مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
لیست قیمت محصولات مدیران خودرو اقساطی 1400

خرید ماشین خارجی بهتر است یا ایرانی؟

خرید ماشین خارجی یا خرید اتومبیل ایرانی کدام بهتر است؟ از زمانیکه امکان فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه توسط آسیا خودرو ایجاد شد این سوال بیشتر از طرف متقاضیان پرسیده می شود. اگر یک ناسیونالیسم قصد داشته باشد به این سوال پاسخ دهد مطمئنا می خواهد گفت که می‌خواهم از تولید ملی حمایت نمایم، بنابراین اتومبیل ملی می‌خرم اما حقیقت چیست؟ چیزی که ما از تولید ملی همیشه در ذهن خود داریم این است که یک جنس بنجل، بدون گارانتی، بدون خدمات پشتیبانی و همینطور بی کیفیت است. اما چقدر این تفکری که در اذهان عمومی هست درست می‌باشد؟

مقایسه تصادفات در خرید ماشین خارجی

بر طبق آمارها بیشترین تصادفات رانندگی مربوط به اتومبیل‌های پژو ۴۰۵ و پژو پارس و همچنین پراید است و این خود بیانگر این مساله می‌باشد که اتومبیل داخلی از کیفیت خیلی خوبی برخوردار نمی‌باشد.

مسئله ایمنی نکته ای است که خرید ماشین خارجی را در اولویت خرید اتومبیل برای ایرانیان قرار می‌دهد و این دلیلی است که اتومبیل چینی در کشور ایران به دنبال بازار خود می‌گردد، زیرا جان افراد زیادی از ایرانی‎ها با این روند اتومبیل سازی خودروسازان داخلی به لبشان رسیده است.

بررسی ایمنی در خرید ماشین خارجی

خرید اتومبیل مسئله‌ای  بسیار مهم و حائز اهمیت در این دوره شده است. داشتن یک اتومبیل ایمن و مناسب، یکی از احتیاجاتی است که خانواده‌های ایرانی با سعی و تلاش زیاد، درصدد پاسخگویی بدان می‌باشند. با در نظر گرفتن اینکه خیلی از اقشار جامعه تمکن مالی لازم برای خرید اتومبیل صفر را به صورت ندارند، بنابراین، اقدام به خرید ماشین خارجی به صورت اقساطی می‌نمایند.

امروزه با پیشرفت بسیار زیاد تکنولوژی و علم اتومبیل سازی در چین، دیگر احتیاجی نیست درباره‌ امنیت رانندگان و سرنشینان اتومبیل‌های چینی تردید نمایید. اگر تمایل داشته باشید در بحث امنیت اطمینان حاصل فرمایید، کافی است قیمت این اتومبیل ها را با هم ردیف های ایرانی آن که نسبتا در یک رنج قیمت می‌باشند مقایسه نمایید. علاوه بر ایمنی بالا و تکنولوژی های پیشرفته در خودروهای چینی شرایط ویژه ای همچون خرید MVMبا اقساط ۶۰ ماهه موجب استقبال متقاضیان از این مدل خودروها شده است.

خرید ماشین خارجی اقساطی یا ماشین ایرانی صفر نقدی؟

طی یکی دو سال آخر بازار اتومبیل کشور ایران با در نظر گرفتن عوامل گوناگونی مخصوصا تحریم‌ها، دچار بحران نسبی گشته است. این بحران بازار اتومبیل موجب شده است تا خرید اتومبیل در ایران خاص‌تر از دیگر کشورها باشد.

خرید اتومبیل‌های خارجی به صورت اقساطی شامل مزایای ذاتی زیادی می‌باشد و مهمترین و اصلی‌ترین آن هم، کم شدن هزینه پرداختی است، ولی این مدل از خرید می‌تواند خطرات خاص خود را به همراه داشته باشد.

در شرایط فعلی که وجود دارد با پرداخت هزینه نسبتا مشابه می‌توانید به جای یک خودروی کم کار ایرانی یک اتومبیل دست صفر خارجی ولی بابه صورت اقساطی بخرید و از مزایا و کیفیت خودروهای خارجی بهره‌مند شوید.

بازار لوازم یدکی در خرید ماشین خارجی

اگرچه این تصور در مورد بعضی از ماشین‌های خارجی وجود دارد که این اتومبیل ها با مشکل خدمات بعد از فروش و تامین قطعات به خصوص قطعات بدنه روبرو می‌باشند و این نکته مهم خرید اتومبیل خارجی و چینی را با چالش جدی روبرو می‌کند، در حقیقت چنین نیست.

 امروزه از آنجایی که شرکت‌های خودروسازی داخلی دایما مشغول تولید و واردات خودروهای چینی هستند، قطعات آنها نیز به وفور در بازار یافت می‌شود.

یکی دیگر از عوامل مهم این است که برخلاف بازار ایران، در بیشتر بازارهای اتومبیل دنیا، خبری از خارج از رده شدن اتومبیل بعد از طی عمر مفید آن نمی‌باشد.

هم اینکه چینی‌ها به خوبی وضعیت بازار کشور ایران را تحلیل نموده‌اند و با ورود اتومبیل‌های رقابتی با خودروهای داخلی با قیمت کاملا مقرون به صرفه‌تر از خودروهای ایرانی بازار ایران را قبضه کرده‌اند.

در شرایط کنونی یکی از اصلی‌ترین سوالاتی که برای خریداران اتومبیل مطرح می‌گردد این است که اتومبیل خارجی اقساطی را انتخاب نمایند یا اتومبیل ایرانی نقدی؟

این دو راهی بر سر انتخاب وجود دارد و بهترین گزینه همیشه چالش برانگیز است. با این حال، در این میان مهمترین نکته استفاده از مشاور متخصصین می‌باشد که بدون هیچگونه جانب نگری، خریدار را به بهترین گزینه متناسب با شرایط و بودجه اش برساند.

خرید ماشین خارجی شاسی بلند

اخیرا بازار اتومبیل‌های شاسی بلند چینی در کشور عزیزمان خیلی زیاد رواج پیدا کرده است. زیرا برخلاف آپشن‌ها و امکانات بسیاری که دارند از قیمت تقریبا منطقی برخوردار می‌باشند.

همیشه خوب نیست تنها به مقرون به صرفه بودن یا سهولت فروش بعدی خودروهای داخلی فکر کنیم زیرا ممکن است با بودجه‌ای که داریم هرگز توان خرید یک خودروی لوکس و شاسی بلند را نداشته باشیم.

بکیفیتا خرید اقساطی خودروهای خارجی می توانید عملکرد و کارایی یک خودروی باکیفیت را در کنار زیبایی و قیمت مقرون به صرفه تجربه کنید. زیبایی اتومبیل برای خریداران ایرانی خیلی اهمیت دارد بنابراین با انتخاب یک خودروی شاسی بلند چینی می‌توان این خواسته آنها را برآورده کرد.

کیفیت مونتاژ و قطعات ماشین های خارجی

اگر تقریبا برگردیم به ۲۰ سال قبل کسی حتی به خرید یا مونتاژ اتومبیل های چینی فکر هم نمی‌کرد. چونکه هم از لحاظ شکل ظاهری چندان جذابیتی برای مردم نداشت و هم از لحاظ کیفیت قطعات و لوازم یدکی همیشه انتخاب‌های بهتری وجود داشت.

اما این بار نیز چینی‌ها مثل دیگر تولیدات و محصولات خود پا جای پای اتومبیل سازان اروپایی گذاشته و با ارتقا کیفیت تولید و افزایش آپشن‌هایی که در کمتر اتومبیل‌هایی موجود می‌باشد به رقابت با آنها برخاستند.

خرید ماشین خارجی تیگو ۷

اتومبیل‌های شاسی بلند چین به ویژه محصولات فونیکس تیگو مثل: تیگو ۷ پرو  و تیگو ۸ پرو  گل سر سبد تمام تولیدات ماشین خارجی شده است و بسیار محبوب و خوش نام است.

فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه

برای اطلاع از کلیه شرایط فروش خودرو mvm و نحوه بازپرداخت  اقساط آن می‌توانید به صفحه فروش سایت آسیا خودرو رجوع نمایید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

اگر می‌خواهید بیشتر درباره خودروهای mvm بدانید مقاله مقایسه مشخصات و انواع مدل MVM را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *