مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت آریزو 6 مدل 99

قیمت آریزو ۶ مدل ۹۹ چقدر در سال ۱۴۰۱ افزایش یافته است؟

 در مقاله پیش رو قصد داریم به بحث در مورد رشد قیمت آریزو ۶ مدل ۹۹ در سال ۱۴۰۱ بپردازیم. لذا در ابتدا به شرح مشخصات این خودرو می پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت آریزو ۶ مدل ۹۹

چری آریزو ۶ (ARRIZO 6 EX) جزو یکی از بهترین و جدیدترین اتومبیل‌های ساخت شرکت چری می‌باشد که به وسیله مدیران خودرو به بازار کشور ایران عرضه گشته است.

برای ارزیابی قیمت این خودرو در ابتدا نگاهی داریم به مشخصات آن:

بهترین و آشکارترین خصوصیات ظاهری آریزو ۶، چراغ‌های کشیده جلوی این اتومبیل است که این سدان را به یک اتومبیل لوکس و شیک تبدیل نموده است. سپر جلوی این خودرو طراحی خیلی زیبا و شیکی دارد که نشان دهنده‌ این است که چری در طراحی اتومبیل‌های خود  پیشرفت بسیار زیادی داشته است و توانسته به صورت کامل نیازهای مشتریان و بازار را درک نماید و انتظارات آنها را برآورده کند.

مشتریان خودرو چری می‌توانند برای بدست آوردن اطلاعات از قیمت این خودرو آن را در سایت مدیران خودرو و یا آسیا خودرو مشاهده کنند و شرایط فروش آن را مطالعه کنند.

برای استعلام قیمت آریزو ۶ مدل ۹۹ به بخش فروش این خودرو در سایت آسیا خودرو رجوع نموده یا با کارشناسان این شرکت تماس حاصل نمایید.

معرفی خودرو آریزو ۶ پرو

آریزو ۶ پرو تحت عنوان بروزترین محصول مدیران خودرو دارای برند فونیکس است و شامل  یک موتور ۱.۵ لیتری توربو و خروجی می‌شود که ۱۴۷ اسب بخار قدرت دارد و از ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور بهره برده است.

این بازده خروجی از راه یک گیربکس CVT که قابلیت تغییر ضریب در ۹ سرعت را به صورت دستی دارد به چرخ های جلوی این اتومبیل انتقال می‌یابد.

تغییرات آریزو ۶ پرو در مقایسه با آریزو ۶

در نمای جلوی این خودرو، چراغ‌ها، جلو پنجره و سپر جدید آن یک جلوه بسیار جذاب به این اتومبیل داده است و جلو پنجره بزرگ آن بسیار شبیه به جلو پنجره هیوندای النترا است که یکی از رقیب‌های این اتومبیل به شمار می‌آید.

در بخش جانبی تغییری در این اتومبیل ایجاد نشده است، ولی در قسمت عقب آن، چراغ ها، سپر و یک درب جدید برای صندوق بار طراحی شده که جدید و  دارای زمینه تیره و چراغ‌های زیبا می‌باشد. این مشخصات بگونه‌ای به برخی از محصولات تویوتا و لکسوس نزدیک می‌باشد.

‌این اتومبیل در نمای داخلی خود شامل نمایشگرهایی پشت فرمان است که به زبان فارسی درست شده است. در قسمت میانی کنسول مدل قبلی  یک نمایشگر ۹ ایچی وجود داشته که در مدل جدید جای خودش را به نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی داده است.

در بخش پایین‌تر از این نمایشگر، این اتومبیل دارای یک سیستم تمام لمسی می‌باشد که به منظور تنظیم سیستم تهویه مطبوع در آنجا قرار داده شده و دارای کلید‌های فیزیکی با طراحی بسیار جدید است. در نتیجه، طراحی بسیار معقول و بهتری نسبت به نمونه قبلی خود دارد.

همچنین کنسول میانی این خودرو هم به سبک دیگری طراحی شده است که شامل محصولات فونیکس، اهرم تعویض دنده دیجیتال، همچنین کلید اتوهلد و ترمز پارک برقی و همینطور جایگاه شارژ وایرلس موبایل و موس و تنظیمات سیستم مولتی مدیا می‌باشد و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

شرایط فروش و قیمت آریزو ۶ مدل ۹۹

آخرین شرایط فروش محصولات آسیا خودرو از طریق قرعه کشی اعلام می‌گردد. امروزه، تعداد زیادی از  شرکت‌های اتومبیل‌سازی و واردکنندگان رسمی در وضعیت نامساعد اقتصادی قرار دارند و فروش محصولاتشان را متوقف نموده‌اند. یا با بهانه‌های گوناگون اعلام می‌کنند که فعالیت‌های آنها به تعلیق افتاده است و یا امکان دارد که در ماه‌های آینده فروش را آغاز کنند.

اما شرکت آسیا خودرو با هدف فراهم نمودن تعادل و عرضه بدون وقفه محصولات خود در بازار کشور ایران، اقدام به تنظیم شرایط فروش ویژه خودرو چری و  خودرو ام‌وی‌ام نموده است. در ادامه مطالب با ما همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به جدیدترین شرایط فروش و قیمت آریزو ۶ مدل ۹۹ در سال ۱۴۰۱.

همچنین شما قادر خواهید بود اطلاعات مربوط به نحوه ثبت‌ نام در سایت آسیا خودرو و شرکت در طرح‌های فروش این گروه بزرگ اتومبیل‌سازی را در بخش شرایط فروش وب سایت این شرکت مشاهده نمایید.

خرید آنلاین و استعلام قیمت آریزو ۶ مدل ۹۹

مشتریان گرامی می‌توانند به جهت ثبت نام مشخصات خود را به صورت آنلاین و از طریق سامانه یکپارچه فروش اینترنتی اتومبیل آسیا خودرو درج نمایند.

فروش اقساطی آریزو ۶ پرو

فروش اقساطی ماشین‌های جدید آریزو ۶ پرو شرکت آسیا خودرو مطابق جدول اعلامی در صفحه فروش آسیا خودرو می‌باشد.

بررسی جزییات و قیمت آریزو ۶ مدل ۹۹ با آریزو ۶ پرو

بعد از موفقیت خودرو آریزو ۶، در راستای سیاست عرضه اتومبیل‌های شیک‌تر و مجهزتر چری با پسوند پرو، مدیران خودرو از اتومبیل جدید خود به اسم “آریزو ۶ پرو” رونمایی می‌کند، اتومبیلی که در سال ۱۴۰۱ تحت عنوان برند فونیکس در سبد محصولات این شرکت بزرگ قرار گرفت تا به‌گونه‌ای پرچم‌دار سدان‌های آسیا خودرو باشد.

این محصول از پلتفرم کامل و بعضی خصوصیات مشابه با آریزو ۶ ساده بهره برده است. ولی از لحاظ ظاهری دچار تغییرات مثبت و بسیار مناسبی شده است و دارای پیشرانه نسبتا قوی‌تر و آپشن‌های بیشتر می‌باشد که به عنوان اتومبیلی لوکس‌ و شیک‌تر از قبل مطرح شده است. بعضی از بخش‌های کابین نیز مورد بازنگری قرار گرفته است تا به ارگونومی بهتر و تکنولوژی‌های مدرن‌تر آن دسترسی بیشتری داشته باشد. البته با در نظر گرفتن قیمت فعلی آریزو ۶ و قیمت‌گذاری زیاد تیگو ۸ پرو، می‌توانیم تصور کنیم که این محصول نیز با قیمتی به نسبت گرانتر به بازار عرضه می‌گردد که این موضوع آریزو ۶ پرو را در برابر رقبای مطرح دست دوم ژاپنی و کره‌ای قرار خواهد داد و ارزش خرید این محصول را زیر سوال می ‌برد.

در نتیجه با در نظر داشتن فهرست آپشن‌ها و امکانات این خودرو، بدیهی می‌باشد که قیمت نهایی این اتومبیل بیشتر از قیمت آریزو ۶ مدل ۹۹ می باشد.

خرید اقساطی چری آریزو ۶

خودرو آریزو ۶ ، جدا از موضوع قیمتی که دارد یک اتومبیل بسیار زیبا و مجهز می‌باشد و دارای کابین تقریبا جادار و دارای پیشرانه قابل قبولی نیز می‌باشد. مشکلات گیربکس‌های CVT قدیمی محصولات چری نیز مدتی است که بر طرف گشته است و در نمونه‌های جدید می‌توان بهبود عملکرد انتقال قدرت آن را بینیم و جای هیچ گونه نگرانی برای این موضوع وجود ندارد.

برای اطلاع از شرایط فروش سری بزنید به وب سایت نمایندگی فروش این محصول تا از جزئیات آن خبردار شوید.

جمع بندی

اگرچه قیمت آریزو ۶ مدل ۹۹ از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ روند رو به رشدی داشته است، اما با رونمایی خودروهایی با آپشن های بیشتر همچون آریزو ۶ پرو می توان گفت که این افزایش قیمت منطقی و قابل قبول است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه مقاله تست ۰ تا ۱۰۰ آریزو ۶ چند ثانیه طول می کشد؟ را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *