مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
سیستم های رفاهی خودرو

سیستم های رفاهی خودرو های MVM

سیستم های رفاهی خودرو از جمله آپشن هایی است که در هر خودرو موجب راحتی تجربه رانندگی می شود.

امروزه خودروهای چینی در رقابت تنگاتنگ با محصولات خارجی از نظر آپشن ها و سیستم های رفاهی خودرو می باشند. برای مثال خودرو ام وی ام از جمله ماشین هایی است که در عین حال که در برگیرنده آپشن های زیادی می باشد از قیمت خوبی برخوردار است.

از زمان اعلام شرایط فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه، فروش این ماشین ها مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

سیستم های رفاهی خودرو ام وی ام

برخی از آپشن ها و امکانات رفاهی خودرو ام وی ام عبارتند از:

  • کمربند ایمنی ۳ نقطه ای برای سرنشینان جلو و عقب خودرو
  • فرمان برقی و تلسکوپی آن که قابل تنظیم در ۲ جهت هستند
  • سیستم نمایش مشخصات اتومبیل و
  • سقف سانروف الکتریکی آن و
  • صندلی های دارای روکش چرمی بسیار نرم و با کیفیت
  • قابلیت تنظیم صندلی الکتریکی در ۶ جهت
  • حسگر پارک عقب
  • سیستم استارت بدون کلید
  • دوربین ۳۶۰ درجه
  • سیستم کروز کنترل
  • دوربین عقب

سیستم های رفاهی خودرو در  ام وی ام ایکس ۲۲

همینطور که استقبال از ماشین شاسی بلند و کراس اوور  شدت یافت، خودرو  mvm x22 هم در لیست اتومبیل های این شرکت جای گرفت.

بدین وسیله این کراس اوور شهری کوچک از پیشرانه ۱۵۰۰ سی سی و قدرت موتور ۱۰۵ اسب بخار بهره مند شد.

مشخصات ظاهری x22 و سیستم های رفاهی خودرو

X22 یک ماشین اسپرت می باشد که دارای رینگ و لاستیک زیبای ۱۶ اینچ می باشد. علاوه بر طراحی خارجی جذاب ایکس ۲۲، در فضای کابین این خودرو نیز از تودوزی ۲ رنگ اسپرت به همراه یک سرعت سنج زیبا استفاده شده است.

همراه با سیستم های رفاهی خودرو mvm از مانیتور ۸ اینچی مالتی مدیا، کامپیوتر مسافرتی، فرمان چند منظوره و سیستم تهویه خودکار استفاده شده است. کلیه این آپشن ها تجربه رانندگی را برای شما متفاوت می سازد.

به علاوه ۲ عدد ایربگی که در کنار سیستم های ترمز ABS و EBD بکار رفته است از جمله سیستم های ایمنی خودرو می باشند.

کیفیت قطعات و سیستم های رفاهی خودرو MVM X22

یکی از سوالاتی که در فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه پیش می آید کیفیت قطعات به کار رفته در ساخت این خودرو از جمله بوش آلمان، مارک کانتیننتال، ولئو و سایر مواردی می باشد که بر بهبود کیفیت این خودرو تاثیر می گذارد.

طراحی جذاب x22

یکی از مهمترین دلایل موفقیت خودرو ام وی ام ایکس ۲۲ طراحی جوان پسند و زیبای آن می باشد که بازار اتومبیل ایران را قبضه می نماید. این خودرو از طراحی زیبایی برخوردار است و یک کراس اوور شهری بسیار جذاب است.

همراه با طراحی بسیار جذابی که دارد، ام وی ام ایکس ۲۲ از چنان سیستم های رفاهی خودرویی برخوردار است که تجربه رانندگی در جاده‌های شهری و برون شهری را با ایمنی بیشتری برای راننده و سرنشینان آن می سازد.

شاخص های ایمنی خودرو ام وی ام ایکس ۲۲

شرکت مدیران خودر، مدل های جدید ام وی ام را با ارائه طرح فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه و ضریب اعتماد و ایمنی بالایی ارائه نموده است.

بنابراین، این شرکت در مدل های اتوماتیک، شاخص های ایمنی را ارتقا بخشیده تا بدین ترتیب درجه اطمینان مشتریان را بالا ببرد.

 سیستم های ایمنی خودرو

بعد از سیستم‌های رفاهی خودرو نوبت به شاخص بعدی سیستم های ایمنی، از جمله اضافه شدن سیستم کنترل پایداری یا ESP می رسد. برای مثال یکی از عوامل دیگری که موجب موفقیت فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه در خودرو ایکس ۲۲ می شود افزایش ایمنی با بالا بردن قابلیت عکس العمل های ناگهانی در مواجهه با تصادفات می باشد که موجب افزایش ضریب ایمنی در این ماشین می شود.

بدین ترتیب، سیستم ESP زمانی که یک تغییر مسیر ناگهانی پیش می‌آید، یک گشتاور خنثی را ایجاد نموده و مانع منحرف شدن از جاده می گردد.

پس از آن، با تغییر سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها یا همان TPMS راننده می تواند به راحتی وضعیت باد تایرها را چک کرده و مانع بروز حوادث گردد. به علاوه یک کنسول میانی به این مدل خودرو افزوده شده است که در سفر در مسیرهای طولانی از راننده و سرنشین محافظت می نماید.

بررسی سیستم های رفاهی و تسهیلات ویژه MVM X22

پس از بررسی امکانات رفاهی و همین طور ایمنی این خودرو، خرید X22 کاملا به صرفه است. به علاوه نمایندگی آسیا خودرو تسهیلاتی را برای خریداران فراهم نموده تا خریداران بتوانند به راحتی پس از انتخاب رنگ مورد علاقه خود و پرداخت وجه پیش خرید خود را انجام دهند.

فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه

بلندترین مدت اقساطی که برای این ماشین در نظر گرفته می شود اقساط ۶۰ ماهه می باشد. به علاوه با خرید از نمایندگی می توانید از مزایایی همچون خرید به قیمت واقعی و مناسب تر از نمایشگاه و دریافت خدمات و گارانتی پس از خرید بهره مند شوید.

جمع بندی

سیستم های رفاهی خودرو به سیستم هایی گفته می شود که باعث راحتی راننده حین تجربه رانندگی می شود. این سیستم ها در ماشین های جدید تعبیه شده اند و در اکثر  ماشین های جدید تدارک دیده شده اند. اگر باز هم تمایل دارید در این راستا اطلاعاتی کسب کنید می توانید مقاله امکانات رفاهی و ایمنی خودرو آریزو ۶ را مطالعه نمایید.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *