشخصات آن را بررسی کنید. خودرو ام وی ام ایکس ۲۲ به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری (۱۴۹۷ سی سی) ۱۶ سوپاپه مجهز گردیده است که بیشتر توان خروجی آن در دور موتور ۶۰۰۰ rpm معادل با ۱۰۵ اسب بخار می‌باشد و نهایت گشتاور آن نتیجه‌ای معادل ۱۳۵ نیوتن‌متر دارد که در دور موتور ۲۷۵۰ در اختیار راننده قرار می‌دهد.

همینطور ضریب تراکم سیلندر در این  پیشرانه برابر با نسبت ۱ به ۱۱.۴  می‌باشد. تمایل این پیشرانه به بکارگیری بنزین سوپر بیشتر است و وظیفه آن انتقال قوای پیشرانه است که به سمت چرخ‌های جلو هم می‌رود و بر  برعهده گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک است و یا ۵ سرعته دستی می‌باشد.

تجهیزات رفاهی و ایمنی x22 اتومات

از تجهیزات و امکانات  رفاهی خودرو mvm  ۲۲ ایکس می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

این خوردو دارای کمربند ایمنی سه نقطه‌ای است که برای تمام سرنشینان ایجاد شده است. دارای کیسه هوای SRS برای سرنشینان ردیف جلو است و مجهز به ترمز دیسکی است که برای هر چهار چرخ ایجاد شده است.

این خودرو به ABS و EBD مجهز شده و دارای سیستم ضد سرقت ایموبلایزر می‌باشد. همچنین دارای مانیتور هشت اینچی لمسی است و دارای سیستم تثبیت سرعت (کروز کنترل) نیز می باشد. دیگر ویژگی های جانبی این خودرو عبارتند از:

  • مجهز به سنسور پارک خودرو در عقب است.
  • دارای دوربین دید عقب، بلوتوث و همچنین قابلیت اشتراک گذاری محتویات موبایل و تبلت بر روی صفحه نمایشگر این خودرو می‌باشد.
  • دارای کامپیوتر سفری است و سقف این اتومبیل سانروف برقی است.
  • صندلی‌ها در این اتومبیل چرمی دو رنگ است و این اتومبیل رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی دارد.
  • دارای سیستم تهویه الکتریکی، و تنظیم برقی آینه‌های جانبی نیز می‌باشد.
  • همچنین دارای شیشه بالابر برقی برای تمام درب‌ها است.
  • مجهز به تنظیم صندلی راننده است که می‌توان در شش جهت آن را به صورت دستی تنظیم کرد.

 راهنمای خرید و قیمت x22 اتومات شرایطی ۱۴۰۰ از آسیا خودرو

همانگونه که آگاه هستید مهمترین و اصلی ترین شریک اتومبیل سازی چری در بازار کشور ایران مدیران خودرو است که بیشتر محصولات کمپانی چینی چری را به دو روش مونتاژی و یا در قالب برند اختصاصی خود به خریداران خود عرضه می‌نماید. لذا برای اطلاع از شرایط خرید x22 اتومات اقساطی به بخش محصولات این سایت مراجعه کنید.

جمع بندی

با خرید از آسیا خودرو خرید از یک شرکت معتبر را تجربه کنید. همچنین مقاله خرید اتومات اقساطی ۲۲x را برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *