مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگو 7

مقایسه قیمت تیگو ۷ صفر ۱۴۰۰ با ۱۴۰۱

در این مقاله قصد داریم مقایسه ای داشته باشیم بین قیمت تیگو ۷ صفر ۱۴۰۰ با ۱۴۰۱ پس پیشنهاد می‌کنم تا انتهای مقاله با ما باشید. در طرح فروش به صورت اقساطی این خودرو در سال ۱۴۰۰، آسیا خودرو تیگو ۷ را با قیمت ۹۹۰ میلیون تومان با اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه عرضه نموده است و این خودرو را در ظرف مدت ۴۵ روزه تحویل داده است. در سال ۱۴۰۱ این خودرو همچون سایر کالاهای عرضه شده رشد قیمت داشته است.

فروش تیگو ۷ در ایران برای اولین بار

مدت زمان خیلی زیادی از آغاز همکاری «مدیران خودرو » با شرکت چری می‌گذرد. در این زمان انواع و اقسام محصولات سدان و  هاچ بک و کراس‌اوور چری (ام وی ام) از طرف این دو کمپانی به جاده‌های کشور راه یافتند که هر روز بر تعداد و تنوع‌شان اضافه می شود.

خودرو تیگو ۷ یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای چری و مدیران خودرو می‌باشد که بگونه‌ای شیک ترین و لوکس‌ترین محصول این دو هم به شمار می‌آید. خودرو تیگو ۷ اولین مرتبه در نمایشگاه اتومبیل پکن سال ۲۰۱۶ به نمایش درآمد. نمونه دوم این اتومبیل هم طی سال ۲۰۱۹ به بازار معرفی گشت و سپس در بازار ایران معرفی شد.

مقایسه ویژگی ها و قیمت تیگو ۷ صفر ۱۴۰۰ با کوپا T210

در طرف دیگر با رقابت تیگو ۷ با خودروی کوپا T210 روبرو هستیم که بر خلاف بهره‌مند بودن از ظاهر بسیار فوق‌العاده شیک و متفاوت و همینطور دارا بودن امکانات متنوع، کراس‌اوری ناشناخته در بازار کشور ایران به حساب می‌آید. در حقیقت اتومبیل کوپا T210 محصولی از شرکت زوتی(زوتای) چین می‌باشد که در فهرست محصولات این شرکت بزرگ به اسم T600 کوپه حضور دارد. این محصول به عنوان نمونه کوپه کراس‌اوور زوتی وارد بازار شده است و از شکل و شمایل بسیار جوان‌پسند و لوکس‌تر  و شیک‌تری بهره برده است.

این محصول از سال ۲۰۱۷ به بازارهای بین‌المللی وارد شده است و در سال ۱۳۹۷ به وسیله شرکت ویگان با سه تیپ اکسکلوسیو (نمونه پایه)، رویال(نیمه فول) و فلگشیپ (نمونه فول آپشن) به کشور ایران وارد شده است.

مقایسه طراحی تیگو ۷ و کوپا ۲۱۰ تی

در این قسمت از مقایسه خودرو چری تیگو ۷ و کوپا T210 به دنبال طراحی ظاهری این دو اتومبیل می‌رویم. خودرو چری تیگو ۷ در موضوع طراحی ظاهری پر از خطوط سیال و امروزی و دارای سبک طراحی‌های مدرن می‌باشد که برعکس تعداد زیادی از هم رده‌های خود، در مدل خود ویژه و منحصربه‌فرد می‌باشد و قبل از آن در هیچ یک از اتومبیل های مشابه اروپایی، کره‌ای، ژاپنی و… به چشم نیامده است.

ولی دیگر اتومبیل حاضر در این میدان، یعنی کوپا T210 بر عکس رقیب خود فقط از ظاهری ویژه برخوردار نمی‌باشد، بلکه به خاطر سابقه خوب و درخشان کمپانی زوتی در نمونه‌برداری از محصولات کمپانی‌های معتبر مثل پورشه و تویوتا و…، می‌توانیم به آسانی شباهت‌های بین ظاهر T210 با محصولات فولکس‌واگن، آئودی و… را تشخیص دهیم.

مقایسه رشد  قیمت تیگو ۷ صفر ۱۴۰۰ با مدل ۱۴۰۱ در بازار

قیمت خودرو تیگو ۷ مدل ۱۴۰۱، مثل دیگر مدل‌های این ماشین در سال‌های گوناگون همیشه دست‌خوش تغییرات بوده است. تغییراتی که به خاطر زیاد و کم شدن نرخ ارز و  تحریم‌ها و وضع قوانین گوناگون و دیگر عوامل متعدد به وجود آمده است همواره بازه مختلفی را در قیمت بازار خودرو چری تیگو ۷ مدل ۱۴۰۱ و دیگر اتومبیل‌های موجود در بازار ایجادکرده است.

 سالهای سال می‌باشدکه تعداد زیادی از مردم بخاطر وجود همین نوسانات و تغییرات قیمتی، در جستجوی ماشین‌های کارکرده می‌باشند. نوسان قیمت تیگو ۷ در سال ۱۴۰۰ به نسبت سال ۱۴۰۱ به دلیل تغییرات بیشتر نرخ ارز کمتر بوده است. در نتیجه اگر شما هم تمایل دارید در مورد قیمت اتومبیل تیگو ۷ مدل ۱۴۰۱ اطلاعاتی بدست آورید، می‌توانید در هر جا و هر لحظه با  مراجعه نمودن به صفحه قیمت خودرو تیگو ۷ ۱۴۰۱ در سایت آسیا خودرو از قیمت روز چری تیگو ۷ ۱۴۰۱ با خبر شوید و اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورید.

تفاوت قیمت تیگو ۷ صفر ۱۴۰۰ و  ۱۴۰۱ با تیگو ۷ کارکرده

قیمت تیگو ۷ طبق آخرین اخبار آسیا خودرو در مرداد ماه ۱۴۰۱ برابر با ۱۱۰۲۰۰۰۰۰۰ تومان بوده است. در حالیکه قیمت این خودرو در وضعیت خوب اما کارکرده در بازه زمانی ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ بین ۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰ الی ۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰ می باشد.

قیمت تیگو ۷ صفر ۱۴۰۰ با خودروی کارکرده همین مدل در صورت سالم بودن تفاوت خیلی زیادی ندارد، پس اگر بتوانید خودروی صفری در این مدل بیابید به صرفه تر از قیمت خرید نقدی آن در سال ۱۴۰۱ می باشد.

در واقع در بین اتومبیل سازان چینی، شرکت چری خود را به عنوان بزرگترین و برترین صادرکننده اتومبیل معرفی نموده است. بنابراین برای حفظ بازار صادراتی محصولات خود، استفاده بیشتری از تکنولوژی‌های روز را با همکاری بهترین مهندسان غربی در روش کار خود قرار داده است و این روش زمینه را برای توسعه سریع و چشمگیر ماشینهای این کمپانی به وجود آورده است.  با چنین عملکردی در  خودرو تیگو ۷ می توانید مشاهده کنید که این خودرو یک کراس‌اور بسیار مدرن با تکنولوژی‌های بیشتر از خودروی تیگو ۵ می‌باشد و بسیار خوب نقش پرچم‌دار چری در بازارهای دنیا را ایفا می‌نماید.

 عرضه خودرو تیگو۷ در بازارهای کشور ایران از اواسط مرداد ۹۶ به شکل رسمی شروع شده است و تا حال ادامه داشته و ابتدا فقط در تیپ «اکسلنت» بدست متقاضیان خود رسیده است.

ثبت نام خودروی تیگو

برای ثبت نام و اطلاع از آخرین قیمت تیگو ۷ می توانید با مراجعه به سایت آسیا خودرو تمامی اطلاعات لازم را کسب نمایید.

جمع بندی

مقایسه قیمت تیگو ۷ صفر ۱۴۰۰ با ۱۴۰۱ نشان می دهد که اگر نوسان قیمتی هم به چشم می‌خورد تنها به دلیل افزایش نوسانات نرخ ارز در بازار خودروی ایران می‌باشد. اگر تصمیم به خرید این خودروی لوکس و فول امکانات دارید می‌توانید آن را از سایت آسیا خودرو به صورت اقساطی (۱۲ یا ۶۰ ماهه) خریداری نمایید.

برای بررسی دقیق تر این خودرو مقاله شتاب ۰ تا ۱۰۰ تیگو ۷ چقدر است را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *