مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت x22 اتومات

مقایسه مشخصات و قیمت x22‌ اتومات با جک j4

قیمت x22 اتومات از موضوعات بسیار مهم در تصمیم گیری برای خرید این خودرو می‌باشد. با اینکه برای مدت زمانی بازار خودرو خیلی بهم ریخته شد و این موضوع  و موضوعات مرتبط با آن جایگاه خوبی نداشتند، هنوز هم می‌توانیم گزینه‌های با ارزش خرید را در بازار پیدا کنیم.

 جک J4 هم می‌تواند یکی از این گزینه‌های بسیار ارزشمند خودروهای چینی باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم مشخصات این دو خودرو و ویژگی های هریک را با هم مقایسه کنیم.

عملکرد و قیمت x22 اتومات

این اتومبیل کوچک اقتصادی، دارای عملکرد بسیار خوبی است. در واقع این یکی از خودروهای چینی است که یک محصول شایسته می‌باشد و توجه مشتریان و متقاضیان زیادی را به خود جلب کرده است زیرا این خودروی کوچک مجهز به امکانات رفاهی زیادی می‌باشد.

ویژگی های خودرو جک j4

این خواسته به وسیله شرکت‌های ایرانی خیلی دیر معلوم شد و نتیجه آن تولید محصولاتی مثل دنا پلاس و نمونه‌های بروزتر پژو ۲۰۷ و پژو پارس شد که نسبت به نسخه های قبل دارای امکانات رفاهی زیادتری بودند. ولی در سال‌های اخیر مشخص گشت که برعکس رویه معمول که مشتریان علاقه‌مند به خرید اتومبیلی با امکانات بیشتر بودند، متقاضیان ایرانی در جستجوی اتومبیلی باکیفیت هم می‌باشند. این علاقه موجب شد که عملکرد خودروسازان داخلی روند فوق العاده‌ای پیدا کند و محصولات کاملا جدید و بروزی را به بازار عرضه کنند.

مقایسه محبوبیت  جک j4 با قیمت x22 اتومات

در این میان، محصولات جک j4 به خاطر عملکرد مناسب و مطلوب‌تری که نسبت به محصولات دیگر وطنی دارد توانسته است که نظرات افراد زیادی را به خود جلب نماید.

جک J4 دقیقا همان محصولی می‌باشد که می‌تواند بیشتر نیاز‌های این گروه از مشتریان را به خود رفع کند و خواسته‌های آنها را برآورده سازد. در نتیجه تا حد زیادی پاسخگوی تقاضای روز بازار باشد. برای مقایسه قیمت x22 اتومات با جک باید اول ویژگی‌های هریک را به درستی درک کنید.

جک ۴J دارای قوای فنی هماهنگی است که یکی از امتیازات مهم جک J4 می‌باشد که چند سالی است یکی از مهم‌ترین و اصلی ترین گزینه‌های انتخاب افراد برای اتوماتیک بودن خودرو می‌باشد. این ویژگی موجب شده فروش این مدل از خودروها را زیاد کند.

این خودرو شامل تجهیزات زیادی نمی‌باشد و دارای گیربکس‌های اضافی است. از طرف دیگر این محصولات دارای موتورهای قدرتمندی نمی‌باشند  و عمده پیشرانه آنها دارای موتور های ۱۵۰۰ سی سی است که کم توان می‌باشند. ترکیب این پیشرانه کم توان و همچنین گیربکس ناتوان موجب می‌شود که در عمل محصولاتی داشته باشیم که دارای مصرف سوخت بالا، شتاب پایین و راندمانی اندک باشد. از طرفی بار دیگر، عملکرد قابل قبول قوای فنی جک J4 و همچنین هماهنگی موتور و گیربکس، یکی از امتیازات مهم این اتومبیل بشمار می‌آید که نسبت به رقبای خود دارای یک امتیاز بسیار مهم می‌باشد.

ویژگی های فنی جک

این اتومبیل دارای قوای فنی بسیار قوی است و پیشرانه آن از نوع موتور چهار سیلندر شانزده سوپاپه است. همچنین جک دارای تنفس طبیعی و حجم موتور ۱۴۹۹ سی سی است و حداکثر قدرت آن ۱۱۱ اسب بخار می‌باشد و دارای حداکثر گشتاور ۱۴۶ نیوتون متر است. گیربکس این خودرو از نوع CVT است و حداکثر سرعت آن ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت می‌باشد که دارای شتاب رسمی ۱۳.۵ ثانیه (شتابی که در تهران اندازه گیری شده است یعنی ۱۰.۹ ثانیه) و مصرف سوخت ترکیبی ۶.۲ لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد.

عملکرد موتور و گیربکس جک J4 تا حد بسیار زیادی هماهنگ می‌باشد که موجب می‌شود خودروهای دیگری مانند رنو، تندر نود، تندر پلاس و رنو ساندرو را به چالش بکشاند. یکی از مهمترین  ایرادات گیربکس های چهار سرعته، اعمال کردن دور موتور بالا به پیشرانه در سرعت‌های بسیار بالا ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت می‌باشد که به سهم خود باعث افزایش دور موتور و همچنین افزایش یافتن مصرف سوخت و ورود صدای پیشرانه به کابین خواهد شد.

بررسی قیمت x22 اتومات با توجه به مشخصات فنی

با در نظر گرفتن آنکه قیمت x22 اتومات همچون دیگر خودروهای سدان اتوماتیک کمتر است، موتورهای چهار سیلندر خطی را مورد استفاده قرار می‌دهند که دارای سر و صدای به نسبت زیادتری می‌باشند.

درباره جک J4، این موضوع کاملا بر عکس می‌باشد. زمانی که با سرعت ۱۲۰ در اتوبان در حرکت باشید، مثل ماشینی با موتور حجم بالا عمل می‌کند. همچنین دور موتور آن در محدوده ۲۵۰۰ قرار می‌گیرد که باعث می‌شود عملکرد کمی داشته باشد و صدای موتور نیز کم باشد.

 این عدد درباره رقبای آن مثل پارس اتوماتیک یا رنو ساندرو و جک به رقم ۳۵۰۰ خواهد رسید که باعث می‌شود صدای پیشرانه به کابین وارد شود. در نظر داشته باشید که سدان های اقتصادی که ارزان قیمت هستند، عایق بندی قوی ندارند و صدای پیشرانه آنها خیلی راحت به کابین می‌رسد.

مقایسه سایر مشخصات و قیمت x22 اتومات با جک j4

خودروی جک j4 دارای ترمز‌های جلو دیسکی است و در عقب کیسه هوای راننده و سرنشین را دارد. سایر امکانات دیگر عبارتند از:

  • ایموبلایزر
  • سنسور دنده عقب
  • کامپیوتر سفری
  • کروز کنترل عملکرد گیربکس

گیربکس جک J4 از مدل CVT می‌باشد. این مدل گیربکس‌ها که با هدف عملکرد اقتصادی گسترش یافته‌اند، اغلب رفتار کسل کننده‌ای دارند و تعمیرات آنها هم بسیار پیچیده می‌باشد، ولی بر عکس تصور اولیه از گیربکس CVT در جک J4، جعبه دنده آن دارای عملکرد معمولی است. تا حدی که امکان دارد برخی اوقات فراموش شود که جعبه دنده از نوع CVT می‌باشد.

خرید x22 اتومات اقساطی

یکی از امتیازات این خودرو که نظر بسیاری از خریداران را به خود جذب کرده است امکان خرید اقساطی آن در شرکت آسیا خودرو می‌باشد.

جمع بندی

در این مقاله به مقایسه مشخصات و قیمت x22 اتومات با جک j4 پرداختیم. قیمت  x22 در فروش نقدی ۶۲۰۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد، درحالیکه قیمت جک j4 صفر ۴۸۸۰۰۰۰۰۰ تومان می‌باشد.

قیمت خودرو ۲۲ ایکس نسبتا بسیار گرانتر است ولی اگر ویژگی‌های هر دو خودرو را با هم مقایسه کنید، حتما به این نتیجه می‌رسید که ارزش پرداخت هزینه بیشتر را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله مزایای خرید X22 پرو را مطالعه کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *