مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش خودرو

خرید ماشین از نمایشگاه بهتر است یا ثبت نام آنلاین؟

خرید ماشین از نمایشگاه در قدیم تنها راه خرید خودرو بود. تا همین یک دهه قبل اندک افرادی با خرید خودرو به صورت آنلاین آشنایی داشتند. اما امروز تقریبا همه مردم تمامی خریدهای سنگین و گران قیمت خود را با ثبت نام در سایت های مربوط و به صورت آنلاین خریداری می کنند. در این مقاله قصد داریم نکاتی را در مورد خرید ماشین از نمایشگاه و خرید آنلاین برای شما بازگو کنیم تا دیگر واهمه ای از خرید آنلاین نداشته باشید.

مزایای خرید آنلاین  به جای خرید ماشین از نمایشگاه

دیگر  نیازی به تردید در مورد خرید آنلاین نیست. شاید بعد از شیوع ویروس کرونا و شعار در خانه بمانیم طرز فکر شما به طور کلی در مورد خرید آنلاین تغییر کرده باشد. مساله این است که چرا وقتی می توانید در خانه بنشینید و به راحتی چند کلیک خرید خود را انجام دهید، ساعت ها وقت خود را صرف جستجو و خرید ماشین از نمایشگاه کنید.

کسب اطلاعات گسترده در خرید آنلاین خودرو

یکی از مزایای خرید آنلاین نسبت به خرید ماشین از نمایشگاه آزادی عمل شماست. شما در خرید آن لاین به راحتی می توانید صفحات سایت های مختلف خرید و فروش خودرو را ورق بزنید تا علاوه بر مشخصات و جزئیات هر خودرو و مقایسه آن با سایر ماشین های هم ردیف، و اطلاع از قیمت و جزئیات فروش نقد و اقساطی از کامنت های کاربران دیگری که قبلا از این خودرو استفاده نموده اند بهره‌مند شوید.

اکنون می توانید با یک حساب سرانگشتی حساب کنید که چند خودرو را در روز می توانید در نمایشگاه های مختلف بازدید کنید و تا چه میزان می توانید روی صحبت های صاحبان این نمایشگاه که تنها دغدغه فروش هر چه بیشتر خودروهای به نمایش گذاشته شده را دارند حساب باز کنید.

خرید به قیمت واقعی بهتر از خرید ماشین از نمایشگاه

از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت خودرو یا کلا هر کالایی وجود واسطه های متعدد است. قطعا دلال‌هایی که خودرویی را به نمایشگاه برده و انرژی و وقت خود را صرف تبلیغ برای فروش آن می کنند به امید سود چشمگیری از واسطه گری در این میان هستند.

این در جایی است که همان خرید را به قیمت واقعی می‌توانید از تولید کننده و نمایندگی فروش دست اول آنها انجام دهید.

صرفه جویی در هزینه های خرید ماشین از نمایشگاه

امتیاز بعدی خرید آنلاین صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و جستجوی خودرو علاوه بر هزینه هایی همچون حق کمیسیون نمایشگاه و شیرینی شاگردان و پادوها می باشد.

مهمترین نکات در مورد خرید آنلاین خودرو

گذشته از مزایای خرید آنلاین خودرو یک سری نکات در خرید ماشین به صورت آنلاین باید رعایت شود. خرید خودرو با سایر اجناس فرق می کند. زیرا خودرو یک وسیله گران قیمت است و قرار نیست هر روز ماشینمان را عوض کنیم. در نتیجه پشیمانی از یک خرید اشتباه بسیار گران تمام می‌شود. با رعایت نکات زیر می توانید سطح رضایت خود را از خریدتان بیشتر کنید.

۱- جستجو در معتبرترین و شناخته شده ترین سایت ها

خرید آنلاین خودرو در ایران از طریق ثبت نام در سایت های مورد تایید کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد. در این میان سایت های دیگری نیز وجود دارند که بر فرض متعلق به نمایشگاه های عرضه خودرو می باشند و اقدام به فروش خودرو می کنند. این سایت ها در واقع پلی بین مشتری و خریدار هستند و درصد سود قابل توجهی به عنوان حق دلالی نصیبشان می شود. اعتماد به این سایت ها نه تنها ممکن است پشتوانه مالی شما را به خطر بیاندازد، بلکه به نوعی همچون خرید ماشین از نمایشگاه می‌باشد. پس در گام اول در جستجوی خرید دست اول از نمایندگی های معتبری همچون آسیا خودرو باشید.

۲-  انتخاب خودروی مناسب و دلخواه خود

برخلاف تصور اکثر کاربران منظور از انتخاب مناسب خودرو، انتخاب بر اساس بودجه و برند نیست. در واقع قیمت و مارک خودرو تنها بخشی از فرایند انتخاب خودرو می‌باشد.

بهترین کار این است که حداکثر بودجه خود را بسنجید و بعد در بین خودروهایی که در آن محدوده قیمتی هستند بگردید. یک روش دیگر انتخاب شرایط خرید اقساطی است. آنگاه حتی با یک بودجه محدودتر می توانید در جستجوی سایت هایی باشید که از شرایط خوب و ویژه‌ای برای پرداخت اقساطی برخوردارند.

شما می توانید چک لیستی از ویژگی های پر اهمیت برای خود تهیه کنید مثلا: رنگ، مدل، روکش صندلی ها، ایمنی و آپشن‌های مختلف و سال تولید خودرو و….. سپس می توانید آنها را بر اساس درجه اهمیت اولویت بندی کنید.

در حالیکه در خرید ماشین از نمایشگاه معمولا انتخاب گزینه‌های محدودتری به دلیل انتخاب از بین گزینه‌های موجود دارید در خرید آنلاین به راحتی می توانید خودرویی با ترکیبی از مشخصات مورد نظر خود را بیابید.

پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶

برای خرید خودرو آریزو ۶ هم بهترین گزینه به جای سر زدن و خرید ماشین از نمایشگاه، ثبت نام و سفارش آنلاین از سایت آسیا خودرو است. پس از انجام تحقیقات آنلاین درباره مشخصات خودرو آریزو ۶ و بررسی رنگ های موجود در بازار می‌توانید به صفحه فروش سایت آسیا خودرو رجوع نموده و خرید خود را انجام دهید.

اگر مایل به انجام خرید به شکل اقساطی هستید می توانید طرح‌های عمومی پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶ را مطالعه نموده و با تهیه مدارک مورد نیاز ثبت نام خود را انجام دهید.

جمع بندی

بعد از سرمایه گذاری برای خرید ملک خرید خودرو مهمترین سرمایه گذاری در زندگی هر فرد به حساب می آید. لذا چشم بسته خرید نکنید. خرید ماشین از نمایشگاه اگرچه امتیازاتی همچون حضور فیزیکی و تست خودرو را به شما می‌دهد ممکن است شما را تحت تاثیر صحبت های تبلیغاتی واسطه قرار دهد. بدین صورت، بعد از خرید پشیمان می شوید. زمانی که خرید خود را از سایت های معتبری همچون آسیا خودرو انجام می دهید علاوه بر کسب اطلاعات لازم و مقایسه خودروی مورد نظر با سایر گزینه های موجود از انتخاب خود احساس رضایت خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله نکات خرید خودرو تیگو و آریزو از نمایشگاه را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *