مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
عکس ماشین چینی

راهنمایی خرید محصولات تیگو و آریزو: چگونه ماشین بخریم وقتی پول نداریم

برای خرید محصولات تیگو و آریزو و به طور کلی هر خودرویی که به تازگی وارد بازار شده است. بهتر است به نمایندگی های مجازی که آن خودرو را به فروش می رسانند مراجعه کرد. محصولات تیگو و آریزو ساخت شرکت های خودروسازی چینی هستند که مدیران خودرو واردات آن ها را بر عهده گرفته است. در ادامه به بررسی چگونگی خرید ماشین تیگو و آریزو می پردازیم تا بتوانیم هر چه بهتر و بیشتر به شما در تصمیم گیری نهایی کمک کنیم.

خرید ماشین بصورت اقساطی در آسیا خودرو

از راهکار های خرید خودرو برای بسیاری از اقشار جامعه بهره بردن از شرایط فروش اقساطی خودرو می باشد. که در سال های اخیر رشد و گسترش چشم گیری داشته است. یکی از علت های رشد فروش اقساطی خودرو را می توان به وضعیت کنونی اقتصاد و درآمد خانواده ها نسبت داد. به همین علت بسیاری از خودرو سازان داخلی و یا شرکت ها و نمایندگی های فروش خودروهای خارجی دست به فروش اقساطی خودرو با شرایط ویژه می کنند.

در این بین مجموعه های معتبر اندکی می باشند. که با شرایط عالی و فعالیت های گسترده خدمات ارزنده ای را به خریداران خودرو عرضه می کنند. مجموعه آسیا خودرو یکی از معتبرترین و نام آشنا ترین مجموعه های فروش اقساطی خودرو می باشد که با فراهم آوردن مجموعه ای از شرایط فوق العاده برای خریداران و همکاری با شرکت های مدیران خودرو و ایران خودرو، امکانات بسیاری را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. با مراجعه به سایت می توانید از شرایط و جزییات خرید محصولات تیگو و آریزو آگاهی یابید.

مزایای خرید اقساطی ماشین

لازم نیست که به هنگام خرید اقساطی خودرو، تمام سرمایه و پول خود را به یکباره برای خرید خودرو خرج کنید. خرید اقساطی خودرو محصولات تیگو و آریزو از مجموعه آسیا خودرو مزایایی به شرح زیر را دارا می باشد:

انتخاب خودروی مناسب تر با صرف بهینه هزینه: خرید خودروی اقساطی این امکان را برای شما فراهم می آورد تا با سرمایه کمتر، انتخاب مناسب تری داشته باشید. و همچنین خرید خودرو با بودجه کم برای شما ممکن پذیر باشد.

شما به صورت یکباره همه هزینه خود را برای داشتن خودرو خرج نمی کنید. و با داشتن برنامه ریزی با مدیریت صحیح مالی می توانید به طور هم زمان یا در برهه زمانی کوتاه هزینه خود را در جایی دیگر سرمایه گذاری کنید.

امکان خرید ماشین با کمترین میزان پیش پرداخت: با بهره از خدمات ارائه شده توسط مجموعه آسیا خودرو قادر خواهید بود با پرداخت کمترین مقدار پیش پرداخت خودروی مورد نظر یا خودرویی ایده ال و متناسب با نیاز، علاقه و شرایط خود را خریدار کنید.

امکان خرید خودرو بدون نیاز به ضامن: یکی از شاخص ترین ویژگی های مجموعه آسیا خودرو امکان خرید ماشین بدون نیاز به ضامن برای خریداران می باشد. و تنها با داشتن چک امکان خرید خودرو با بودجه کم نیز برای افراد فراهم می باشد.

تنوع در ارائه خدمات: در مجموعه آسیا خودرو امکان خرید خودرو با بودجه کم برای انواع محصولات تیگو و آریزو امکان پذیر می باشد.

سند خودرو به نام خریدار: در هنگام خرید ماشین از آسیا خودرو، سند خودرو بنا به شرایطی به نام خریدار ثبت می شود.

تحویل آنی خودرو: پس از عقد قرارداد در مجموعه آسیا خودرو، ماشین در اختیار خریدار قرار می گیرد.

امکان خرید اقساطی مدیران خودرو در مجموعه آسیا خودرو

در حال حاضر محصولات شرکت مدیران خودرو با توجه به داشتن کیفیت مطلوب سهم بزرگی از خودروهای مورد بهره خریداران را به خود اختصاص داده اند. هم چنین مدل های بسیاری با نام های تجاری متعدد به بازار عرضه کرده اند. فروش اقساطی مدیران خودرو یکی از خدمات نوین مجموعه آسیا خودرو در زمینه فروش اقساطی خودروهای خارجی است که با استفاده از ان می توانید با مقدار بودجه معین نسبت به خرید محصولات تیگو و آریزو اقدام کنید. البته همان طور که می دانید ایران خودرو برخی از تولیدات خود را در بازه زمانی شش ماهه تا یکسال به صورت قرعه کشی در اختیار مخاطبان قرار می دهد که برای مشتریان رضایت بخش نیست.

با توجه به تقاضای افراد برای محصولات این شرکت خودروسازی، مجموعه آسیا خودرو با رفع این مشکل اقدام به عرضه و فروش خودروهای مدیران خودرو به صورت اقساطی کرده است. بنابراین افراد می توانند امکان خرید خودرو با بودجه کم از محصولات این شرکت را داشته باشند. مجموعه آسیا خودرو در تلاش است که با ارائه شرایط ایده آل فروش، امکان خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو را برای تمام افراد جامعه با هر سطح درامدی فراهم آورد

در مجموعه آسیا خودرو می توانید از امکان خرید اقساطی تیگو ۷ و دیگر خودروها مانند آریزو ۶، ایکس ۲۲ پرو، آریزو ۵ و … استفاده کنید. برای این کار کافی می باشد به صفحه اینترنتی این مجموعه مراجعه کنید. یا از طریق تماس تلفنی از خدمات مشاوره کارشناسان حاضر در مجموعه استفاده کنید. سپس اقدام به خرید خودرو مورد انتخاب کنید بدون ان که دیگر نگران از دست دادن فرصت قرعه کشی و یا صرف مبلغ هنگفتی برای خرید ماشین باشید.

طرح عمومی فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو

در جدیدترین طرح عمومی فروش اقساطی آسیا خودرو، متقاضیان می توانند با پرداخت ۴۰ تا ۵۰% درصد از قیمت روز خودرو به عنوان پیش پرداخت، خرید خود را انجام دهند و مابقی مبلغ را طی اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه تسویه کنند.

جدیدترین شرایط فروش اقساطی در طرح عمومی برای محصولات مدیران خودرو در جدول زیر ارائه شده است:

 

شرایط خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو

 

 

طرح سازمانی فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو

طرح سازمانی فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو جهت رفاه حال بازنشستگان، فرهنگیان، کادر درمان و پزشکی و سایر پرسنل شاغل در سازمان ها و ارگان ها در نظر گرفته شده تا بتوانند به راحتی خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند.

در جدیدترین طرح ویژه فروش اقساطی آسیا خودرو، افراد واجد شرایط با ارائه مدارک لازم می توانند با پرداخت ۳۰ درصد از قیمت روز محصولات مدیران خودرو به عنوان پیش پرداخت، خرید خود را انجام دهند و مابقی مبلغ را طی اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه تسویه کنند.

شرایط خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو

جدیدترین شرایط فروش اقساطی در طرح ویژه برای محصولات مدیران خودرو در جدول زیر ارائه شده است:

جهت آگاهی بیشتر جهت خرید اقساطی از شرایط و مدارک برای خرید محصولات تیگو و آریزو می توانید به مقاله فروش MVM با اقساط ۶۰ ماهه را از دست ندهید، مراجعه کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *