مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگو ۷ پرو

بهترین شرایط خرید تیگو ۷ پرو را با ما تجربه کنید

برای اطلاع از بهترین شرایط فروش تیگو ۷ پرو کافی است به سایت آسیا خودرو قسمت شرایط فروش محصولات مراجعه کنید. موضوع فروش ماشین با اقساط۱۰۰ ماهه موضوعی رایج و عادی می‌باشد؟ اما آیا واقعیت دارد و در کدام یک از نمایندگی‌ها می‌توان این امکان را پیدا کرد؟

نمایندگی آسیا خودرو در فروش تیگو ۷ پرو با اقساط ۱۰۰ ماهه

نمایندگی آسیا خودرو که زیر مجموعه مستقیم شرکت مدیران خودرو می‌باشد، یکی از انواع نمایندگی هایی است که این توانایی را دارند که خودروهای مربوط به شرکت چری و همینطور ماشین های مربوط به ایران خودرو را به دو صورت نقد و اقساط به مشتریان گرامی می فروشد.

همچنین ارگانها و نهادهای مخصوصی مثل فرهنگیان وجود دارند که اشخاص زیر مجموعه نیروهای مسلح و… را دربر می گیرند. شرکت‌ آسیا خودرو برای اشخاصی که در این ارگانها کار می‌کنند و در جستجوی خرید اقساطی ماشین هستند بجای پرداخت ۵۰ درصد از پول اولیه ماشین، فقط ۴۰ درصد پیش پرداخت را در نظر گرفته و این دسته از خریداران می توانند ۶۰ درصد مابقی هزینه آن را هم به صورت اقساطی بپردازند.

شما می توانید تعداد اقساطی را که برای ماشین قرار است بپردازید، به جهت بازپرداخت هزینه باقی مانده از هزینه کلی ماشین انتخاب نمایید که بسته به نظر و انتخاب خود شخص بعنوان متقاضی دارد. بدین صورت، خریدار می‌تواند به آسانی و به سادگی اقساط ۱۲ ماهه و یا ۶۰ ماهه را انتخاب نماید. چیزی به اسم اقساط ۱۰۰ ماهه در هیچ یک از نمایندگی‌ها موجود نیست و در پایان ماکزیمم زمانی که به منظور بازپرداخت مابقی هزینه خودرو می‌توانید داشته باشید همان ۶۰ ماه و یا ۵ سال می‌باشد.

مقایسه تیگو ۷ پرو با سانتافه

بررسی خصوصیات تیگو ۷ در فروش خودرو با  اقساط ۶۰ ماهه یک ایده بسیار جنجالی شده که مشتریان زیادی از آن استقبال نموده اند. در آغاز قصد داریم به بررسی خصوصیات فنی تیگو ۷ بپردازیم تا آگاهی بیشتری بدست آورید و بهترین خودروی چینی موجود در بازار را پیدا کنید.

 آیا بهترین انتخاب برای شما می تواند همین خودروی تیگو ۷ پرو باشد یا نه. بنابراین ابتدا بایستی آگاه باشید که تیگو ۷ یکی از انواع کراس اورها و در واقع یک نیم شاسی شرکت چری می‌باشد که اکثرا حالت اسپرت دارد و برای نسل جوان بسیار مناسب می باشد.

 با این حال تعداد زیادی از خانواده‌های این خودرو  هم به خاطر خصوصیات خوب آن مورد استقبال  زیادی قرار گرفته اند.

قدرت موتور تیگو ۷ پرو

قدرت موتور این خودرو نشان می‌دهد که دارای قدرتی است که در شرایط گوناگون مثل سر بالایی‌ها، ترافیک ها و جاده های ناهموار و نامناسب مثل یخ و برف و… می‌تواند حرکت کند، از این رو آگاهی از ویژگی های آن خیلی مهم می‌باشد.

تیگو ۷ دارای قدرت موتوری در حدود ۱۴۷ اسب بخار می‌باشد. شاید این اندازه از قدرت موتور خیلی زیاد نباشد، ولی می‌توانیم بگوییم که نسبت به ماشین های داخلی و به ویژه سدان های داخلی قدرت موتور خیلی بالایی دارند.

گشتاوری تیگو ۷ پرو

نکته بعدی درباره‌ میزان گشتاوری یک ماشین می‌باشد. گشتاوری یک ماشین ارتباط زیاد و مستقیمی با اندازه شتاب گیری آن دارد. هر اندازه گشتاوری بالاتر باشد، می‌تواند در مدت زمان کمتری به حداکثر شتاب ماشین برسد. در تیگو ۷ این میزان برابر با ۲۱۰ نیوتن بر متر می‌باشد.

دیفرانسیل و گیربکس

بررسی بعدی درباره‌ دیفرانسیل و گیربکس تیگو ۷ می‌باشد. دیفرانسیل و گیربکس تیگو ۷ از جمله ضروری‌ترین قسمت‌های این ماشین بشمار می آید که لازم است اطلاعات کاملتری را درباره‌ آنها داشته باشید. دیفرانسیل تیگو ۷ مانند خیلی از شاسی بلندهای بازار و همه سدان های موجود در جاده‌ها از مدل دیفرانسیل جلو یا محور جلو می‌باشد. محور جلوی یک ماشین موجب می‌شود که شتاب گیری و افزایش سرعت ماشین خیلی بهتر گردد.

شرایط ویژه فروش اقساطی تیگو ۷ برای فرهنگیان

آسیا خودرو همواره شرایط ویژه ای را برای فروش محصولات آریزو و تیگو به صورت نقد و اقساط برای فرهنگیان اعلام می کند. به منظور شناسایی بهترین خودروی چینی که در بازار وجود دارد لازم است، اطلاع داشته باشید که گیربکس تیگو ۷ از چه مدلی می‌باشد. گیربکس این ماشین از مدل ۶ دنده اتومات دو کلاچه می‌باشد.

حتما گیربکس های اتوماتیک به راننده کمک خواهد کرد که تا در مسیرهای طولانی و یا در ترافیک‌های بسیار سنگین داخل شهری بتوانید بسیار بهتر و راحت تر ماشین را هدایت نموده و از رانندگی لذت کافی را ببرند.

پیشرانه خودرو تیگو ۷ پرو

نکته بعد مربوط به بخش کلی موتور و همچنین پیشرانه‌ موتور است. پیشرانه‌ ای که شرکت چری به منظور استفاده در این مدل از ماشین‌ها مورد استفاده قرار می‌دهد از مدل معمولی و ساده نیست. در واقع این پیشرانه ها از مدل ۴ سیلندر و توربو شارژ می‌باشند که قادر هستند شتاب و قدرت بالایی را برای ماشین شما با خود داشته باشند.

ظرفیت موتور در فروش خودرو با اقساط بلند مدت

 یکی از مهمترین مواردی که در فروش تیگو ۷ پرو مهم است ظرفیت موتور می‌باشد که می توان در بحث فروش ماشین با اقساط ۶۰ ماهه بیان کرد  و مشخص می شود که ماشین شما شامل چه اندازه قدرت، سرعت و شتاب است. ظرفیت موتور در واقع نشان دهنده‌ این است که موتور ماشین شما در هر بار تنفس کامل به چه میزان سوخت احتیاج دارد.

سنسور پارک عقب

 آیا می دانید سنسور پارک عقب محصولات تیگو و آریزو چه کمکی به راننده می کند؟ موضوعی که گمان می کنید کاملا صحیح می‌باشد، ولی به یک نکته خیلی مهم ارتباط پیدا می کند. این ماشین شامل موتور توربوشارژ می‌باشد و به همین دلیل شتاب و قدرت لازم را ندارد و می تواند یکی از بزرگ ترین معایب آن به شمار بیاید.

ثبت نام خودروی تیگو

شرکت آسیا خودرو همواره شرایط ویژه ای را برای فروش فوری و بلند مدت محصولات تیگو اعلام می کند. برای استعلام قیمت و نحوه پرداخت به سایت آسیا خودرو رجوع نموده و خودروی دلخواهتان را بر اساس بودجه ای که دارید خریداری نمایید.

جمع بندی

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه همچنین مقاله مشخصات تیگو ۷ را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *