مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگوی 7

فروش اقساطی x22 چقدر روی قیمت آن موثر است؟

شرایط فروش تیگو ۷ ۱۴۰۰به صورت نقد و اقساط و قیمت مدل ۱۴۰۱ تیگو ۷ یکی از موضوعات مهم می‌باشد که برای متقاضیان این مدل از اتومبیل‌ها می تواند حائز اهمیت باشد. تیگو ۷ مدل سال ۱۴۰۱ می تواند با خیلی از اتومبیل های اروپایی برابری نماید و همین مسئله موجب می‌شود که تا به ما ثابت گردد که این نوع از اتومبیل ها می توانند گزینه ی بسیار مناسبی برای مشتریان ایرانی باشند.

اطلاع از شرایط فروش تیگو ۷ ۱۴۰۰ و مدل ۱۴۰۱

در آغاز بهتر است بررسی کنیم آیا ارزش دارد که شرایط خرید تیگو ۷ به صورت اقساطی را متحمل شویم یا نه؟ آیا این خودرو از لحاظ فنی و موتوری ارزش دارد آن را به صورت اقساط بخریم؟

مشخصات فنی و شرایط فروش تیگو ۷ ۱۴۰۰

به صورت کلی بر اساس نظرسنجی هایی که از مردم انجام گرفته است و همینطور نظرات کارشناسان اتومبیل در  قسمت های گوناگون  این اتومبیل از نظر کیفیت، کابین و امکانات، طراحی ظاهری و همینطور عملکرد فنی دارای امتیاز ۶۰ درصدی می باشد که احتمالا برای اتومبیلی با این ظاهر و این قیمت امتیاز کمی می‌باشد.

مدل محور حرکتی تیگو ۷ دیفرانسیل جلو است و در این مورد اختلاف زیادی با خیلی از اتومبیل های سدان و شاسی بلندهای موجود در بازار ندارد.گیربکس تیگو ۷ بر عکس اتومبیل های داخلی و یا اتومبیل های خارجی آریزو ۵ که  دارای گیربکس دستی هستند، از مدل گیربکس ۶ دنده اتومات دو کلاچه می‌باشد. در بخش پیشرانه شرکت مدیران خودرو به جای پیشرانه معمولی از پیشرانه های ۴ سیلندر و توربوشارژ استفاده نموده است.

در همه نمایندگی های مدیران خودرو می توانید علاوه بر اطلاع از شرایط فروش تیگو ۷ ۱۴۰۰و قیمت  خودرو تیگو ۷ مدل ۱۴۰۱ درباره‌ خصوصیات و ویژگی‌های این اتومبیل هم اطلاعات کلی و جامعی را کسب کنید و بعد از آن اتومبیل مورد علاقه‌ی خود را خریداری کنید.

 موضوع مهم دیگری که درباره‌ خصوصیات فنی این اتومبیل وجود دارد در مورد حجم و یا همان ظرفیت کلی  موتور این خودرو است که ظرفیت کلی این موتور ۱.۵ لیتری می‌باشد به این معنا که این اتومبیل توان سوزاندن ۱۵۰۰ سی سی بنزین در یک زمان واحد  را دارد و می‌تواند بخار بنزین برای سیلندرها فراهم کند.

طرح ها و شرایط فروش تیگو ۷ مدل ۱۴۰۰

 طرح فروش به صورت فوری و  به صورت اقساطی به همراه  تسهیلات اتومبیل های ایکس ۳۳، ایکس ۲۲ و اتومبیل های دابل ایکس ۲۲ پرو در رده‌ محصولات ام وی ام و اتومبیل های آریزو ۵ توربو، آریزو ۶ و تیگو همواره توسط مدیران خودرو و یکی از نمایندگان فروش آن، آسیا خودرو با موعد تحویل ۷ تا ۴۵ روز شروع شده اعلام می شود.

طرح ویژه فروش محصولات مدیران خودرو

در این طرح اتومبیل های ایکس ۲۲ پرو، ایکس ۳۳، ایکس ۲۲ معمولی در دسته‌ی محصولات  اتومبیل ام وی ام و اتومبیل های آریزو تی، آریزو ۶ و تیگو ۷ در دسته‌ محصولات چری، به همراه اقساط تا ۶۰ ماه و  با پیش پرداخت منعطف عرضه گشته است.

نحوه ثبت نام و اطلاع از شرایط فروش تیگو ۷ ۱۴۰۰

مشتریان گرامی می‌توانند به منظور ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه مدیران خودرو  و آسیا خودرو آدرس این شرکت مراجعه نمایند.

مدت اقساط خرید دو اتومبیل تیگو ۷ پرو آی ای مدل ۱۴۰۱ و خودرو تیگو ۷ آی ای مدل ۱۴۰۱، حداکثر ۶۰ ماه لحاظ شده است و بعد از ۴۵ روز به مشتریان واقعی تحویل داده می‌شود. ولی میزان پیش پرداخت برای خودرو تیگو ۷ مدل ۱۴۰۱ با تسهیلات حداکثر ۷۰ درصدی، در نظر گرفته شده است.

البته علاوه بر این دو محصول، ۴ اتومبیل دیگر مانند: آریزو ۶، نیو آریزو اس تی آی ای، ایکس ۲۲ پرو اکسلنت توربو، ایکس ۳۳ اس آ تی اکسلنت اکسپرت، ایکس ۲۲ پرو آی تی و ایکس ۳۳ اس آتی اکسلنت اسپرت هم به منظور فروش اقساطی این دوره لحاظ شده است.

گفتنی می‌باشد که محصولات عرضه شده در این طرح علاوه بر داشتن سرویس‌های دوره‌ای معمولی، ۶ نوبت سرویس رایگان دیگر هم دارند.

بررسی ویژگی های فنی و موتور تیگو ۷ و تیگو ۸

اتومبیل تیگو ۷ شامل محور حرکتی دیفرانسیل جلو می‌باشد و نیروی محرکه موتور را به چرخ های جلویی انتقال می‌دهد. در  اتومبیل های تیگو ۸ چری که شرکت آسیا خودرو خیلی زود قرار است فروش آن را آغاز نماید دیفرانسیل حرکتی همان محور جلویی می‌باشد .

گیربکس چری تیگو ۷ از مدل شش دنده دو کلاچه می‌باشد، در صورتی که چری در این بخش اتومبیل  تیگو ۸ را ارتقا داده و آن را به هفت دنده دو کلاچه تبدیل نموده است .

پیشرانه موتور در هر دو نوع اتومبیل تیگو ۷و ۸ برابر ۴ سیلندر است و از مدل توربوشارژ می‌باشد. با وجود موتور توربوشارژ  این اتومبیل می‌تواند با رقبای بسیاری مقابله نماید و در سرعت گرفتن و شتاب داشتن از رقبای خود پیشی بگیرد.

مورد آخر که از نظر موارد فنی بررسی می‌گردد و در مقایسه اتومبیل تیگو ۷ و تیگو ۸ مطرح می‌گردد حجم و ظرفیت کلی موتور می‌باشد. موتور خودرو چری تیگو ۷ دارای ظرفیت ۱.۵ لیتری است، در صورتی که ظرفیت خودرو تیگو ۸ برابر با ۱.۶ است و به گفته بعضی از منابع برابر ۱.۷ لیتر می‌باشد.

احتمالا هر چقدر میزان ظرفیت موتور بیشتر باشد، شتاب، قدرت و سرعت زیادتری را خواهد داشت و این در صورتی است که میزان مصرف سوخت اتومبیل هم به همان نسبت زیادتر خواهد شد.

ثبت نام خودروی تیگو

شما می توانید قبل از ثبت نام برای خرید خودرو تیگو شرایط فروش تیگو ۷ ۱۴۰۰را با دقت در صفحه فروش وب سایت آسیا خودرو مطالعه کنید.

جمع بندی

شرایط فروش تیگو ۷ ۱۴۰۰ از جمله خودروهای پر طرفدار و پرفروشی است که با توجه به آپشن های زیادی که دارد از قیمت منصفانه ای برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر همچنین مقاله مقایسه مشخصات تیگو ۷ ۱۴۰۰ با ۱۴۰۱ را بخوانید


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *