مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قدرت تیگو 8 پرو

قدرت تیگو ۸ پرو در سربالایی چقدر است؟

تیگو ۸ پرو یکی از ماشین های شاسی بلند جدید است که قابلیت حمل ۷ سرنشین را دارد و در مارس ۲۰۱۸ تولید و به بازار وارد شد. قدرت تیگو ۸ پرو و فضای داخلی این ماشین یک فضای بسیار پیشرفته و به روز می باشد که می توان آن را با خودرو های اروپایی هم مقایسه کرد.

طراحی داخلی این ماشین ثابت کرده که چینی ها جهش بسیار عالی در طراحی محصولات خود دارند و امروزه به یکی از مدعیان تولید محصولات جذاب و پیشرفته مبدل شده اند.

غربیلک فرمان این ماشین داری جذابیت زیاد است که با فرم D  کات یا همان ته صاف اتومبیل های اسپرت خودمان است دیده می شود. که در پشت فرمان یک صفحه نمایشگر دیجیتال قرار دارد که اطلاعات مهم خودرو را به شما نشان می دهد. و قابلیت شخصی ساز را هم دارا است.

این ماشین زیبا و پر قدرت دارای موتور ۱.۶ لیتری توربو می باشد که قلب تپنده تیگو ۸ پرو می باشد. پیشینه قدرت تیگو ۸ پرو معادل با ۱۹۷ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه است. شتاب این خودرو صفر تا ۱۰۰ چیزی حدود ۷ یا ۸ ثانیه می باشد.

تیگو ۸ پرو دارای گیربکس ۷ سرعته دابل کلاج می باشد که در شتاب هفت و نیم ثانیه ی خودرو تاثیر گذار است. و  می تواند بدون هیچ گونه مشکلی تا ساعت ها کارکرد داشته باشد حتی بدون اینکه حتی داغ کند.

تیگو ۸ پرو دارای قدرت و شتاب فوق العاده ای می باشد این ماشین می تواند در کمتر از ۱۰ ثانیه سرعت ۱۰۰ کیلومتر را پر می نماید.

قدرت و امکانات تیگو ۸ پرو

تیگو ۸ پرو دارای امکانات بی نظیری است مثلا دارای دسته دنده لمسی است که یکی از مهم ترین آپشن های این ماشین به حساب می آید.

دوربین های ۳۶۰ درجه ای این محصول از ایجاد هر گونه امکان برخورد با موانع را کم می کند. دنده های این محصول بسیار سریع و نرم هستند. دکمه های تعویض دنده این ماشین می تواند به شما کمک کند که به راحتی تعویض دنده ماشین را انجام دهید و با فشار دادن بر روی پدال گاز یک حس عالی و اسپرت را تجربه نماید.

در داخل کابین این ماشین یک فضای بسیار پیشرفته وجود دارد که می توان با اطمینان گفت چیزی از ماشین های اروپایی و لوکس کم ندارد. در قسمت جلوی این ماشین یک قاب وجود دارد که با چراغ های بسیار کوچک تزئین شده است و یک زیبای فوق العاده به ماشین داده است.

از تجهیزات این ماشین می توان به ترمز کمکی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و … می باشد. یکی از تجهیزات این ماشین سیستم کمک حرکتی خودرو در سربالایی و کنترل حرکت خودرو در سرپایینی می باشد که یکی از فوق العاده ترین تجهیزات این ماشین به حساب می آید.

از تجهیزات صوتی این ماشین می توان به کنترل سیستم صوتی به وسیله voice  و صفحه نمایش لمسی اشاره کرد. تیگو دارای امنیت قابل قبولی در سرعت های بالا می باشد که این امنیت به دلیل وجود سیستم ترمز ABS و EBD می باشد.

این محصول دارای سیستم تهویه مطبوع سه گانه است که برای جلو و عقب به صورت مجزا در نظر گرفته شده است.

از دیگر آپشن های این ماشین جذاب می توان به رانندگی خودکار با سرعت ۳۰۰۰ خطی، رادار، نقطه کور و کروز اشاره کرد که  به صورت  تطبیقی و هماهنگ با هم عمل می کنند و شما می توانید با استفاده از این سامانه به صورت هماهنگ در سرعت های میانی رانندگی را به این سیستم بسپارید که این آپشن می تواند به صورت هماهنگ با سیستم مدیریت حرکت در ترافیک هم عمل نماید و شما می توانید حرکت خودتان را با حرکت خودروی جلویی هماهنگ کنید.  حجم باک این محصول چیزی حدود ۵۵ لیتر می باشد.

تیگو ۸ در هر ۱۰۰ کیلومتر که نهایت سرعت آن ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت باشد چیزی حدود  ۶.۹ لیتر بنزین مصرف می نماید. ترمز های تیگو ۸ بسیار عملکرد عالی دارند  به گونه ای که با ترمز گیری در پیچ ها هیچ گاه تعادل ماشین بر هم نمی خورد.

یکی دیگر از آپشن های این ماشین فرمان صوتی آن است که به وسیله آن می توانید  بسیاری از امکانات خودرو را غیرفعال و یا حتی فعال نماید.

با وجود تمامی آپشن های گفته شده این محصول از بی نظیر ترین محصولاتی است که بازار وارد شده است و لذت رانندگی را برای افراد دو چندان می نماید.

جمع بندی

قدرت تیگو ۸ پرو در سربالایی ها بسیار عالی می باشد و در کمتر از ۷ ثانیه می تواند  سرعت ۱۰۰ کیلومتر را پر نماید. با این وجود این ماشین یکی از چالاک ترین و پرشتاب ترین شاسی بلندهای است که به بازار وارد می شود. این ماشین بی نظیر پر آپشن ترین محصولی است که به بازار وارد شده است و برخی از آپشن های این محصول مانند: صندلی های برقی، سیستم جلوگیری از اتوهولد و یا عقب گرد خودرو، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمزگیری به صورت خودکار در مواقع خطر و…. اشاره کرد.

این محصول دارای سیستم تهویه سه گانه است که مجهز به سیستم یونیزاسیون و فیلتر n95 می باشد و از وارد شدن هر گونه گرد و غبار و آلودگی به محیط جلوگیری می نماید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *